Ryktebørs

DeletedUser

Guest
BD, passe på nå.. vil ikke at streamer skal bli sur.. da kan det hende han mister alle byene sine igjen :s
 

DeletedUser370

Guest
til alle de som også har hørt rykte om at masket er en utrolig kjekk kar kan jeg herved bekrefte det :):cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at det kommer allianser som idag ikke er helt igang enda. Allianser som har sterke og erfarne spillere som snart trøkker høyre pedalen i bunn!
Maaange mnd til vu enda :)
 

DeletedUser

Guest
Hører rykter om at en fantastisk kar er nr. 1 kriger. Hvem kan det være montro...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg også har slutta på Theta. Ryktet sier at ingen bryr seg. :p Men bare rykter alt sammen.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok meg som er den fantasstiske krigeren ;) Jeg driter litt i Tetha jeg også, men skal bli gøy og se ZQ knuse Inex :)
 

DeletedUser413

Guest
Rykte sier at inexperienced har gått ned en plass på rangeringa ;)

jeg kan bekrefte ryktet
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at "barnehagen" har passert den "erfarne eliten" ja. Tenke seg til, sukk og stønn.
 

DeletedUser

Guest
vel mest på grunn av barnehagen har rekkruttert spillere og vi i eliten har alle vær på ferie. sett sola. pluss noen har slutta. så dere er forsatt barnehagen til zq i mine øyne.
 

DeletedUser

Guest
Har nå rekruttert endel spillere i sommer dere også, så hvordan det kan brukes som argument er beyond me. :) Mange av oss som har vært på ferier også, endel som er på ferie tilogmed! Jaja, hyggelig det da.
 

DeletedUser

Guest
Følg med dere er 20 spillere vi er 15. 7 er på ferie. eller har bedre ting og gjøre i sommeren. kan ikke se på poengtabbel se heller på gjennomsnittet du. Husk blir ikke brun av og sitte i kjelleren hele sommeren og spille grepolis ;)
 
Topp