Ryktebørs

DeletedUser

Guest
oi jeg har sett at han at han har skrevet at theta er hans første verdnen.
 

DeletedUser

Guest
Ryket sier at streamer har vært stille på forumet. Helt siden han ble erobret på theta :p
 

DeletedUser413

Guest
rykte sier at streamer har vært på ferie

rykte sier også at dolg og pappan til theo er gode spillere
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg har rekruttert mange spillere på Theta som er store nå, men ikke mottatt en eneste gullmynt :(
Dette her er skuff og holder ikke mål grepolis norge!!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at en idiot prøver og erobre byen min :p
Ps:Qolicox har mange offansiver og er lett og få noen kp av.
 

DeletedUser

Guest
det er fordi alle har flyktet til ZQ, som ønsker en lett verden å spille på. Skb08 liker ikke konkurranse :p
 

DeletedUser

Guest
Har tydelig fått bekjed at du styrer sjappa :p ergo styrer rekruteringen. Tenk dere kunne tatt byene til de 3 i wp enkelt mål :p
 

DeletedUser

Guest
Styrer ingen skute, tro meg! Ryktene sier jeg selv ble rekrutert ;)
 

DeletedUser616

Guest
Har tydelig fått bekjed at du styrer sjappa :p ergo styrer rekruteringen. Tenk dere kunne tatt byene til de 3 i wp enkelt mål :p

Ryktet sier vel også at Marillieles har en del å si på rekrutteringen. Når han har tid :p
 

DeletedUser

Guest
Vel på tide å finne en ny en. En som tenker litt lengere en til neste dag.
 

DeletedUser616

Guest
Men er det ikke kjekt når det du har fått så TYDELIG beskjed om, ikke stemmer ?
 

DeletedUser413

Guest
Har tydelig fått bekjed at du styrer sjappa :p ergo styrer rekruteringen. Tenk dere kunne tatt byene til de 3 i wp enkelt mål :p

vist det var et så enkelt mål, hvorfor greiede ikke dere å ta noen av dems byer?

rykte sier at det ikke bare er meg som er tøff i kjeften her ^^
 

DeletedUser

Guest
vist det var et så enkelt mål, hvorfor greiede ikke dere å ta noen av dems byer?

rykte sier at det ikke bare er meg som er tøff i kjeften her ^^

Vi angriper ikke når halvparten er på ferie. Men så ville ZQ hjelpe. Men en dag var 3 av WP i ZQ. De har misforstått, hvordan man skal ta en allianse. Hadde ZQ holdt avtalen, så ville vi vært fler byer rikere nå.
 

DeletedUser

Guest
Vi angriper ikke når halvparten er på ferie. Men så ville ZQ hjelpe. Men en dag var 3 av WP i ZQ. De har misforstått, hvordan man skal ta en allianse. Hadde ZQ holdt avtalen, så ville vi vært fler byer rikere nå.

Halvparten på ferie? Verdifull info her! :)
 
Topp