Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at sigg e ganske kos da
Derfor man ikke skal trenge å forsvare røykepausene sine.
smiley_emoticons_nicken.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at sigg e ganske kos da
Been there done that
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Glad jeg klarte å slutte for snart 4 år siden.
Men nå sant skal sies, har jeg hatt 1 periode i løpet av høsten 2018 med sigarer
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at flere i ice dyrker og tilber løgn, nesten som en kult.
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at flere i ice dyrker og tilber løgn, nesten som en kult.
smiley_emoticons_wallbash.gif

Det ryktes at noen alltid fremstår som bitter/ salty/ oppvigler, mens i alle fall mange i Ice har godt humør.
Ikke noen "kult"/ "sekt" hos oss, så det kan avkreftes.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

(Edit: Foxxen har vel kontakt IRL med noe andre vil se på som sekt og på vei inn i noe nytt som anses som fanatikere)
Har gullfisk hukommelse, tror jeg går for at det er lørdag i dag og lager meg et party i hjemmet.
(lager meg min egen lørdag i dag, så det blir vel det nærmeste vi komme løgn)
Noen fordeler må det ha å være medlem av kortidsminneforeningen
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
og at man ser dårlig, men hører ikke så godt.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

 

DeletedUser1350

Guest
Hørselen kan du vel faktisk ikke si noe om, når vi ikke har snakket sammen. Ryktes det.

Det ryktes at jeg ikke kan huske noe om noe hukommelse..
smiley_emoticons_frown.gif

Det ryktes at briller, høreapparat og kalender/ dagbok er kjekke ting å ha for hånden
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Det ryktes at ellers digger Foxxen livet når muligheten byr seg og inspirert av:
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

 

DeletedUser823

Guest
Ja, dere er flinke til å ta byer til spillere som er inaktive en periode, kommer man over en inaktiv periode på en spiller, kan nok veldig mange klare det samme
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Det ryktes at veldig mange kan klare det, men tydeligvis ikke ice (derav mange røykepauser). De kritiserer gullpikene, og snakker om at det ikke er noen stor bragd å ta by fra spilleren wardude (det er ikke en så stor bragd), men samtidig så klarer de ikke å ta by fra denne spilleren. Å kalle fienden dårlig, for så å spille dårligere enn dem... Det er smart.
 

DeletedUser1350

Guest
Foxxen har ikke røykepauser, men det er utrolig deilig med kaffe- og dampepause (E-sig: Mods, tank osv...)
Fremover skal Foxxen ha litt treningspauser også i studio med personlig veileder
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
(ny ernæringsplan og hele pakka, greit å ha penger, det er fleskedyrt)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at serveren allerede er tapt for dem som ikke spiller i DP.
Enkel matematikk, 21 spillere som er aktive og 100% dedikerte, mot en håndfull dedikerte spillere med en lang rekke av semiaktive hengende på lasset som en hemsko
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Det ryktes at Foxxen har liten tro/ eller tror ikke på mirakler - at vi våkner opp i morgen med en gjeng som har snudd over natten og plutselig har innsett hvor viktig det er å være aktiv og følge med.
Hjelper lite med 40k DLU når dem bare står til pynt og støver ned.
smiley_emoticons_viking.gif

 

DeletedUser1347

Guest
Det ryktes at serveren allerede er tapt for dem som ikke spiller i DP.
Enkel matematikk, 21 spillere som er aktive og 100% dedikerte, mot en håndfull dedikerte spillere med en lang rekke av semiaktive hengende på lasset som en hemsko
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Det ryktes at Foxxen har liten tro/ eller tror ikke på mirakler - at vi våkner opp i morgen med en gjeng som har snudd over natten og plutselig har innsett hvor viktig det er å være aktiv og følge med.
Hjelper lite med 40k DLU når dem bare står til pynt og støver ned.
smiley_emoticons_viking.gif

Håpløst ja
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det er lederne som bestemmer hvem de rekrutterer inn. Videre ryktes det at jeg ikke tror alle hos oss er 100% aktive og dedikerte, jeg er i hvert fall ikke det. :eek:
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes om at mine små fugler har fortalt meg at ice ikke lenger vet helt hva de skal gjøre. I hvert fall ikke alle.
 

DeletedUser1354

Guest
Det ryktes om at mine små fugler har fortalt meg at ice ikke lenger vet helt hva de skal gjøre. I hvert fall ikke alle.

nei, det ryktes at vi bare gir vekk byer til Drillpikene og ja det er ledelsen sitt ansvar i forhold til hvem man tar inn. Det er bare å erkjenne at det er noen man ikke skulle forvente som har gått innaktiv - men det er jo en del av spillet. :)
 

DeletedUser823

Guest
I så fall så ryktes det at man lurer på hvorfor de har en så stor trang til å gi fra seg byer. Er det så de skal kunne klage på seieren til drillpikene i fall de skulle vinne?
 

DeletedUser1354

Guest
Nei, ryktet sier at det bare er for å glede dere i hverdagen :)
 
Topp