Ryktebørs

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at Foxxen senest i gå snakket med noen som rett og slett ikke gadd mer pga natt angrep.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Som sluttet i dag.
Det er selvfølgelig lite uttelling når folk våkner om natten av angrepene, men dem som våkner mister nattesøvn.
smiley_emoticons_candle.gif

Så har man dem som kanskje ikke alltid våkner, som heller våkner opp til en by under erobring fordi noen foretrekker å slå beina under folk med å få inn erobringer og støtte i løpet av natten.
smiley_emoticons_sadnew.gif
(Gjerne på folk som ikke er så enkel å ta utenom natt bonus/ til vanlig.)
Det er ganske vanlig at folk som jobber også sover ekstra godt om natten i perioder.
Noen evner å ha empati og forståelse at at folk blir lei av slik fremgangsmåte og derav slutter, andre har ikke disse egenskapene.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Det er jo er ærlig sak å ikke ha forståelse for andre og konsekvensene.
smiley_emoticons_kaffee2.gif


 

DeletedUser823

Guest
Du fikk den ikke, du tok den.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
Oi, sier du det. Det kunne jeg ikke tenke meg til. :eek:
Du tok den litt ut av kontekst, for det var med sammenhengen at jeg tydeligvis fikk byen til shadow. Om vi tenker oss til at jeg fikk byen til shadow, så fikk jeg byen din. Tok begge på samme måte så. :)

her har du også feil forresten. hahahahaha
Hvilken del?
 

DeletedUser1350

Guest
Rytes at det er helg og tid for kos.
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Og Foxxen:
"Wish I Could Fly"
 

DeletedUser823

Guest
Så du påstår altså at jeg angriper folk med baktanken om å ta få de ut av serveren? Da er det du som tar feil om du tror det, ikke jeg.

Det ryktes at det eneste som kan være feil i det innlegget, er om dere faktisk ikke tar den byen det er snakk om i nedre del av innlegget.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at ice spillere går lei av alliansens inkompetanse og tar seg noen raske 1 minutters røykepauser, hvor de går inn og ut (ikke lov å røyke inne).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1347

Guest
Det ryktes at ice spillere går lei av alliansens inkompetanse og tar seg noen raske 1 minutters røykepauser, hvor de går inn og ut (ikke lov å røyke inne).
Har v luks vindu så d e ingen problem for meg inne
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at det er trendy med inn og ut, inn og ut
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
eller ut og inn, ut og inn
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
plopp plopp...
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at innlegg som kan betraktes som "overly sexual", er noe spiller(e) kan unnvære å legge ut på forum eller ingame for den saks skyld (nevner ingen navn, spiller(e) vet det nok selv).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at ice spillere går lei av alliansens inkompetanse og tar seg noen raske 1 minutters røykepauser, hvor de går inn og ut (ikke lov å røyke inne).
Synes jeg ser titt og ofte at DP går ut og inn, ut og inn, lagt merke til at når Ice gjøre det legges det notis av det helt ut på forum.
Det poengteres at det er blitt Trendy med denne inn og ut, som rettere sagt er først ut av alliansen oginn i alliansen.
Humoren er at man gjør det selv og bemerker det når andre gjør det samme, får liksom litt "gullfisk feeling"
Aner man litt salt her, eller er noen helt inne i kofferten sin
smiley_emoticons_grin.gif

Ryktes at det har røket noen KS for DP i natt
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at man ikke skal trenge å forsvare sine røykepauser.

Videre ryktes det vel at minst ett ks har dødd til ice i natt. Så det ryktet er vel bekreftet. Det ryktes at man skryter av å drepe yolo-ks, som står ubeskyttet, for å se vekk ifra det faktum at man foreløpig kun er noen få stunder unna å miste enda en by til drillpikene. Gjemmer hærens sorg, bak noen få lykkelige soldater.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at man ikke skal trenge å forsvare sine røykepauser.

Videre ryktes det vel at minst ett ks har dødd til ice i natt. Så det ryktet er vel bekreftet. Det ryktes at man skryter av å drepe yolo-ks, som står ubeskyttet, for å se vekk ifra det faktum at man foreløpig kun er noen få stunder unna å miste enda en by til drillpikene. Gjemmer hærens sorg, bak noen få lykkelige soldater.
Ja, dere er flinke til å ta byer til spillere som er inaktive en periode, kommer man over en inaktiv periode på en spiller, kan nok veldig mange klare det samme
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Mer enn et KS som har gått gikk et ved midnatt også
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ja, dere er flinke til å ta byer til spillere som er inaktive en periode, kommer man over en inaktiv periode på en spiller, kan nok veldig mange klare det samme
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Mer enn et KS som har gått gikk et ved midnatt også
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Det ryktes at jeg kan la deg sette ks i min by, så ser vi om det skulle være så at alliansen din klarer å holde erobringen. Det tror jeg vi begge vet svaret på. :)

Det ryktes at ice mister ks som står hos inaktive spillere. :p F.eks mistet bugeking ks hos guta nå nettop, og den spilleren var jo inaktiv.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at jeg kan la deg sette ks i min by, så ser vi om det skulle være så at alliansen din klarer å holde erobringen. Det tror jeg vi begge vet svaret på. :)

Det ryktes at ice mister ks som står hos inaktive spillere. :p F.eks mistet bugeking ks hos guta nå nettop, og den spilleren var jo inaktiv.
Dyktes at inaktive er nøkkelordet her
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
Topp