Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Ryktes at det er noen gamle ringrever i Ice som ikke er så opptatt av stor eller liten bokstav men heller bruker tiden på å bygge flammenukes... Ryktes at Akron ikke er en av dem
smiley_emoticons_confusednew.gif
Det ryktes også at flere i ice liker å bygge opp fs byene, for så å bruke de som forsvar.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser1354

Guest
Det ryktes at vi er veldig opptatt av å feile og at DP er veldig flink til ikke å gjøre det, natt som dag. Det er bare å se det i øynene at DP er veldig flinke og vi er ikke det, cudos til dere på det. Det er jo gledelig at DP er veldig fornøyd om dagen og at man ikke lenger er gretten for at vi drepte serveren :)
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at vi alle kan gjette oss til hvem ninnifoxx sin profil snakker om.
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif


Det ryktes at det var en misforståelse, i forhold til hva jeg kalte en kult. Det var dyrking av løgn, så mye at det virket som en kult.

Om ryktet skal bekreftes kan jeg henvise til mitt tidligere innlegg på rykteforumet.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at en spiller fra ice tenker å ta seg en permanent røykepause.
 

DeletedUser1347

Guest
Ryktes at d e jævlig billig å gulle bir
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 
Sist redigert av en moderator:

Fabi2

Active Member
Ryktes at noen i en viss allianse har mistet en skrue som koblet sammen hjernen og fingrene sine. Eller muligens dem aldri har vært koblet sammen da dette har gått igjen i over 6 mnd nå.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at Foxxen bare digger music
smiley_emoticons_freu-dance.gif

38904537_2244824222405633_4995560785070522368_n.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at noen snart må finne frem boksehanskene sine
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Ta et oppgjør med nettroll som får dem som blir igjen på serveren til å kjede seg ihjel av nok en dau server.
Det å ikke akseptere å spille med slike, dressere dem til å lære, og la dem smake sin egen medisin med å bli tatt avstand fra mm. er almenkjent som godt virkemiddel ryktes det.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

 

DeletedUser1369

Guest
Det ryktes at noen ikke liker å bokse!
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Det ryktet kan utrolig nok bekreftes. Noen går bananas på diverse forum, og tror det hjelper alliansen opp og frem, andre tar byer. Vet ikke hva som fungerer best? Selv tror jeg at fred i alle retninger, 24t i døgnet, hver dag, hele året, er veien og gå. Tenk så gøy det hadde vært.

Finn frem hanskene, tørk tårene og kjør på folkens. Får det ikke mer gøy enn man lager det selv.
 

DeletedUser1350

Guest
Så lenge man ikke heter Liberosiss er nok det tingen. Ryktes at det ikke er greit med 2 brukere på 1 server.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
Topp