Ryktebørs

DeletedUser1369

Guest
Det ryktes at serveren allerede er tapt for dem som ikke spiller i DP.
Enkel matematikk, 21 spillere som er aktive og 100% dedikerte, mot en håndfull dedikerte spillere med en lang rekke av semiaktive hengende på lasset som en hemsko
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Det ryktes at Foxxen har liten tro/ eller tror ikke på mirakler - at vi våkner opp i morgen med en gjeng som har snudd over natten og plutselig har innsett hvor viktig det er å være aktiv og følge med.
Hjelper lite med 40k DLU når dem bare står til pynt og støver ned.
smiley_emoticons_viking.gif



Ryktes at et godt lederskap ofte er nøkkelen til suksess. Bare og finne pisken Ninni. På med boksehanskene og fyr løs. Kan sikkert slå hardt dere også!
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at det er ikke annet enn å erkjenne at NO aldri blir det samme som det var.
Greit å spille med "kremen" på andre servere
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at vår kjentmann fra karasjok nå er litt varmere.
smiley_emoticons_cyclops.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det ikke ble lagt merke til noen røykepauser av ice i dag. Brukt opp alle pengene på gull isteden?
 

DeletedUser1347

Guest
Det ryktes at det ikke ble lagt merke til noen røykepauser av ice i dag. Brukt opp alle pengene på gull isteden?
FAAAEN EG GLEMTE DET HELT, TAKK FOR AT DU MINTE MEG PÅ DET <3

(ps: nei, e ikkje blakk enda)
 

DeletedUser823

Guest
FAAAEN EG GLEMTE DET HELT, TAKK FOR AT DU MINTE MEG PÅ DET <3

(ps: nei, e ikkje blakk enda)
Det ryktes at selv om det var bompybear som takket, fordi han ble minnet på om at han glemte røykepausen sin. Så var det ikke han som tok dagens første røykepause.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Det ryktes at Ice and Fire ikkje har tenkt å sende nokon ks på Drillpikene ila resten av servern
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det rykes at Foxxen med team trekker sørover i tråd med ønsker og intensjoner til enkelte andre team i flere varianter.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Det ryktes at noe i Norge har et snitt på 102, så typisk Norsk sier seg selv
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Tror det er en "kult" - som noen så fint sa her inne på forum, man kjenner seg selv og sine egne på seg selv
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at flere og flere går ut for å ta røykepauser, men aldri kommer tilbake. Kanskje det er derfor vi ikke har sett de 1 minutters røykepausene hver dag lenger?
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif


Det ryktes også at ice kanskje er litt redde for å få flere byer på listen min? :eek:
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at profilen til acron ikke reflekterer sannheten, derimot reflekterer drake sin profil sannheten. Om dette må bekrefetest, så kan jeg komme med eksempler over spillere/byer.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at Foxxen har investert i utvidelse av bedriften sin, som nå også blir nettbuttikk med lager og forsendelsesavdeling.
Det ryktes at kundene ikke blir dårlig behandlet, og at mange år med softskills ikke er å forakte.
Så derfor har det blitt lite med dampe-pauser i det siste
smiley_emoticons_kaffee2.gif

 

DeletedUser1347

Guest
Første gang eg har kjøpt gull uten å ha noe å bruke det på
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at noen synes det er meget viktig at sitt ingame nick blir skrevet med stor bokstav, det kan være acron, men hvem vet. Det går noen rare rykter om at for noen spillere, så er det viktigere enn å spille ingame. :eek:
 

DeletedUser1020

Guest
Det ryktes at noen synes det er meget viktig at sitt ingame nick blir skrevet med stor bokstav, det kan være acron, men hvem vet. Det går noen rare rykter om at for noen spillere, så er det viktigere enn å spille ingame. :eek:
Ryktet er bekreftet.

og en ting til, det er Acron*
 

DeletedUser703

Guest
Ryktes at det er noen gamle ringrever i Ice som ikke er så opptatt av stor eller liten bokstav men heller bruker tiden på å bygge flammenukes... Ryktes at Akron ikke er en av dem
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
Topp