Ryktebørs

DeletedUser1020

Guest
Ryktes at jeg tror jeg ikke deler samme definisjon på en "inaktiv spiller" med deg nå, Acron.
smiley_emoticons_confusednew.gif
Greit. "uaktiv" da istedenfor inaktiv. Okey nå?
 

DeletedUser1020

Guest
Da må du trykke på allianse (helt til venstre) trykk så på fanen "erobringer"
Der er det mye god lesing for deg om hvor mange byer dere har mistet i nattbonus og utenfor nattbonus.
Står sikkert ikke så mye om hvor mange byer dere har tatt fra Drillpikene men kanskje noe om de dere har mistet...
smiley_emoticons_confusednew.gif
Ja der finner jeg nok litt av hvert. Anbefaler deg til å bruke spioner litt oftere før du tar småbyer. for sist gang du prøvde mistet du pinlig mye.
 

DeletedUser823

Guest
Eksempelet mitt var et gresk navn. Drake skal ha stor K og Vill skal også ha stor V da dette er faktiske navn. Men ja jeg er enig, kjedelig med fokus på rettskrivingsregler. Er bare gøy å diskutere med folk samma hva slags tema. Spesielt med Drake da han er den typen som aldri gir seg uansett hva. Haha
Drake i mitt nick referer ikke til noen navn. Du tar feil igjen. Det skal heller ikke skrives draKe eller DraKe for den saks skyld.

Pft hva faen leste jeg nå. Er du komiker? Drillpikene er jo rene definisjonen på å angripe inaktive spillere. Har ikke sett dere lande ett eneste ks uten NB.
Det ryktes at jeg har tatt flere byer fra gamle hellenic, som ikke landet i nb. Samtidig så har jeg tatt ut 2 ks fra dere her i dag, som heller ikke landet i nb. Er visst slik at du velger å ikke se på de rapportene, så du har en unnskyldning. Punisher har vel f.eks. storkost seg på dagtid med mange av ice sine medlemmer.
 

DeletedUser703

Guest
Ja der finner jeg nok litt av hvert. Anbefaler deg til å bruke spioner litt oftere før du tar småbyer. for sist gang du prøvde mistet du pinlig mye.
Takker for anbefaling. Vet ikke hvem som mistet mye, siden jeg trakk ks og dere kjørte på med flyg, mot en 200 poengs by med lav moral. Enda et eksempel på frigjøring av byer som ikke tilhører alliansen deres.
Jeg fikk hvertfall 2 nye byplasser for en liten pris, så ganske fornøyd med det.
Vi har nok litt forskjellig spillestil men jeg skal ta anbefalingen din med meg videre i grepolivet
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at spiller som var i hellenic ghostet, startet på nytt under nytt nick og har planer om å gi vekk byen til noen i ice.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at spiller som var i hellenic ghostet, startet på nytt under nytt nick og har planer om å gi vekk byen til noen i ice.
Det ryktes at dette ikke stemmer.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Det ryktes at flere spillere har gitt seg pga angrep døgnet rundt, spesielt plagsomt er angrep om natten.
Synd man synker ned på en slik nivå i håp om å få spillere vekk fra serveren fremfor å holde liv i serverne på NO med å ha anstendighet nok til å ikke drive med natt angrep. (Det er ikke noe nytt at noen spillere gir seg når folk driver med natt angrep, så å gjøre dette bevist, taler for seg om mulige intensjoner)
Men for all del, alle har sine lyster i gaming, sier bare at av og til er det lov å tenke litt lenger enn bare frem til nesetippen
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

 

DeletedUser823

Guest
Synd man synker ned på en slik nivå i håp om å få spillere vekk fra serveren fremfor å holde liv i serverne på NO med å ha anstendighet nok til å ikke drive med natt angrep.
Det ryktes at jeg ikke angriper på natten for å jage folk ut av spillet. Det ryktes at jeg ikke pleier å angripe spillere som våkner på natten heller, det får man ikke uttelling for. Det ryktes at spillere som ikke våkner av ink, klager om at jeg ødelegger deres nattesøvn (selv om de ikke våkner?).

Det ryktes videre at når spiller ghoster, og starter på nytt under nesten samme nick, med mistenksom profiltekst og samme profilbilde og kaller byen **** sin by, så er det kanskje ikke så mye tvil om hva som er i gang med å skje der.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at når spiller ghoster, og starter på nytt under nesten samme nick, med mistenksom profiltekst og samme profilbilde og kaller byen **** sin by, så er det kanskje ikke så mye tvil om hva som er i gang med å skje der.

Det ryktes at det har vært spiller som har vært ingame kun for å bygge by til noen i Drillpikene, så kanskje man skal sjekke i egne rekker før man går ut med andre sine rekker.
Ryktes at man er hykler om man prøver å ta ut flisen i andres øye, før man har fjerne planken i sitt eget.
Men hva vet vel jeg...
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
jeg er bare dum, ser dårlig men hører ikke så godt og har fått hukommelse som en gullfisk
smiley_emoticons_kaffee2.gif

 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det har vært spiller som har vært ingame kun for å bygge by til noen i Drillpikene, så kanskje man skal sjekke i egne rekker før man går ut med andre sine rekker.
Ryktes at man er hykler om man prøver å ta ut flisen i andres øye, før man har fjerne planken i sitt eget.
Men hva vet vel jeg...
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
jeg er bare dum, ser dårlig men hører ikke så godt og har fått hukommelse som en gullfisk
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Det ryktes at flere spillere i hellenic har bygget opp fine byer til meg. Så dette ryktet er bekreftet.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Blant annet tok acron å bygget opp en meget fin by til meg. Finnes flere spillere i hellenic som drev å bygde by til meg. Det ryktes at så mange spillere har bygget by til meg, at jeg har vært nødt til å gi vekk byer. Gikk tom for byplasser dessverre. :/

smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at flere spillere i hellenic har bygget opp fine byer til meg. Så dette ryktet er bekreftet.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Blant annet tok acron å bygget opp en meget fin by til meg. Finnes flere spillere i hellenic som drev å bygde by til meg. Det ryktes at så mange spillere har bygget by til meg, at jeg har vært nødt til å gi vekk byer. Gikk tom for byplasser dessverre. :/

smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Det ryktes at en du har spilt med før på flere servere bygget by til deg.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser823

Guest
ShadowMaster sier sikkert ikke noe heller da
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Det ryktes vel at han ikke har bygget noen by for meg på en eneste server. Får man ikke lov til å ta by fra folk man har spilt på server tidligere? Om det var jeg som tok byen til gastro, og ikke halvguden så hadde vel gastro bygget den byen til meg.

Det ryktes at i så fall så var det koselig av am å bygge by til meg på knossos. Det ryktes at det var fint av ninnifoxx å bygge byer til meg på knossos. Det ryktes at det var fint av andersus å bygge by til meg her på lamia. Det ryktes at det var snilt av gunn12 å bygge by til meg her på lamia.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes vel at han ikke har bygget noen by for meg på en eneste server. Får man ikke lov til å ta by fra folk man har spilt på server tidligere?
Vel, da gjelder vel det andre også, uten at du skal behøve å sette ut et rykte om det.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Som sagt, det har gått rykter om bl.a deg og ShadowMaster, men folk har gjerne ikke hatt behov for å si noe om det før det ble nødvendig å påpeke.
Når du da kommer med et lignende rykte er det gjerne greit å gjøre deg oppmerksom på at det har gått et rykte om bl.a deg, du gjerne bør se på før du uttaler deg om andre, eller?.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Ikke noe å vri å vrenge på og begynne å kverulere over det
smiley_emoticons_smilenew.gif


 

DeletedUser823

Guest
Vel, da gjelder vel det andre også, uten at du skal behøve å sette ut et rykte om det.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Som sagt, det har gått rykter om bl.a deg og ShadowMaster, men folk har gjerne ikke hatt behov for å si noe om det før det ble nødvendig å påpeke.
Når du da kommer med et lignende rykte er det gjerne greit å gjøre deg oppmerksom på at det har gått et rykte om bl.a deg, du gjerne bør se på før du uttaler deg om andre, eller?.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Ikke noe å vri å vrenge på og begynne å kverulere over det
smiley_emoticons_smilenew.gif


Det at det har gått ett rykte om at jeg fikk den byen av han er nå så. Ryktet stemmer ikke.
Hvorfor skal jeg bry meg om at det går usanne rykter om meg, før jeg kommer med rykter på ryktebørsen? Om noen skriver noe tull om meg som ikke stemmer, så får ikke jeg lenger lov til å uttale meg?

Ryktet mitt handlet derimot om at det var litt mistenkelig, og hintet om mulige planer spiller hadde.
 

DeletedUser1350

Guest
Ryktet mitt handlet derimot om at det var litt mistenkelig, og hintet om mulige planer spiller hadde.

"Det ryktes" at det har vært noe misstenkelig hos dere også som du avkreftet.
På samme måte som ditt rykte ble avkreftet. Ikke noe ledelsen hos oss har kjennskap til i alle fall.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


 

DeletedUser1020

Guest
Det ryktes at flere spillere i hellenic har bygget opp fine byer til meg. Så dette ryktet er bekreftet.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Blant annet tok acron å bygget opp en meget fin by til meg. Finnes flere spillere i hellenic som drev å bygde by til meg. Det ryktes at så mange spillere har bygget by til meg, at jeg har vært nødt til å gi vekk byer. Gikk tom for byplasser dessverre. :/

smiley_emoticons_skullhaufen.gif
Det ryktes at jeg ikke bygde den byen. Jeg tok den etter innadling, og mistet den etter nattangrep noen få dager etterpå.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg ikke bygde den byen. Jeg tok den etter innadling, og mistet den etter nattangrep noen få dager etterpå.
Det ryktes at den gikk opp 4k poeng fra du fikk den, til jeg fikk den fra deg. Du bygde opp byen du også.
 

DeletedUser1020

Guest
Det ryktes at jeg ikke angriper på natten for å jage folk ut av spillet. Det ryktes at jeg ikke pleier å angripe spillere som våkner på natten heller, det får man ikke uttelling for. Det ryktes at spillere som ikke våkner av ink, klager om at jeg ødelegger deres nattesøvn (selv om de ikke våkner?).

Det ryktes videre at når spiller ghoster, og starter på nytt under nesten samme nick, med mistenksom profiltekst og samme profilbilde og kaller byen **** sin by, så er det kanskje ikke så mye tvil om hva som er i gang med å skje der.
her har du også feil forresten. hahahahaha
 
Topp