Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
At dere sitter her 3 stk i harnisk over at dere tilsammen ikke er smarte nok til å argumentere mot meg sier meg vel helst at jeg har null problem med å nå frem.
Det at du faktisk mener du argumenterer når dine siste innlegg kun handler om hvor dumme vi er det er vel litt rart? Er argumentasjon å kalle andre dumme?
 

bytting

Well-Known Member
Det kanskje mest komiske er at jeg er jo egentlig overflødig. Dere er jo nesten like bra på å argumentere mot dere selv som jeg er.
 

DeletedUser1353

Guest
Jeg gir gjerne et bidrag :) Kan man installere roboter som lytter og sier seg enig med bytting? Sikkert ensomt å føle at en ikke når frem
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Har hørt at de har komt langt innenfor AI de siste årene, men ville nok anbefalt https://www.reddit.com/r/iamverysmart/ som en midlertidig løsning
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at det blir litt rart at Drake50 engasjerer seg så mye inne på rykteforum, eller Knossos for den saks skyld med tanke på at han ikke har en by eller noen poeng/ altså ikke spiller lenger.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Om du spiller, kan du like gjerne bruke spillnavnet du bruker
smiley_emoticons_irre.gif
uavhengig av språk.
https://prnt.sc/llbcra
 

DeletedUser823

Guest
Jeg må faktisk si at dette er de mest saklige argumentene jeg noensinne har lest! Det oser av substans.
[lese innleggene til Drake50] ->
- 70 iq
Er litt fascinert av at dere greier å lire så mye av dere rundt hva som er problemstillingen, uten å være i nærheten av å si noe som faktisk angår problemstillingen. En slags retorisk linedansmarathon.
Hvorfor bruker du entallsform? Er det bevisst valgt for å unngå det som er hovedessensen det jeg sier, at dette er et generelt usunt opplegg?
Ja. Nokså dårlig resonnert. Du går i samme fella som tidligere med at du går i en person og følelsesbasert vinkling. Da blir det like barnslig som det tidligere.
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at det blir litt rart at Drake50 engasjerer seg så mye inne på rykteforum, eller Knossos for den saks skyld med tanke på at han ikke har en by eller noen poeng/ altså ikke spiller lenger.
Er ikke kun poeng som teller, du kan jo sjekke på krigerranken. :D
 

DeletedUser1353

Guest
Hvordan argumentere like smart som bytting:

Kom med en falsk påstand du ikke har bevis for

Kall alle dumme når de etterspør bevis

Profit!!!
 

DeletedUser1284

Guest
Altså, vi må ikke glemme at bytting ikke akkurat oser av selvinnsikt. Ser man det. Bytting har skaffa seg enda en utsatt by han vil miste
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
Genialt!
 

DeletedUser823

Guest
Nei, sier det er gøy å se på hvor krenka dere føler dere over at jeg er smartere enn dere.

:D
Det er faktisk ikke en bragd. Det blir litt omvendt mensa. Om du er over 2% av befolkningen så har du nok klart det.

Forresten var dette et veldig fint argument mot problemstillingen vi visstnok snakket om.
 
Topp