Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
????? utdyp plis, for her skjønte jeg faktisk overhodet ingenting???
Han mente at vi ikke angriper folk kl 06 for å vekke dem, men heller for å ta folk offline. Det er mye bedre å ta folk offline enn å angripe når dem er på. Det andre han mente var at uansett når vi angriper så våkner ikke bytting, siden han bruker ikke alarm.

2. På de aller fleste verdener (alle verdener jeg har spilt på hittil) pleier dette å kunne løses diplomatisk. Nattangrep er rett og slett ikke greit.
(nå kommer dere til å komme med masse argumenter for at nattangrep er greit..så noen pukter å ta med.
1. dere kommer til å si: skru av alarmen! ( dette vil resultere i at all offen din blir tatt ut, alle byene dine vil stå i opprør og mur 0, og også all deffen din slik at du ikke kan forsvare deg heller, du vil også ha tomme lagre når du står opp.)
2. Nå kommer dere til å si: flytt offen vekk, forsvar de med dluen nattbonusen gir jo sinnsyke fordeler, du har jo ikke tomme lagre!
da svarer jeg:
Dere synes også ekstremgullere er greit, dere forsvarer hvertfall samurai.
dette vil si: Samuraien gullet opp off byer, han hadde ingen problemer med å angripe om natten ( vi mistet en del byer om natten pga det). For de som da guller opp off byer til de er igjennom så ja da er man jo fucked uansett hva man gjør. Da hjelper det ikke å flytte vekk off osv. Og det værste er at dere støttet spillet hans!
Nå hadde nok dere den største gulleren etter samuraien hos dere i en god stund. Så det med ekstremgrulling kan ikke dere klage på. Samuraiens regime var uansett over for lenge siden, og dere tok 1 plassen kort tid etter det. Så det at han skal ha ødelagt noe forstår jeg faktisk ikke.

Det er også snakk om angrep som lander etter kl 06, ettersom at det faktisk er en avtale her om vanlige nb angrep om du ikke har fått det med deg.
Det med alarm er frivillig, om du er villig til å ha på alarm når du vet du blir vekket kl 06, så er det ditt valg. Om du heller vil våkne 06 til grepo enn 09 eller når enn du står opp så er det ditt valg.

Du er tydeligvis et flagg som blafrer den veien vinden blåser. Husker på ithaca når sebat tok 2 byer av deg fordi han gullet opp byer om natten og tok de. du var ikke akkurat happy og støttet nattangrep og ekstremgulling da? Hvorfor så positiv nå? kun fordi det er på egen side?

Bedre å ikke uttale seg om akkurat sånne ting. Gulpis og drake greier fint nok å diskutere det alene:)
Jeg vet ikke om angrepene sebat hadde på lysi, men saken her er grei. På serveren her er det ikke nattangrep om det ikke er ks. Noe jeg vil si at nesten aldri skjer, ettersom at det innebærer å angripe en deffet by i nb.

Bra at du mener det ikke er riktig moralsk sett. det er nok mange som er enig i det nå, men som ikke turte å stå frem tidligere. Men samuraien har preget så mye av denne verden at alt som skjer idag skjer pga gullet hans. På en så kort server så har slike spillere utrolig mye å si.


1. alle byene hans dere fikk
2. alle byene han tok med gulling som dere fikk
3. alle defansive styrkene våre han tok ut med gullet sitt, som har gjort det enklere for dere andre "rene" spillere.
4. All gullet han kjøpte av dere i egen allianse. Vi vet at han kjøpte en del av oss, men han sa selv at han hadde gitt minst 5x så mye til dere...såå vil si at det er en fordel som varer en stund eller?

Punkt 1 og 2 er helt like. Når det gjelder punkt 1 så tok dere også noen byer, selv om vi klarte å ta fleste parten. Når du sier at det har gjort det enklere for oss så var nå resultatet kort etter det samme. Dere lå over og vi lå under. Dermed så kan du ikke skylde på at samuraien er grunnen til at vi ligger over. Hvorfor snakker vi i det hele tatt fortsatt om han? Han er irrelevant for hvordan situasjonen i dag.
Når det gjelder nr 4 så fikk i hvert fall jeg 0 gull.

altså angripe (sende og lande angrep) etter klokken 6:00 og før 23:00

Det er jo akkurat det som skjer i 99% av tilfellene.

om dere sier det er så utrolig viktig for dere å angripe i nb for å ta oss off, hvorfor greier vi å erobre byer fra dere uten å gjøre det da? er det fordi vi er sinnsykt mye bedre enn dere? Absolutt ikke. det er bare fordi det rett og slett er helt mulig og ikke noe problem å unngå å angripe i nb.
Siden når drev dere å erobret flertall av byer fra de utrolige?
Uansett så har vi fastslått at vi lander angrep kl 06, noe som ikke er inb. Vi har en nb avtale som gjør at vi ikke angriper i nb . En avtale du kanskje burde lese.

Om dere ikke er bedre enn at dere må angripe klokken 6, vil jeg absolutt ikke kalle dere en god allianse. Jeg synes dere er flinke, men det må da være mulig å angripe (sende angrep) mellom 06:00 og 23:00?
Akkurat det vi gjør.
 

DeletedUser1342

Guest
Vel kan kun snakke for meg selv:

1: ja, men det var faktisk nattangrep. Vi har ikke landet et eneste angrep om natten så skjønner ikke hvordan det er relevant???

Mitt poeng var at vi ikke angrep en eneste gang i NB, men bytting kaller det systematisk nattangrep.

Ble også sur da fordi jeg hadde fått informasjon at vi hadde en nattavtale. Da jeg fant ut av dette lenge etterpå ble jeg mindre sur ettersom hovedårsaken jeg ble sur var pga. brudd på en avtale.

2: ekstremgulleren ghostet for lenge siden, og dere klager fortsatt over det. Vanlig gulling er noe begge parter driver med og da blir det ekstremt hyklerisk av dere å klage på det. Kan vel også legge til at jeg har modnet som spiller siden den gang, og mye av meningene mine var farget av andre spillere, deg inkludert.

Kan vel snu det på hode litt også da

På heraklion var du ganske sur for at motstanderene paktet, men så under et halvt år etter er du gledelig med i en kjempe stor pakt mot en allianse. Hvorfor ble du plutselig så positiv til det da? kan det ha noe med at denne pakten var på din side? Dere var vel godt over 2 ganger så mange som oss, og du ble veldig sur da gullfattige gikk over, som antyder at du fortsatt støttet pakten da de gikk over.

samuraien landet nå angrep i nb, og så har der vært illusjoner fra begge sider, og det er angrep når du angriper før 06:00 også. du trykker på en angrepsknapp, man får varsel osvosv.

det er nå blitt sendt illusjoner i nb når vi hadde nattavtale. Og ja jeg vet at bytting har sendt noen meldinger og at dere har tolket det dere ville der men det er fortsatt ikke greit.(fra begge sider).

Vi har vel ikke klaget over det på lenge? Jeg tok bare opp hvilke fordeler det ga dere ettersom drake skrev et innlegg om at det hadde 0 effekt på deres nåværende spill.

Men det med samuraien så var det jo egnt ikke bare det med gulling heller....men trenger ikke å diskutere det videre også...han var vel bare ute etter å lage dårlig stemning...og det greide han veldig fint.

på heraklion var også situasjonen en helt annen. De hadde både gulleren, og 3x så mange spillere som oss. Det varte også over lenger tid...+ hvem har sagt at jeg er for pakting? i en allianse er det demokrati og flertallet bestemmer. det var også en pakt kun basert på samuraien. hvis dere ikke hadde hatt samuraien/han var med men uten ekstreme mengder gull hadde det kanskje vært utro,after,la familia, flæsk ogg gullfattige adskilt...men det vet vi ikke. Og grunnen til at jeg ble sur når gullfattige gikk over var fordi de hadde en dårlig overgang. De tilbød ikke bybytter, de hadde avtalt det lenge og fortsatte å spille med oss, ninni ga fra seg 4 byer på vu øyen vår til utro, ingen av dem turte/tørr å si hvem som stemte ja eller la frem forslaget. Daniel sa at han stemte nei, men at det var demokrati, drake sa at han synes ideen til ninnifoxx ikke var dårlig mens ninni sa at det var drake sin ide????? altså....Og egnt hele prossessen. Også det at utro faktisk lå foran oss så det var egoistisk for å få en enklere seier. Hadde ikke gull gått over hadde trolig ikke la familia og after slått seg sammrn heller....så ja..
 

DeletedUser1342

Guest
Han mente at vi ikke angriper folk kl 06 for å vekke dem, men heller for å ta folk offline. Det er mye bedre å ta folk offline enn å angripe når dem er på. Det andre han mente var at uansett når vi angriper så våkner ikke bytting, siden han bruker ikke alarm.


Nå hadde nok dere den største gulleren etter samuraien hos dere i en god stund. Så det med ekstremgrulling kan ikke dere klage på. Samuraiens regime var uansett over for lenge siden, og dere tok 1 plassen kort tid etter det. Så det at han skal ha ødelagt noe forstår jeg faktisk ikke.

Det er også snakk om angrep som lander etter kl 06, ettersom at det faktisk er en avtale her om vanlige nb angrep om du ikke har fått det med deg.
Det med alarm er frivillig, om du er villig til å ha på alarm når du vet du blir vekket kl 06, så er det ditt valg. Om du heller vil våkne 06 til grepo enn 09 eller når enn du står opp så er det ditt valg.


Jeg vet ikke om angrepene sebat hadde på lysi, men saken her er grei. På serveren her er det ikke nattangrep om det ikke er ks. Noe jeg vil si at nesten aldri skjer, ettersom at det innebærer å angripe en deffet by i nb.



Punkt 1 og 2 er helt like. Når det gjelder punkt 1 så tok dere også noen byer, selv om vi klarte å ta fleste parten. Når du sier at det har gjort det enklere for oss så var nå resultatet kort etter det samme. Dere lå over og vi lå under. Dermed så kan du ikke skylde på at samuraien er grunnen til at vi ligger over. Hvorfor snakker vi i det hele tatt fortsatt om han? Han er irrelevant for hvordan situasjonen i dag.
Når det gjelder nr 4 så fikk i hvert fall jeg 0 gull.



Det er jo akkurat det som skjer i 99% av tilfellene.


Siden når drev dere å erobret flertall av byer fra de utrolige?
Uansett så har vi fastslått at vi lander angrep kl 06, noe som ikke er inb. Vi har en nb avtale som gjør at vi ikke angriper i nb . En avtale du kanskje burde lese.

Akkurat det vi gjør.


1. Ok men det jo mulig å ta folk off mellom 06-23 også :) ingen her som sitter på fra 06-23 hver eneste dag gjennom hele serveren.
2. jeg snakker om min tid, jeg sluttet før det jeg rakk ikke en gang å være med på aftermath la familia sammenslåingen.
3. ikke ødelagt noe? Hva med å få spillere til å slutte? og kanskje ikke nødvendigvis ødelegge men han var jo gullbanken til mange av dere som utgjør en forskjell. ikke at det nødvendigvis skal ha noe å si..men han har nå satt sine spor på serveren.
4. men dere angriper jo så tidlig som klokken 4?? og det er jo angrep det vel, selv om de lander etter klokken 6? Skjønner bare ikke at det skal være et problem å ikke sende angrep mellom 23-06? burde da være overkommelig.
5. Han er absolutt ikke irrelevant, men synes også at han kan glemmes.
6.vil nå si at dere sender ganske så mange angrep før kl 6. noe jeg regner som nb angrep.
7.har ikke sagt flertall som i veldig mange, men vi erobrer nå byer av og til.
8. Den avtalen er jo like tynn som et ark med like mange hull som en jarlsberg ost. Og ja prøvde å lage ny, men da kom det som et krav at dere skulle få lov å vinne. Eller at vi plutselig skulle vokse oss forbi dere igjen..noe vi alle vet ikke kommer til å skje på så kort tid med mindre det skjer mirakler.
 

DeletedUser823

Guest
det er nå blitt sendt illusjoner i nb når vi hadde nattavtale. Og ja jeg vet at bytting har sendt noen meldinger og at dere har tolket det dere ville der men det er fortsatt ikke greit.
Det er faktisk ikke meldinger som har blitt tolket. Bytting skrev rett ut at illusjoner går greit.

Daniel sa at han stemte nei, men at det var demokrati, drake sa at han synes ideen til ninnifoxx ikke var dårlig mens ninni sa at det var drake sin ide????? altså....Og egnt hele prossessen. Også det at utro faktisk lå foran oss så det var egoistisk for å få en enklere seier. Hadde ikke gull gått over hadde trolig ikke la familia og after slått seg sammrn heller....så ja..
Den første der, så var det jeg som presenterte forslaget. Ninni var for sammenslåing hun også. Daniel ville nok heller bli. Det ble gitt bort 1 by som var lovet bort fra før. Det var absolutt ikke planlagt over lengre tid, det skjedde i løpet av 1 eller 2 døgn.

Jo aftermath og la familia hadde slått seg sammen. Samme dag som vi flyttet oss over skulle det være ledersnakking, men siden du da åpenbart ikke fulgte med så fikk du ikke det med deg.
 

DeletedUser1342

Guest
Det er faktisk ikke meldinger som har blitt tolket. Bytting skrev rett ut at illusjoner går greit.


Den første der, så var det jeg som presenterte forslaget. Ninni var for sammenslåing hun også. Daniel ville nok heller bli. Det ble gitt bort 1 by som var lovet bort fra før. Det var absolutt ikke planlagt over lengre tid, det skjedde i løpet av 1 eller 2 døgn.

Jo aftermath og la familia hadde slått seg sammen. Samme dag som vi flyttet oss over skulle det være ledersnakking, men siden du da åpenbart ikke fulgte med så fikk du ikke det med deg.
var ikke med som leder da tror jeg, skulle bare være på når angrepene på byene mine landet jeg.
 

bytting

Well-Known Member
Faskinerende diskusjon. I stedet for å argumentere opp mot problematikken kommer dere bare med et oskilat av selvfølgeligheter som allerede ligger implisitt(ennsågar eksplisitt) i presentasjonen av problemstillingen.
 
Sist redigert:

DeletedUser823

Guest
Faskinerende diskusjon. I stedet for å argumentere opp mot problematikken kommer dere bare med et oskilat av selvfølgeligheter som allerede ligger implisitt(ennsågar eksplisitt) i presentasjonen av problemstillingen.
Nå er faktisk jobben din å klage på argumentene til andre, og du skal få lov til å fortsette. Selv om det kanskje ikke har noen hensikt.
 

DeletedUser1353

Guest
samuraien landet nå angrep i nb, og så har der vært illusjoner fra begge sider, og det er angrep når du angriper før 06:00 også. du trykker på en angrepsknapp, man får varsel osvosv.

det er nå blitt sendt illusjoner i nb når vi hadde nattavtale. Og ja jeg vet at bytting har sendt noen meldinger og at dere har tolket det dere ville der men det er fortsatt ikke greit.(fra begge sider).

Vi har vel ikke klaget over det på lenge? Jeg tok bare opp hvilke fordeler det ga dere ettersom drake skrev et innlegg om at det hadde 0 effekt på deres nåværende spill.

Men det med samuraien så var det jo egnt ikke bare det med gulling heller....men trenger ikke å diskutere det videre også...han var vel bare ute etter å lage dårlig stemning...og det greide han veldig fint.

på heraklion var også situasjonen en helt annen. De hadde både gulleren, og 3x så mange spillere som oss. Det varte også over lenger tid...+ hvem har sagt at jeg er for pakting? i en allianse er det demokrati og flertallet bestemmer. det var også en pakt kun basert på samuraien. hvis dere ikke hadde hatt samuraien/han var med men uten ekstreme mengder gull hadde det kanskje vært utro,after,la familia, flæsk ogg gullfattige adskilt...men det vet vi ikke. Og grunnen til at jeg ble sur når gullfattige gikk over var fordi de hadde en dårlig overgang. De tilbød ikke bybytter, de hadde avtalt det lenge og fortsatte å spille med oss, ninni ga fra seg 4 byer på vu øyen vår til utro, ingen av dem turte/tørr å si hvem som stemte ja eller la frem forslaget. Daniel sa at han stemte nei, men at det var demokrati, drake sa at han synes ideen til ninnifoxx ikke var dårlig mens ninni sa at det var drake sin ide????? altså....Og egnt hele prossessen. Også det at utro faktisk lå foran oss så det var egoistisk for å få en enklere seier. Hadde ikke gull gått over hadde trolig ikke la familia og after slått seg sammrn heller....så ja..

Har sett meldingene som ble sendt angående illusjonene. For å si det sånn, er ingen annen måte å tolke hva bytting sa enn at illusjoner midt på natten er greit
smiley_emoticons_confusednew.gif


Og hvis illusjoner om natten som gir push skal være greit, hvorfor skal ikke angrep som lander klokken 06:00 være greit da. Kan vel også nevne at det er folk i DU som har blitt angrepet klokken 3 om natten med angrep som treffer klokken 6. Ikke sett dere på den moralske høyhesten når dere selv er nede på bakken sammen med alle andre.

Når bytting snakker om at vi drev med systematisk nattangrep så snakket han om nå, ikke før. Å trekke inn samuraien blir derfor helt urelevant. (Vi hadde også ikke en avtale på den tiden vel og merke). Og hvis bytting snakker om samurai, er det helt urelevant ettersom det er en halv evighet siden han ghostet.

Du klagde over det senest i går???

Ja, greit nok at samurai kanskje sendte stygge meldinger. Men dere klandrer hele de utrolige for noe et individ som ikke engang spiller på denne serveren lenger. Blir ganske meningsløst å bringe han opp nå.


Og selv om du sier du ikke var for paktingen motsa du deg den aldri. Hvis du virkelig hadde vært i mot paktingen kunne du alltids forlatt alliansen. Og samarbeidet deres fortsatte jo til og med etter at samurai ghostet...
 

bytting

Well-Known Member
Selv om det kanskje ikke har noen hensikt.
Virker ikke akkurat som dere legger dere i selen for å argumentere på en saklig måte, så tydeligvis ikke.

Og selv om du sier du ikke var for paktingen motsa du deg den aldri. Hvis du virkelig hadde vært i mot paktingen kunne du alltids forlatt alliansen. Og samarbeidet deres fortsatte jo til og med etter at samurai ghostet...
Hvis du prøver å "ta" Ali G i "dobbeltmoral": paktingen på heraklion er ikke sammenlignbar med den i starten av Knossos.

Når bytting snakker om at vi drev med systematisk nattangrep så snakket han om nå, ikke før.
Jeg snakker om hele serveren.

Ja, greit nok at samurai kanskje sendte stygge meldinger. Men dere klandrer hele de utrolige for noe et individ som ikke engang spiller på denne serveren lenger. Blir ganske meningsløst å bringe han opp nå.
Strengt tatt er det du som bringer han opp nå.

Kan vel også nevne at det er folk i DU som har blitt angrepet klokken 3 om natten med angrep som treffer klokken 6. Ikke sett dere på den moralske høyhesten når dere selv er nede på bakken sammen med alle andre.
Hvor mange? Det er vel en grunn til at jeg kaller det systematiske nattangrep. Og er vel og et spm om kronologi i dette.

Har sett meldingene som ble sendt angående illusjonene. For å si det sånn, er ingen annen måte å tolke hva bytting sa enn at illusjoner midt på natten er greit
smiley_emoticons_confusednew.gif
Utsagnet antyder mer om dine begrensninger i diskursanalyse enn hva som ble sagt.

Siden det så mye snakk om den samtalen kan jeg forklare hva den handlet om, i tilfelle noen uinvidde i mot formodning skulle være interessert.

En av dere kom inn i en ad hoc chatt og grein og bar seg som en litenunge for at han ble vekket om natten av 2 angrepsillusjoner.
Absurditeten i en sånn antakt til en dialog blir tydelig når spilleren selv har vært delaktig i en spillestill som insisterer på at "å bli vekket om natten er bare noe man må finne seg i."
Ved å ikke skjønne og ikke ta inn over seg at de illusjonene gjerne var et uttrykk for et drittsinne og en reaksjon på å bli vekket i tide og utide demonstrerte dere bare hvilken boble av smålighet og selvrettferdighet dere sitter i. En person med normalt gangsyn ville sett at dette var utsprunget fra et klima han selv hadde vært delaktig å skape, skjønt at noe a la det man i jussen ville kalt berettighet harme var et element i dette. Og modifisert inngangspunktet for en dialog ifht det.

I stedetfor tar dere på dere offerkofta og skal lizzm ha forståelse for hvor traumatisk det var å bli vekket om natten. Minnet mest om en scene fra Arrested development.

Dere har sittet med millimeterbånd når dere leser den avtalen for å kunne surfe i øvre skranke av hva den tillater. Når dere påstår at vi bryter en avtale må det være lov å påpeke at det har vi ikke gjort. Når dere da heller vil ha sunn fornuftsbasert tilnærming må det gå an å forvente at dere viser en innsikt i at det er dere som har krysset over sunn fornuft som en faktor i likningen(betyr ikke at man ikke kan reintrodusere den).

Men istedet for å ta et litt løftet blikk som viser at dere er i stand til noe mer enn å se dere selv og deres eget, setter dere bare i gang med barnslige trusler. Da skjønner man jo at her er det ikke grobunn for en voksen samtale. Hell is the impossiblity of reason.


 

DeletedUser1353

Guest
En av dere kom inn i en ad hoc chatt og grein og bar seg som en litenunge for at han ble vekket om natten av 2 angrepsillusjoner.
Absurditeten i en sånn antakt til en dialog blir tydelig når spilleren selv har vært delaktig i en spillestill som insisterer på at "å bli vekket om natten er bare noe man må finne seg i."
Ved å ikke skjønne og ikke ta inn over seg at de illusjonene gjerne var et uttrykk for et drittsinne og en reaksjon på å bli vekket i tide og utide demonstrerte dere bare hvilken boble av smålighet og selvrettferdighet dere sitter i. En person med normalt gangsyn ville sett at dette var utsprunget fra et klima han selv hadde vært delaktig å skape, skjønt at noe a la det man i jussen ville kalt berettighet harme var et element i dette. Og modifisert inngangspunktet for en dialog ifht det.

Enda mer lyving fra bytting sin side??? Ironisk når du anser deg selv som å være den sakelige på dette forum for så å komme med sånne løgner.

Ville ikke kalt det grining. Du ble presentert med noe som visse personer mente var et brudd på nb avtalen. Du sa det ikke var det. Var ikke mye grining i den chatten, men som vanlig er du ikke så opptatt av fakta, og som vanlig misfarger du fakta for din fordel. (hmm hva er et annet ord for dette nå igjen?? åja jo. propeganda.)

I NB avtalen vår står det KLART og TYDELIG:

"2. Er lov til å sende angrep i nattmodus gitt at angrepet lander etter at nattmodusen går ut. Eksempel: sende angrep 05:00 om de lander etter 6:00."

DU var med på å avtale denne avtalen, og du må ikke bli sur og bitter for at vi følger den. Din inkompetanse som leder gir deg ikke et gratis kort til å klage over hvor umoralskt vi spiller. Hadde natt angrep vært angrep sendt i NB burde du fått det med i denne natt avtalen. Et eksempel på en nattavtale som dette er avtalen som gjelder på Ithaca: "Ingen angrep skal sendes mellom 23:00 og 07:00."

Vi følger en avtale som du selv var med på å lage. Det er lov å sende angrep i NB av 2 grunner:
1: De utrolige ville ha det med
2: Aftermath ville ha det med

Hvis det var sånn at kun De utrolie ville ha det med må jeg dessverre si at aftermath er elendige innenfor diplomati. Dere kunne til et hvert tidspunkt sakt at dere ville ha det og stått for det. Det ble en felles enighet om at det var LOV å sende i NB, da må du og din allianse ta konsekvensene av deres diplomatiske inkompetanse.
 

bytting

Well-Known Member
Haha trist at det er det du velger å svare
smiley_emoticons_lol.gif


Jaja, er vel standard bytting å angripe personen når du ikke vet hva man skal svare
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
Liker at dere etterligner argumentasjonen min. Viser en slags vilje til å lære seg å argumentere i det minste. Neste fase blir forhåpentligvis å mestre å bruke argumentene i riktig sted.
Jeg angriper ikke personen, jeg "angriper" handlingen din. Altså at du fyrer deg opp.
 

DeletedUser1353

Guest
Liker at dere etterligner argumentasjonen min. Viser en slags vilje til å lære seg å argumentere i det minste. Neste fase blir forhåpentligvis å mestre å bruke argumentene i riktig sted.
Jeg angriper ikke personen, jeg "angriper" handlingen din. Altså at du fyrer deg opp.

Må ærlig si at jeg er skuffet over resonneringen din bytting.

Kanskje du har lest boken ""vi som fortsatt resonnerer som om vi er i 5 klasse" i det siste? Har hørt at den ikke er så bra og at du ikke burde lese den
smiley_emoticons_afraid.gif
 

bytting

Well-Known Member
hehe, mulig jeg får ta det som et kompliment at dere tyr til å etterligne meg. At dere tror det har effekt viser nå bare at det har effekt på dere når jeg gjør det på dere.

:D
 

DeletedUser1353

Guest
hehe, mulig jeg får ta det som et kompliment at dere tyr til å etterligne meg. At dere tror det har effekt viser nå bare at det har effekt på dere når jeg gjør det på dere.

:D

Poengterte bare hvor hyklerisk du er
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser823

Guest
Utsagnet antyder mer om dine begrensninger i diskursanalyse enn hva som ble sagt.

Siden det så mye snakk om den samtalen kan jeg forklare hva den handlet om, i tilfelle noen uinvidde i mot formodning skulle være interessert.

En av dere kom inn i en ad hoc chatt og grein og bar seg som en litenunge for at han ble vekket om natten av 2 angrepsillusjoner.
Absurditeten i en sånn antakt til en dialog blir tydelig når spilleren selv har vært delaktig i en spillestill som insisterer på at "å bli vekket om natten er bare noe man må finne seg i."
Ved å ikke skjønne og ikke ta inn over seg at de illusjonene gjerne var et uttrykk for et drittsinne og en reaksjon på å bli vekket i tide og utide demonstrerte dere bare hvilken boble av smålighet og selvrettferdighet dere sitter i. En person med normalt gangsyn ville sett at dette var utsprunget fra et klima han selv hadde vært delaktig å skape, skjønt at noe a la det man i jussen ville kalt berettighet harme var et element i dette. Og modifisert inngangspunktet for en dialog ifht det.

I stedetfor tar dere på dere offerkofta og skal lizzm ha forståelse for hvor traumatisk det var å bli vekket om natten. Minnet mest om en scene fra Arrested development.

Dere har sittet med millimeterbånd når dere leser den avtalen for å kunne surfe i øvre skranke av hva den tillater. Når dere påstår at vi bryter en avtale må det være lov å påpeke at det har vi ikke gjort. Når dere da heller vil ha sunn fornuftsbasert tilnærming må det gå an å forvente at dere viser en innsikt i at det er dere som har krysset over sunn fornuft som en faktor i likningen(betyr ikke at man ikke kan reintrodusere den).

Men istedet for å ta et litt løftet blikk som viser at dere er i stand til noe mer enn å se dere selv og deres eget, setter dere bare i gang med barnslige trusler. Da skjønner man jo at her er det ikke grobunn for en voksen samtale. Hell is the impossiblity of reason.
Nå synes jeg du gir uttrykk for litt mange følelser.. Siden du ikke fikk med deg hva som ble skrevet så var det bare spørsmål "er dette greit?", det var ingen grining. Du svarte at det ikke bryter avtalen, og det er akkurat det lysimachos skrev. Du tolker deg på ting som faktisk ikke står der. Du setter ikke ord i munnen på andre, du velger hva de føler.
 

DeletedUser823

Guest
Absurditeten i en sånn antakt til en dialog blir tydelig når spilleren selv har vært delaktig i en spillestill som insisterer på at "å bli vekket om natten er bare noe man må finne seg i."
Spillestil tidligere skal ikke ha noe å si for avtalen vi har nå uansett.

tar dere på dere offerkofta
Det var ikke klaging, men spørsmål om det var greit å gjøre det. Du skrev det var greit.

Dere har sittet med millimeterbånd når dere leser den avtalen for å kunne surfe i øvre skranke av hva den tillater.
Som lysimachos skrev står det klinkende klart at det er lov å sende angrep i nb som lander utenfor nb.
 

bytting

Well-Known Member
Du setter ikke ord i munnen på andre, du velger hva de føler.
Kødder du? Dere sitter i det vide og brede og tolker og gir oppfatninger om hva som skjedde i den samtalen. Da er det for **** mitt priviligie å få gitt min versjon.

At det er en tolkning er vel opplagt. For det første sitter dere og distribuerer den samtalen, da er det bare å gå og lese den om man vil se hva som bokstavelig talt står der, når dere legger ut deres tolkning i det uendelige legger jeg ut min. For det andre, hvordan "griner" man, i bokstavelig forstand, på en skypechatt?
 
Topp