Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Nei, det skrev jeg ikke.
Det bryter ikke avtalen - det gikk fint at vi fikk de. Du unnlot å svare på om det var regnet som terror, selv om det ble skrevet samtidig som du var online og rett etter at du selv hadde skrevet noe. (tilfeldig?)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
For å komme med sånne påstander bør du ha fakta som begrunner det. Du har absolutt null og niks oversikt over hvor mye gull nevnte personer brukte i eventen
Ninnifox brukte nok store mengder med gull. Gikk fort 1k kroner på eventen for hun.
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at vi nå snart får en monolog her inne.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

"Det ryktes" at 1k kroner ikke svir i min lommebok
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Går utfra det referer til det samurai drev med i starten. Får inn folk ens ærend for å bygge opp byer til han så han får ørten ekstra gir i starten.
Han gjorde det ja, jeg mener heller ikke at det var riktig moralsk sett. Allikevel så lå dere på 1. plass en periode, så det at han gjorde det for lenge siden har ikke noe med situasjonen i dag å gjøre. Du snakker til De Utrolige som spiller i dag, ikke et medlem som spilte for 2mnd siden. Om du faktisk snakker til han, så får du like mange svar ut av han som alle andre får av deg.
 

DeletedUser823

Guest
Om du ikke har tenkt til å svare noe med substans så tror jeg du skal slippe å svare noe i det hele tatt.

Om du troller så får du lage deg et trolleforum bytting.
 

bytting

Well-Known Member
Om du ikke har tenkt til å svare noe med substans så tror jeg du skal slippe å svare noe i det hele tatt.
Om du troller så får du lage deg et trolleforum bytting.

Har vel ikke gjort annet enn å svare på spørsmål. Forventes det at jeg sitter pal og forklarer hver minste detalj i lange avhandlinger?

At du nekter for at dere har nattangrep som en grunnstein i taktikken, for ikke å si strategien, er da helt absurd. At du later som du ikke vet noe om det likeså når du har vært en av bidragsyterne. Men du må jo bare fortsette å nekte for noe alle på serveren har observert, du havner i samme kategori som komiske Ali.

"Hva jeg snakker om", er det noen tvil? Systematiske nattangrep fra starten av serveren. Spesielt i eventen, spesielt i helgene, er det en eneste helg på denne serveren hvor ikke oppmot en håndfull av dere har stått opp om natta for å sende angrep? Ja, det er sikkert 1000-vis av rapporter som beviser dette. Forventes det at jeg bruker masse tid på å dokumentere at himmelen er blå?

Det bryter ikke avtalen - det gikk fint at vi fikk de. Du unnlot å svare på om det var regnet som terror, selv om det ble skrevet samtidig som du var online og rett etter at du selv hadde skrevet noe. (tilfeldig?)

Alt dette er inkonsekvensielt. Jeg sa aldri at etter min mening var det ok å sende illusjon på natten, hvilket var det det ble påstått at jeg sa.
 

DeletedUser1284

Guest
Hvorfor i huleste startet dere på en server med nb som slutter 6:00:00 om det virkelig gjør så vondt å stå opp tidlig?
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser823

Guest
Har vel ikke gjort annet enn å svare på spørsmål. Forventes det at jeg sitter pal og forklarer hver minste detalj i lange avhandlinger?

At du nekter for at dere har nattangrep som en grunnstein i taktikken, for ikke å si strategien, er da helt absurd. At du later som du ikke vet noe om det likeså når du har vært en av bidragsyterne. Men du må jo bare fortsette å nekte for noe alle på serveren har observert, du havner i samme kategori som komiske Ali.

"Hva jeg snakker om", er det noen tvil? Systematiske nattangrep fra starten av serveren. Spesielt i eventen, spesielt i helgene, er det en eneste helg på denne serveren hvor ikke oppmot en håndfull av dere har stått opp om natta for å sende angrep? Ja, det er sikkert 1000-vis av rapporter som beviser dette. Forventes det at jeg bruker masse tid på å dokumentere at himmelen er blå?
Så om jeg forstår deg rett så tenker du på kl 06 som midt på natten? Det er på morgenkvisten det. Om det er så slitsomt å få angrep på natten, så får du heller bytte om til ithaca, muligens hyperborea uten at jeg kjenner til nb der.

Alt dette er inkonsekvensielt. Jeg sa aldri at etter min mening var det ok å sende illusjon på natten, hvilket var det det ble påstått at jeg sa.
Du skrev derimot at det ikke brøt avtalen og at det var ok i forhold til avtalen. Om du mener det var ok i forhold til avtalen, og ikke ville endre den så regner jeg da med at du generelt synes det gikk fint.
 

bytting

Well-Known Member
Så om jeg forstår deg rett så tenker du på kl 06 som midt på natten?
kl 06 er på natten ja. og dere starter ikke kl 06 heller, dere lander angrepene da, dere starter opp mot timesvis før det.

Om det er så slitsomt å få angrep på natten, så får du heller bytte om til ithaca, muligens hyperborea uten at jeg kjenner til nb der.
Hva med å bare la være å utføre bevisst handlinger som du vet vekker folk om natta? Hva med å bruke litt gangsyn? Hva med å ha litt respekt for folk i bakhodet? Hva med å ikke melke alt av små tenkte fordeler? Det er en grådig og usunn holdning til spillet og spillerne som ligger i bunn for noe sånt. Og dere begrenser dere ikke til det heller, dere sender angrep som lander på natta og.
Det har vært nattbonuser som slutter både 06, 07 og 08. Det har aldri vært en problemstilling på tidligere opprørservere. Ikke bare fordi tradisjonelt har ikke folk giddet å stå opp om natta, men fordi folk har evnet å vise måtehold.

Det norske markedet har hatt en sterk nedadstigende kurve med tanke på størrelse, antall spillere osv. Høstopprørserverne har alltid vært en slags flaggskip, de har alltid vært et hakk større. Men man ser jo at de blir mindre og mindre for hver sesong. Knossos har vel samme befolkningstetthet som en vanlig utkantskommune ifht til høstservere i gamle dager. Da hjelper ikke det der nisseopplegget så veldig på akkurat. Godt mulig at dere sitter på et så innbitt og manisk behov for å melke alt som utgjør en forskjell at dere er villig til å spille til enhver tid på døgnet over tid. > 90% av spillere har ikke det behovet. Det nisseopplegget er på ingen måte sunt for vitaliteten på det norske markedet.

så regner jeg da med
Forhold deg heller til det jeg sier, heller enn rare ting du regner med at jeg egentlig mener. Du har en nokså idiosynkratisk måte å regne på, så.
 
Sist redigert:

DeletedUser1284

Guest
Vi angriper jo ikke folk for å vekke de. Vi angriper folk tidlig på morgenkvisten nettopp for å ikke vekke de. Din søvn er vell nettopp den samme uansett når på morgenkvisten vi skulle finne på å angripe :)
 

DeletedUser823

Guest
kl 06 er på natten ja. og dere starter ikke kl 06 heller, dere lander angrepene da, dere starter opp mot timesvis før det.
Det tidligste angrepet jeg sendte var 2 timer før kl 6, pleide å stå opp kl 05/05.30. Å starte timesvis vil nok si flere enn 2 timer, noe jeg tviler sterkt på.


Hva med å bare la være å utføre bevisst handlinger som du vet vekker folk om natta? Hva med å bruke litt gangsyn? Hva med å ha litt respekt for folk i bakhodet? Hva med å ikke melke alt av små tenkte fordeler?
Om du er så ekstremt imot det faktum at du kan bli vekket, hvorfor spille med alarm? Om du ser etter litt fred gå til hyperborea eller slutt å ha på alarm. Det er frivillig å ha på alarm.
 

bytting

Well-Known Member
hehe, ja, er en hemsko å være logisk anlagt på ryktiss ser jeg. Litt vanskelig å bruke et logisk blikk på noe totalt blottet for logikk.

Meeeen ... ser ut som vi kanskje må ha prisutdeling på slutten av denne ryktissen og. Det der var jo nesten for bra til å ikke få en påskjønnelse av noe slag.
 

DeletedUser823

Guest
hehe, ja, er en hemsko å være logisk anlagt på ryktiss ser jeg. Litt vanskelig å bruke et logisk blikk på noe totalt blottet for logikk.

Meeeen ... ser ut som vi kanskje må ha prisutdeling på slutten av denne ryktissen og. Det der var jo nesten for bra til å ikke få en påskjønnelse av noe slag.
Har du spilt i 7 år uten å forstå at det er best å angripe folk når de er offline?
 

bytting

Well-Known Member
Meeeen ... ser ut som vi kanskje må ha prisutdeling på slutten av denne ryktissen og. Det der var jo nesten for bra til å ikke få en påskjønnelse av noe slag.

Vi angriper jo ikke folk for å vekke de. Vi angriper folk tidlig på morgenkvisten nettopp for å ikke vekke de.
Har du spilt i 7 år uten å forstå at det er best å angripe folk når de er offline?

Spennende, her blir det knallhard kamp om topp-prisene ser en allerede.
 
Sist redigert:
Topp