Ryktebørs

DeletedUser1353

Guest
VAR DET DET DU MENTE MED SYSTEMATISK NATTANGREP?????
smiley_emoticons_hust.gif


Nattangrep er angrep som treffer i NB

Dere valgte å spille på en server med NB til 06:00

Da må dere ta konsekvensene av det.

Årsaken til at det er "grunnsteinen" i vår strategi er vel ganske åpenbart. Hadde nesten håpt at en med hele 7 års erfaring hadde skjønt det
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

bytting

Well-Known Member
VAR DET DET DU MENTE MED SYSTEMATISK NATTANGREP?????
smiley_emoticons_hust.gif
Korrekt.
Nattangrep er angrep som treffer i NB
Nei
Da må dere ta konsekvensene av det.
Hele poenget mitt er vel at folk gjør det. Om ikke på denne serveren så nokså fort utover. Gratulerer med å oppnådd å ha gjort .no enda mindre lizzm.
Årsaken til at det er "grunnsteinen" i vår strategi er vel ganske åpenbart. Hadde nesten håpt at en med hele 7 års erfaring hadde skjønt det
smiley_emoticons_verlegen.gif
Ja, den er veldig åpenbar. Og det er inversen av grunnen til at på alle servere hittil har det ikke vært en problemstilling. Og nei, det er ikke fordi folk forut ikke har "skjønt" det. Er du så dum at du tror dere har kommet over en original erkjennelse?
 
Sist redigert:

DeletedUser1353

Guest
Korrekt.

Nei

Hele poenget mitt er vel at folk gjør det. Om ikke på denne så nokså fort utover. Gratulerer med å oppnådd å ha gjort .no enda mindre lizzm.

Ja, den er veldig åpenbar. Og det er inversen av grunnen til at på alle servere hittil har det ikke vært en problemstilling. Og nei, det er ikke fordi folk forut ikke har "skjønt" det. Er du så dum at du tror dere har kommet over en original erkjennelse?

I følge det norske metereologiske institutt er natt perioden på døgnet 00:00 - 06:00

Og nei, ingen har hevd at det er groundbreaking. Men det er noe dere også kan gjøre hvis dere ønsker. Det er mange måter å unngå nattangrep. Er deres feil dere ikke gjør de rikitige valgene.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Grepolis er et spill der du må dedikere IRL tid. Jo mer IRL du investerer, jo bedre. Når spillere står opp 4 om natten for å angripe så investerer de IRL tid i grepolis. Grepolis belønner dette, ved at det gir deg muligheten til å ta fiendene dine offline. Burde ikke grepolis handle om at de som investerer mest, og best IRL tid i spillet, bør vinne? Akkurat som at en idrettsutøver som trener knallhardt året rundt fortjener mer å vinne enn en som trener i ny og ne?
 

bytting

Well-Known Member
Hvor mange tror du hadde spillt bedriftsfotball om det ble innført en ny regel som sa at hjemmelaget kunne uten begrensninger bestemme klokkeslettet for når kampene ble spilt, samtidig som spillerne på sånn ca 5-10% av lagene synes at å vinne bedriftsligaen var omtrent det viktigste i livet dems?
Hvor mange sesonger ser du for deg at bedriftsligaene hadde vart etter at en sånn regel ble innført?

Men er jo rettferdig da, de 5-10% spillerne er jo mest dedikerte så da fortjener de jo å vinne bedriftsligaen såklart.
 

DeletedUser823

Guest
Når du angriper folk og de er offline så kan du ikke bare ta off tropper, men det kommer heller ikke støtte fra allierte. Dette gir da de angripende en større fordel enn om forsvarende part var online.

Forstår du det nå? I så fall har du lært enda en ting i dag. ;)

+1 iq
 

bytting

Well-Known Member
Når du angriper folk og de er offline så kan du ikke bare ta off tropper, men det kommer heller ikke støtte fra allierte. Dette gir da de angripende en større fordel enn om forsvarende part var online.

Forstår du det nå? I så fall har du lært enda en ting i dag. ;)

+1 iq
[lese innleggene til Drake50] ->
- 70 iq
 

DeletedUser823

Guest
Hvor mange tror du hadde spillt bedriftsfotball om det ble innført en ny regel som sa at hjemmelaget kunne uten begrensninger bestemme klokkeslettet for når kampene ble spilt, samtidig som spillerne på sånn ca 5-10% av lagene synes at å vinne bedriftsligaen var omtrent det viktigste i livet dems?
Hvor mange sesonger ser du for deg at bedriftsligaene hadde vart etter at en sånn regel ble innført?

Men er jo rettferdig da, de 5-10% spillerne er jo mest dedikerte så da fortjener de jo å vinne bedriftsligaen såklart.
Nå kan jo dere angripe oss også? Ta noen felles og skremme oss inn i fm. Det er jo ingenting som stopper dere fra å ta det på et bedre tidspunkt for dere som for eksempel kl 17?

Tror ingen her synes grepolis er det viktigste i livet sitt, det burde vel du også forstå siden du selv mener at du er så smart?
 

DeletedUser823

Guest
Du får takke deg selv. :)

Vil anbefale deg at du snarest lærer deg at begge parter inne på grepolis faktisk har muligheten til å angripe hverandre. Når du får lært deg det så ryktes det at det venter deg en liten belønning.

(+1iq)
 

DeletedUser1353

Guest
Du får takke deg selv. :)

Vil anbefale deg at du snarest lærer deg at begge parter inne på grepolis faktisk har muligheten til å angripe hverandre. Når du får lært deg det så ryktes det at det venter deg en liten belønning.

(+1iq)

Ryktes at det snart er julesalg på steam. Skal vi gå sammen og spleise på et gavekort sånn at han kan skaffe seg noen singleplayer spill? Da slipper han hvertfall å bli angrepet om morgenen
 

bytting

Well-Known Member
Er litt fascinert av at dere greier å lire så mye av dere rundt hva som er problemstillingen, uten å være i nærheten av å si noe som faktisk angår problemstillingen. En slags retorisk linedansmarathon.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at det snart er julesalg på steam. Skal vi gå sammen og spleise på et gavekort sånn at han kan skaffe seg noen singleplayer spill? Da slipper han hvertfall å bli angrepet om morgenen
Han kan heller gå som lærling til tigergutten. Han vet hvordan du spiller alene. Fabi funker også.
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser1353

Guest
Er litt fascinert av at dere greier å lire så mye av dere rundt hva som er problemstillingen, uten å være i nærheten av å si noe som faktisk angår problemstillingen. En slags retorisk linedansmarathon.

Problemet ditt er at du ikke liker nattangrep. Da foreslår vi løsninger som løser dette problemet: Offline spill

Men dette er jo en så dårlig resonnering, eller hva?
 

bytting

Well-Known Member
Om du er så ekstremt imot det faktum at du kan bli vekket, hvorfor spille med alarm? Om du ser etter litt fred gå til hyperborea eller slutt å ha på alarm.

Hvorfor bruker du entallsform? Er det bevisst valgt for å unngå det som er hovedessensen det jeg sier, at dette er et generelt usunt opplegg?
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at bytting er forsvarsadvokaten til alle på grepolis når det gjelder å bli angrepet kl 06.00 (på morgenen). Det er kanskje på tide å få en ny forsvarsadvokat. Jeg vil anbefale en som faktisk har gått gjennom det samme problemet selv, eller i det minste en som klarer å argumentere. En viktig egenskap ville være at personen klarer å forstå andre, og ikke leser 2 setninger, men kun får med seg den setningen hvor han gir seg selv et kompliment.
 

DeletedUser823

Guest
Hvorfor bruker du entallsform? Er det bevisst valgt for å unngå det som er hovedessensen det jeg sier, at dette er et generelt usunt opplegg?
Vi får vel si at "du" er den personen som leser. Ikke at det var rettet til deg.
 

DeletedUser1284

Guest
kal vi gå sammen og spleise på et gavekort sånn at han kan skaffe seg noen singleplayer spill?
Jeg gir gjerne et bidrag :) Kan man installere roboter som lytter og sier seg enig med bytting? Sikkert ensomt å føle at en ikke når frem
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Problemet ditt er at du ikke liker nattangrep. Da foreslår vi løsninger som løser dette problemet: Offline spill

Men dette er jo en så dårlig resonnering, eller hva?
Ja. Nokså dårlig resonnert. Du går i samme fella som tidligere med at du går i en person og følelsesbasert vinkling. Da blir det like barnslig som det tidligere.

Nei, problemet er ikke at jeg ikke liker nattangrep.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg gir gjerne et bidrag :) Kan man installere roboter som lytter og sier seg enig med bytting? Sikkert ensomt å føle at en ikke når frem
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
At dere sitter her 3 stk i harnisk over at dere tilsammen ikke er smarte nok til å argumentere mot meg sier meg vel helst at jeg har null problem med å nå frem.
 

DeletedUser823

Guest
Nei, problemet er ikke at jeg ikke liker nattangrep.
Så fint at det ikke finnes angrep som lander om natten her da, utenom ks som praktisk talt tar en by alene og det er kun ved f2.

Eller påstår du at "smarte" bytting ikke vet forskjellen på dagtid og nattid?

Selv hater jeg å bli angrepet midt på natten kl 19.00...
smiley_emoticons_frown.gif
 
Topp