Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
Du er en fiendens-motivator bytting :D Ikke rart at det går ræva i hver ally du spiller, du trekker jo ned hele gjengen i gjørma :) Denne serveren er nok et bevis på det:D
 

DeletedUser1284

Guest
Hehe, at du tar det som et kompliment at du ødelegger for resten av allyen din, bekrefter bare hvor stor vits av en spiller du er
smiley_emoticons_hust.gif
 

bytting

Well-Known Member
Er fullt klar over at det hatet du og en gjeng der inne sitter og gnar på er hele drivstoffet i alliansen hos dere. Som jeg har sagt før, du er voldsomt transparent.

Dere sitter i en svettebadstu av bitterhet og opplevd krenkethet som det stinker lang vei av. Jeg tar meg ikke nær av at du kaller meg en vits, det er et utsagn badet i samme ynkelighet som alt annet som kommer fra deg. Du er fullstendig blottet personlig integritet, du sitter bla og videreforteller løgner om enkelte fordi du sitter fastlåst i et klamt grep av den underdanigheten du føler i vedkommendes nærvær. Fullstendig blottet for selvinnsikten som skal til for å se hvor stakkarslig du ser ut(men fordelen med ekkokamre er vel at man slipper speil.).

Ser jo at dere ikke er vant til å bevege dere utenfor ekkokammeret. Da ville dere skjønt hvordan det ser ut utenfra når dere lar et gnagende hat gjøre at dere mister alle hemninger i et internettspill.


Beklager altså, jeg er ikke på planet paradise hotel.
 

DeletedUser1284

Guest
Skal ta deg seriøst den dagen du faktisk har resultater å vise til :) 7 år har visst ikke vert nok...
 

bytting

Well-Known Member
Smått komisk da. Du har brukt store deler av dagen på å forsøke å fornærme meg. Det du kommer med er nærmere komplimenter enn fornærmelser.
Du har ikke oppnådd stort mer enn å avsløre hvem du er og hva du står for.

Noen skrev visst et dikt om deg en gang i tida:
We are the hollow men
We are the stuffed men
Leaning together
Headpiece filled with straw. Alas!
Our dried voices, when
We whisper together
Are quiet and meaningless
As wind in dry grass
Or rats' feet over broken glass
In our dry cellar

Shape without form, shade without colour,
Paralysed force, gesture without motion;​
 

DeletedUser1284

Guest
Fornærme deg nei, mer blottlegge hvor meningsløst alt du skriver er. Om du for en gangs skyld kan bevise ferdighetene dine som du gir uttrykk for skal jeg legge meg flat;) Inntil videre kan du starte å faktisk holde innholdet på ryktis relevant til ingame:) Er ikke et oppholdsrom til din poetiske svada som aldri er relevant for ståa ingame: Her har det kommet flere klager som du kanskje bør ta til deg:)

Hva du sier om meg får være det samme :D Her går ting inn det ene øret og ut det andre:D Skjønner godt at det er litt småpinlig å miste en by som du i forkant har blitt skriftlig varslet om vil bli tatt;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1342

Guest
Vi angriper jo ikke folk for å vekke de. Vi angriper folk tidlig på morgenkvisten nettopp for å ikke vekke de. Din søvn er vell nettopp den samme uansett når på morgenkvisten vi skulle finne på å angripe

????? utdyp plis, for her skjønte jeg faktisk overhodet ingenting???

Hvorfor i huleste startet dere på en server med nb som slutter 6:00:00 om det virkelig gjør så vondt å stå opp tidlig?

Nå snakker jeg personlig, men regner med noen andre mener det samme:
1. Ville prøve dominering, ikke min feil at inno velger en så idiotisk nb.
2. På de aller fleste verdener (alle verdener jeg har spilt på hittil) pleier dette å kunne løses diplomatisk. Nattangrep er rett og slett ikke greit.
(nå kommer dere til å komme med masse argumenter for at nattangrep er greit..så noen pukter å ta med.
1. dere kommer til å si: skru av alarmen! ( dette vil resultere i at all offen din blir tatt ut, alle byene dine vil stå i opprør og mur 0, og også all deffen din slik at du ikke kan forsvare deg heller, du vil også ha tomme lagre når du står opp.)
2. Nå kommer dere til å si: flytt offen vekk, forsvar de med dluen nattbonusen gir jo sinnsyke fordeler, du har jo ikke tomme lagre!
da svarer jeg:
Dere synes også ekstremgullere er greit, dere forsvarer hvertfall samurai.
dette vil si: Samuraien gullet opp off byer, han hadde ingen problemer med å angripe om natten ( vi mistet en del byer om natten pga det). For de som da guller opp off byer til de er igjennom så ja da er man jo fucked uansett hva man gjør. Da hjelper det ikke å flytte vekk off osv. Og det værste er at dere støttet spillet hans!

VAR DET DET DU MENTE MED SYSTEMATISK NATTANGREP?????


Nattangrep er angrep som treffer i NB

Dere valgte å spille på en server med NB til 06:00

Da må dere ta konsekvensene av det.

Årsaken til at det er "grunnsteinen" i vår strategi er vel ganske åpenbart. Hadde nesten håpt at en med hele 7 års erfaring hadde skjønt det
Du er tydeligvis et flagg som blafrer den veien vinden blåser. Husker på ithaca når sebat tok 2 byer av deg fordi han gullet opp byer om natten og tok de. du var ikke akkurat happy og støttet nattangrep og ekstremgulling da? Hvorfor så positiv nå? kun fordi det er på egen side?
Bedre å ikke uttale seg om akkurat sånne ting. Gulpis og drake greier fint nok å diskutere det alene:)


Smiler


Er jo en grunn til at dere har 40% av vår størrelse, rett og slett fordi vi runnspiller dere


Selvinsikten din imponerer ikke. Legger opp byer i frontområder hver server, hvor mange pleier du å beholde?
1. ja vi er mye mindre enn dere nå. Jeg var borte en stund, men er da flere grunner til det?
noen grunner er:
*vi har hatt flæskpeisan som har irritert oss med annet "halvskittent spill" i vår "safe zone" altså vi har ført en tofrontskrig mens dere har kun fokusert på oss ( altså ikke fordi dere runnspiller oss.)
* dere hadde en som kjøpte til seg byer, og som gullet opp store mengder off for å angripe oss. Er det runnspilling? alt i etterkant er mye pga samurai sin gulling.
* Og hvis vi skal se vekk ifra samurai, så har dere jo rekrutert minst 4.spillere fra oss, uten bybytter. Og når ninni gikk til dere fikk dere 4 byer på vu øyen vår. Det gir jo enorme fordeler! Er dette virkelig runnspilling? For det er ikke skillz disse tre punktene går ut på. dere er en gjeng med mange gode spillere, men dere er så sinnsykt opptatt av å være bedre enn velo og bytting at dere tar alle virkemidler i bruk. Og da ødelegger dere på en måte alt dere gjør. Da blir det gode dere gjør gjemt i skyggen av alt det "ufine" spillet.
* For min egen del vil jeg heller være i en tapende allianse som blir runnspilt enn å være i en allianse der mye av sukseen er bygget på punktene over. Jeg sier ikke at aftermath/la familia er feilfri for all del, men i frohold til andre allianser på knossos blir det ikke like "betydelig". Jeg er heller ikke personlig enig i alle avgjørelser og uttalelser som er tatt i aftermath. Men det må man bare gjøre det beste ut av.

2. Hva er grunnen til at han mister de da? Er det pga han er dårlig? Eller kan det tenkes at det er mye pga de nevnte punktene over og at dere selvfølgelig har mye kortere reisetid osv med den hensides store mengden offen deres.


Han gjorde det ja, jeg mener heller ikke at det var riktig moralsk sett. Allikevel så lå dere på 1. plass en periode, så det at han gjorde det for lenge siden har ikke noe med situasjonen i dag å gjøre. Du snakker til De Utrolige som spiller i dag, ikke et medlem som spilte for 2mnd siden. Om du faktisk snakker til han, så får du like mange svar ut av han som alle andre får av deg.

Bra at du mener det ikke er riktig moralsk sett. det er nok mange som er enig i det nå, men som ikke turte å stå frem tidligere. Men samuraien har preget så mye av denne verden at alt som skjer idag skjer pga gullet hans. På en så kort server så har slike spillere utrolig mye å si.

1. alle byene hans dere fikk
2. alle byene han tok med gulling som dere fikk
3. alle defansive styrkene våre han tok ut med gullet sitt, som har gjort det enklere for dere andre "rene" spillere.
4. All gullet han kjøpte av dere i egen allianse. Vi vet at han kjøpte en del av oss, men han sa selv at han hadde gitt minst 5x så mye til dere...såå vil si at det er en fordel som varer en stund eller?







ferdig med quotingen...

Alt dere tre skriver mot bytting og alt bytting svarer med gidder jeg ikke å lese, for det er så mye dumt fra alle parter.
Skjønner jo at en eldre mann ikke gidder å svare seriøst på alle de tullete innleggende til 3 ungdommer. Skjønner at dere har det gøy, men blir mye piss. og selvfølgelig kommer det jo også piss tilbake da.

men ja, bytting har spilt i 7 år, er en av de mest erfarne. så noe av det han sier burde dere faktisk ta litt seriøst også. det med at .no blir mindre..det er faktisk et kjempeproblem.

og de årsakene jeg ser til dette er på grunn av tull som dette og andre saker som tid osv.

1. skittentspill i ulik grad fra en side
2. syt fra den andre.
3. kanskje en tredjepart som blander seg litt i begge
4. massepakting mot gullere,skittent spill, eller av og til bare for å bli stor og for å ødelegge servere.
5. tid


selvfølgelig er dette ødeleggende ting. Nattangrep, steinhaggel, spionterror, magiterror, pm terror/mobbing/trakassering.

Nå snakker jeg generelt om alle servere men det går jo igjen her også.

på denne serveren så kunne vi gjort 2 ting bedre. det er å ikke syte og å ikke pakte slik som vi gjorde i starten.
dere kunne spilt renere/ mer clean. altså angripe (sende og lande angrep) etter klokken 6:00 og før 23:00, vært imot ekstremgulling, vært imot for drøye pmer og lignende...det er egentlig ikke noe som burde vært noe problem i det hele tatt. Og vi burde ikke syte og i det hele tatt innført de paktene, så hadde dere/vi/alle sluppet både syting og pakting og "skittent" spill.
Hadde ikke alle vært fornøyde da?

om dere sier det er så utrolig viktig for dere å angripe i nb for å ta oss off, hvorfor greier vi å erobre byer fra dere uten å gjøre det da? er det fordi vi er sinnsykt mye bedre enn dere? Absolutt ikke. det er bare fordi det rett og slett er helt mulig og ikke noe problem å unngå å angripe i nb.

Og det er faktisk ikke det at angrepene lander i nb som er det værste, det er jo å bli vekket av alarmen når angrepene blir sendt som er problemet. Selvom det å lande angrep i nb ikke er noe særlig det heller.

Om dere ikke er bedre enn at dere må angripe klokken 6, vil jeg absolutt ikke kalle dere en god allianse. Jeg synes dere er flinke, men det må da være mulig å angripe (sende angrep) mellom 06:00 og 23:00?
 

DeletedUser1342

Guest
huff det ble langt det...orket ikke lese gjennom det selv en gang...
smiley_emoticons_confusednew.gif
smiley_emoticons_afraid.gif
smiley_emoticons_neutral_new.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Om det er slik dere ønsker at spillet legges opp bør det gjøres en del smartere valg da... Jeg har forklart dette på pm til enkelte tidligere
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser1342

Guest
Om det er slik dere ønsker at spillet legges opp bør det gjøres en del smartere valg da... Jeg har forklart dette på pm til enkelte tidligere
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Det er helt 100% sant

Hvertfall mye av det kunne blitt løst med det.
 

DeletedUser343

Guest
Norsk server blir stadig mindre fordi:

a) folk legger opp.
b) folk skifter til annen server (se, en, dk osv.).
c) spillet tiltrekker seg ikke nye spillere her til lands. (gammelt spill, dårlig mobilapp, null promotering osv.)
d) forumet gir stadig et dårligere inntrykk av hvordan det er å spille her.

Norsk server var populært i de første årene etter at spillet kom ut da det var noe nytt for folk flest (annen vri på Tribal Wars og lignende spill for de som husker sånt). Nå for tiden er det vanskelig å appellere til "mobilgenerasjonen" med et RTS-spill som funker best i nettleseren på en PC.


smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser1353

Guest
Du er tydeligvis et flagg som blafrer den veien vinden blåser. Husker på ithaca når sebat tok 2 byer av deg fordi han gullet opp byer om natten og tok de. du var ikke akkurat happy og støttet nattangrep og ekstremgulling da? Hvorfor så positiv nå? kun fordi det er på egen side?
Bedre å ikke uttale seg om akkurat sånne ting. Gulpis og drake greier fint nok å diskutere det alene:)

Vel kan kun snakke for meg selv:

1: ja, men det var faktisk nattangrep. Vi har ikke landet et eneste angrep om natten så skjønner ikke hvordan det er relevant???

Mitt poeng var at vi ikke angrep en eneste gang i NB, men bytting kaller det systematisk nattangrep.

Ble også sur da fordi jeg hadde fått informasjon at vi hadde en nattavtale. Da jeg fant ut av dette lenge etterpå ble jeg mindre sur ettersom hovedårsaken jeg ble sur var pga. brudd på en avtale.

2: ekstremgulleren ghostet for lenge siden, og dere klager fortsatt over det. Vanlig gulling er noe begge parter driver med og da blir det ekstremt hyklerisk av dere å klage på det. Kan vel også legge til at jeg har modnet som spiller siden den gang, og mye av meningene mine var farget av andre spillere, deg inkludert.

Kan vel snu det på hode litt også da

På heraklion var du ganske sur for at motstanderene paktet, men så under et halvt år etter er du gledelig med i en kjempe stor pakt mot en allianse. Hvorfor ble du plutselig så positiv til det da? kan det ha noe med at denne pakten var på din side? Dere var vel godt over 2 ganger så mange som oss, og du ble veldig sur da gullfattige gikk over, som antyder at du fortsatt støttet pakten da de gikk over.
 
Topp