Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
en fordel om det er noen resultater å vise til
Er nettopp der det skurrer hos deg
smiley_emoticons_smilenew.gif


For meg er det et lagspill.
Jeppzi peppsi, derfor jeg var med på å snu serveren til vinst
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Herregud griner dere ennåo_O

Rent hypotetisk. Om oke skulle kastet ut de som var utestengt og tatt inn noen andre. Hvordan skulle evt bybytter av vu-byer blitt gjort. Hvem skulle inn. Og hvordan ville det blitt avgjort.

Popcornet er klart så nå venter jeg på alle som prøver å fremheve seg selv uten å ville si det rett ut;)
 

bytting

Well-Known Member
Er nettopp der det skurrer hos deg
smiley_emoticons_smilenew.gif

Jeppzi peppsi, derfor jeg var med på å snu serveren til vinst
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Sånn bare for å oppklare, så det ikke er misforståelser, du sitter altså og skryter av egne prestasjoner og resultater på heraklion? Lizzm.

Fru bot og mr. masterfeed får ikke bli med nei
smiley_emoticons_smilenew.gif
haha, virker som dere trives i hverandres selskap der dere 2 da. Vil nødig ødelegge stemingen med å introdusere selvtillit og sjarm i den bilen, så sikkert lurt at jeg ikke ruller med dere.

Du er tilbake på den altså?
 

DeletedUser343

Guest
5.

nei

vent litt

er det sånn da..

gjør jo det han smartisen gjorde..
 

DeletedUser1011

Guest
Tok en titt på Numbers. Det så bra ut :) Takk :) nå legger vi bort linjalen, det er kjedelig.

Den eneste som det ble funnet bevis for i screeningundersøkelsen til inno for bot den gangen. 1 av 50, sitter i oke. Rent hypotetisk, hvor fint hadde det vært av meg å gnure på det her ute på .no? Hva med de 48 andre uskyldige? Skal dere prøve dere på dem også? Eller skal vi komme til poenget? At Nuts har et så stort problem at han har stalket på 10? servere nå? 3 land i hvert fall. Hvert eneste sted så prøver han på det samme. Folk har gått lei for lengst, men endelig hoppet noen på. Mens det egentlig handler om at vi tok ham i den styggeste backstabbingen siden Kappa. For en sjarmerende fyr du lar diktere deg. Jeg holder meg langt unna, mulig han burde gjøre det samme. Men nei, han kjenner ingen grenser i hva han finner på. Og dette kommer han med nå. Tror det er 3 år siden. Det reelle jukset på denne serveren, det vil dere ikke at det skal være noe snakk om. Utrolig :D
 

DeletedUser1284

Guest
du sitter altså og skryter av egne prestasjoner og resultater på heraklion?
Om vi ser på tidsrommet, nja, ikke så hakkende gale. Kvitte seg med et drøss av fiendtlige byer rundt vu-øyer og bygge moral, samt stige på samtlige ranks. Seksdrupplet angreps-kpen også, bare for å nevne noe. Ser også ut som at krona går i land, jippi
smiley_emoticons_manticore.gif
 

bytting

Well-Known Member
Om vi ser på tidsrommet, nja, ikke så hakkende gale. Kvitte seg med et drøss av fiendtlige byer rundt vu-øyer og bygge moral, samt stige på samtlige ranks. Seksdrupplet angreps-kpen også, bare for å nevne noe. Ser også ut som at krona går i land, jippi
smiley_emoticons_manticore.gif
Hmm så mye spennende dere lærer på BI:)
 

DeletedUser1011

Guest
Tror vi sier 10 :) som svenskene sa: obsessed. Ta for deg de 48 andre uskyldige, Nuts. Vi ser fram til drittslenging din :) er vel 20% som spiller fortsatt. Du trenger ikke gå langt en gang.

Du sitter og skryter etter juks. Og det er jeg som blir flau. På dine vegne.
 
Topp