Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Hm, forsøk på å dreie fokus igjen? Handler om å ta ansvar og gjøre rett for seg. Gå ut med hevet hodet.

Det er sånt som dette som ødelegger .no.
 

DeletedUser616

Guest
Det er smått fantastisk å studere enkelte folk her inne. Hvordan man til enhver tid hakker på meningsmotstandere, og prøver å forherlige seg selv overfor resten av menigheten. Med beskyldninger, rettferdiggjørelser, og fantastiske hersketeknikker som er verdig en egen studie. Og mange av dere går igjen over tid, uavhengig av sak. Nå har jeg gjort mine ting opp igjennom selv, både her og på andre områder. Og de feil jeg evt har begått har fått stå i sin åpenhet. Meningsløst å skulle forsvare.

I denne saken har vel support gått inn på hver enkelts ip-historikk, og gjort sine konklusjoner av det (iht spillets regelverk)
Og så ble det som det ble. x antall spillere utvist. Done deal. Hvorfor man i det hele tatt diskuterer det er et finurlig spørsmål. At det etterpå er konsekvenser i form av at Oke ser ut til å seile inn en seier blir som det blir. Kunne like gjerne vært omvendt (og egentlig revnende likegyldig). Det hadde blitt hyling da også.

Man velger å delta i et spill som er satt opp med visse premisser. Følg premissene, og gled dere over spillet. Alternativt ta konsekvensene av å bevege dere utenfor.

Og til det med NB og gull. Noen har penger å bruke, andre ikke. Spillet inneholder funksjon for å oppnå fordeler ved bruk av penger (som i en vesentlig stor andel av tilsvarende spill). Og uten dette hadde kanskje ikke spillet engang eksistert. Det blir derfor i mitt hode latterlig å kritisere bruk av gull. Uansett. Angrep i NB er fullt tillatt. En del av reglene. Deal with it. MEN, om man mellom seg avtaler en gentelmans agreement, så vær såpass voksen å stå inne for de avtaler du gjør.

Mange av konfliktene minner meg ofte om en småbarnsfamilie rundt middagsbordet. Og da er det ikke maten som er i fokus, for å si det sånn.

Jeg har spilt siden 2012, og ergo spilt med og mot en haug av spillere både i Oke og AK. Og spillet kan være gøy det, så lenge vi spiller. Og ikke krangler/jukser.

Så sier ryktet ihvertfall :)
 

DeletedUser1325

Guest
Det er smått fantastisk å studere enkelte folk her inne. Hvordan man til enhver tid hakker på meningsmotstandere, og prøver å forherlige seg selv overfor resten av menigheten. Med beskyldninger, rettferdiggjørelser, og fantastiske hersketeknikker som er verdig en egen studie. Og mange av dere går igjen over tid, uavhengig av sak. Nå har jeg gjort mine ting opp igjennom selv, både her og på andre områder. Og de feil jeg evt har begått har fått stå i sin åpenhet. Meningsløst å skulle forsvare.

I denne saken har vel support gått inn på hver enkelts ip-historikk, og gjort sine konklusjoner av det (iht spillets regelverk)
Og så ble det som det ble. x antall spillere utvist. Done deal. Hvorfor man i det hele tatt diskuterer det er et finurlig spørsmål. At det etterpå er konsekvenser i form av at Oke ser ut til å seile inn en seier blir som det blir. Kunne like gjerne vært omvendt (og egentlig revnende likegyldig). Det hadde blitt hyling da også.

Man velger å delta i et spill som er satt opp med visse premisser. Følg premissene, og gled dere over spillet. Alternativt ta konsekvensene av å bevege dere utenfor.

Og til det med NB og gull. Noen har penger å bruke, andre ikke. Spillet inneholder funksjon for å oppnå fordeler ved bruk av penger (som i en vesentlig stor andel av tilsvarende spill). Og uten dette hadde kanskje ikke spillet engang eksistert. Det blir derfor i mitt hode latterlig å kritisere bruk av gull. Uansett. Angrep i NB er fullt tillatt. En del av reglene. Deal with it. MEN, om man mellom seg avtaler en gentelmans agreement, så vær såpass voksen å stå inne for de avtaler du gjør.

Mange av konfliktene minner meg ofte om en småbarnsfamilie rundt middagsbordet. Og da er det ikke maten som er i fokus, for å si det sånn.

Jeg har spilt siden 2012, og ergo spilt med og mot en haug av spillere både i Oke og AK. Og spillet kan være gøy det, så lenge vi spiller. Og ikke krangler/jukser.

Så sier ryktet ihvertfall :)

håller fullständigt med. något är ju galet när 18 spelare blir bannad också. kan man inte spela ärligt så ska man nog låta bli.

Och allt gnäll på swapps. att swappa en by för o spara deff är väl en helt ok taktik då det går att göra. också en del av spelet.

Men kramas i trafiken nu
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

bytting

Well-Known Member
I denne saken har vel support gått inn på hver enkelts ip-historikk, og gjort sine konklusjoner av det (iht spillets regelverk)
Og så ble det som det ble. x antall spillere utvist. Done deal. Hvorfor man i det hele tatt diskuterer det er et finurlig spørsmål. At det etterpå er konsekvenser i form av at Oke ser ut til å seile inn en seier blir som det blir. Kunne like gjerne vært omvendt (og egentlig revnende likegyldig). Det hadde blitt hyling da også.
Har ikke helt oversikt nok på hvem hvor akkurat den delen av dette diskuteres, så skal ikke uttale meg om det. Men på generelt grunnlag er det nå helt sant det såklart, spillerne som er tatt har fått sin straff og AK som helhet mister en eventuell seier på dette. Det rettferdiggjøres nå av forskjellen i omfang, og er bare sånn det er.

om man mellom seg avtaler en gentelmans agreement, så vær såpass voksen å stå inne for de avtaler du gjør
Amen til det.

Det sagt så er det litt uvant at gentlemen trenger en avtale på dette. Første serveren jeg har vært borti at slikt har vært nødvendig.

håller fullständigt med. något är ju galet när 18 spelare blir bannad också. kan man inte spela ärligt så ska man nog låta bli.
20 spillere, ikke 18. Ikke for å være pedantisk altså, men stusser litt over at bruken av feile tall opprettholdes.
 

DeletedUser670

Guest
Amen til det.

Det sagt så er det litt uvant at gentlemen trenger en avtale på dette. Første serveren jeg har vært borti at slikt har vært nødvendig.


HAHAH AMEN til det? Dere er de som har brutt avtalene flest ganger? Vet ikke hvor mange ganger vi har måtte sende pms om slik? :)

Men dette er bare en lost cause og faktisk diskutere alt dette... vi kommer aldri noen vei her. Og En ting kan jeg garantere.... ingen i AK skal få en gratis Krone for de ikke jukset i AK???? Vi har vel fler som fortjener den før dere? :) Alt dette styret er like gjyldig for begge allianser, ikke vår feil 18 spillere er hos dere og 3 hos oss? :) Hadde det vært omvendt så ja synd for vår del, da hadde vi jukset grovt slik som dere gjore da. Vi kommer ingen vei her så skjønner egt ikke at vi diskuterer dette lengre.
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Og En ting kan jeg garantere.... ingen i AK skal få en gratis Krone for de ikke jukset i AK???? Vi har vel fler som fortjener den før dere?
Ingen grunn til å henge seg opp i akkurat det punktet. Det er ikke det som er poenget eller helheten i det som formidles. Så om det er den detaljen som blokkerer for at dere skal forholde dere til det så er det nå bare å overse den.
Oke har nå bygd opp hele "spillet" sitt rundt paktingen sin, så at dere heller tar inn folk fra HF er nå bare en naturlig oppfylling av et narrativ og helt sikkert fortjent for de i HF.


Bakgrunnen til dette er heller ikke at det er noen forsvarstale. Jeg forsvarer ikke eller minimerer jukset som har pågått i AK, håper jeg klargjorde det tidligere, men å ha en forventning om at hele historien fortelles kan ikke bare avfeies som en forsvarstale.
Bakgrunnen ligger vel mest i de PMene folk i Oke som ikke er banna sender til folk i AK som ikke er banna hvor nattangrep forsvares med dette, hvor vi må skjemmes noe så grønnforjævli(sic) over å være i allianse med juksere, ghoste i skam, føre opp juksemakere på listen over hvem vi ikke skal spille med osv . Altså, sikkert mye i det, men når det basuneres ut uten noen som helst problematisering av at 25% av de som er tatt for juks er de selv i allianse med, så blir det voldsomt binært og fremstår som en anledning til å være Houlier than thou mer enn noe annet.
En må gjerne si alt det der, men om man vil vise at man faktisk mener og står for det man sier, at juksere skjemmes man over å være i allianse med og skal man disassosiere seg fra så får man vise at man er konsekvent nok til at man ikke assosierer både alliansen og seieren med juksere, og kaster dem ut.




Og det er ikke noen forsvarstale at man vil se på helheten og serveren under ett. Skal man ha dialog på hvordan man får tilbake integriteten og det sunne spillet må man se på helheten(Forutsatt at det i det hele tatt er ønskelig. Grepo er demokratisk på den måten, spillerne får det spillet vi velger selv). Man kan ikke bare tegne en sirkel rundt det verste tilfellet, klippe det ut, og late som om resten ikke eksisterer.

Heraklion har vært en ødemark for integritet og sunt spill. Det har AK hatt sin del i, men å ikke inkludere Oke i det blir som å spille fotball med ett bein. Det er ikke bare at dere også har jukset dere og under VU, si hva man vil omfanget, omfanget er stort nok til at det hadde vært skandaløst nok i seg selv, om ikke AK hadde overskygget det, og at dere har jukset med kontovakt før VU, det er den usunne holdningen dere har fremvist helt fra før starten.

For å gjenta: ihjelrekruttering(under tvilsomme omstendigheter), ihjelpakting uten presedens, ekstremswapping, bruk av spion, osv. Og man kan gjerne påpeke det av usunt spill AK har innført på serveren, men man kan ta hele AK som faktor ut av ligningen og man står fortsatt igjen med en jallaserver uten like og ikke bare usunt spill men mangel på spill.

Det er ikke et så komplisert tankeeskperiment som man skulle tro. Som man husker ble AK opprettet i ren og skjær trass mot det usunne opplegget til Oke. Hadde ikke det skjedd hadde alt av reell motstand vært luket ut i god tid innen 2 uker var gått. Og man hadde hatt 6 mnd med overhøvling av n00bs, halvaktive spillere og småspillere forøvrig.

Og poenget med å poengtere at AK ble opprettet i ren trass er at det er ikke noen kan forvente at blir å skje på fremtidige. Trass og stritt og er noe for spesielt interesserte, det er bare gammeldagse særinger som gidder slikt. Så om holdningene ikke endres blir det defaulten på fremtidige servere: 80-90% av aktive og erfarne spillere samler seg i en allianse fra start og bare simmer i 6 mnd for så å hente seiersdiplomet som en annen fabrikkansatt henter lønnslippen. Rekk opp hånda de som synes det høres spennende ut.

Og denne paktingen. Jeg har spillt på .se. Denne type pakting har fullstendig ødelagt spillet der. 3-6 allianser samler seg mot 1. Så holder de på til den er utslettet. Så er det stolleken hvor en etter en allianse skyves utpaken av for å utslettes. Gjenta @ infinitum. Når VU kommer så er det så få spillere igjen at alle kan bare samles i en allianse og få VU gjennomført, som et pliktløp. Trust me, det er ikke noe å hige etter. Mest harry. Men man velger altså selv.
 
Sist redigert:

DeletedUser343

Guest
Du snakker for døve ører. Spar tastaturet litt nå, trenger like mye hvile som oss andre det også..
smiley_emoticons_afraid.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Apropos juks og ban, gøy å være tilbake fra grepofengsel?:)
Fengsel? Vil mer kalle det er frihetsfølelse
smiley_emoticons_smilenew.gif
Ikke så deilig å våkne tidlig opp når andre ikke kan sende ressurser for meg
smiley_emoticons_sadnew.gif


Var dog litt moro å se at du ikke brukte dine syke skillz til å erobre byer fra meg. Trodde du var ekspert på inaktive spillere
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser1276

Guest
rykte sier at det er bedre med en banan i timen en en time i bananen
 

DeletedUser478

Guest
Hei på dere. Nå føler jeg en viss trang til å ta opp diverse tema. At AK ble startet som et svar på Oke... Det er bullshit... Disse to alliansene ble grunnlagt omtrent samtidig. Medlemmene av Ak og Oke, består hovedsaklig av personer som har spilt grepo i mange år. Begge allianser hadde i utgangpunktet gode muligheter til å ta en seier.
Men allerede i starten av serveren så opplevde vi at folk vi stolte på gikk til (FI), for vår del AK. Dette gjentok seg flere ganger. Det verste sviket var når spillere vi hadde avtaler med stakk til AK. Vi hadde snakket om diverse planer for VU, men det utgikk. For da det nærmet seg noe så stakk våre partnere til kattene. Det virket som den tryggeste veien til seier.

Jeg har et veldig enkelt forhold til slikt. Og det er at på senere servere ønsker jeg ikke å spille med personer som har slike brister i sin personlighet... Selv om dette er spillere jeg har lært å kjenne og på en eller annen mystisk måte har blitt glade i. Å spille grepo er mye mer enn gull og hvilke andre fordeler man kan skaffe seg. Vi er en haug med (godt voksne) som bruker dette som en flukt fra hverdagens trivielle gjøre mål... I hovedsak... Når man iløpet av en server endrer personlighet etter hvor vinden blåser, så har man tapt... Personlig så opplevde jeg at noen logget seg på min konto, da ble jeg logget av, dette har ikke skjedd etter at passord ble skiftet. Det er ulempen med å ha brukt kontovakt tidligere, samt at enkelte bytter nick.

Summen av denne serveren blir at Velo og bytting har kjørt et løp som ingen av oss kunne se konsekvensene av. Trangen til å vinne er større for enkelte enn kjønnsdriften deres. Så jeg håper at dere på andre server finner dere selv. Stikker fingeren i jorden og ser hvor dere er. og for all del, lær ydmykhet... Det mangler de fleste. Og maken til nye måter å være drittsekk på tror jeg ikke finnes
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Finner det ganske humoristisk når man lager bynavn for å rakke ned på folk. Det er det bare looosere som gjør, vi andre klarer å være originale...

Jeg kunne skrevet mye mer, men det kan komme i en annen omgang.

Lykke til OKE med resten av spillet. Kattene kan ta en tur til veterinæren.. De har sprøyter for det meste
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Mvh

Mira
 

DeletedUser1190

Guest
Dere opplevde at folk gikk til oss?
Hvem var det som henta spiller etter spiller? Såvidt jeg huska så måtte vi ha spillere da dere allerede i starten var mange flere enn oss og da kan du også legge på pakter

Dere hadde planer med arma? Vell skjønner at simming er fristende slik at du slipper motstand at all, hadde ikke arma kommet til AK så hadde dere ikke hatt noe konkurranse på serveren at all..er det en server du ønsker å spille på? En server der 35stk sitter å klamrer seg til byene sine mot 60-70stk som dere var lenge?

Er kontovakter greit? Ikke ifg regelverk,straffes dette? Nei..straffes fienden av kontovakter? Svaret er ja, en konto som ellers ville vært i fm blir holdt voksende og i spillet og dette er fordel de med vakter, mot regelverket det også..blir sikkert mega diskusjon dette,men vi tok vår straff, ja ak juksa, men face it, alle kontovaktene til oke..ja det er faktisk juks det også, forskjellen? Enkel, 1 spiller pr acc gir 100% aktivitet per acc, det gir ikke det dere liker å kalle multi, er merklig nok mer straffbart å passe på alliansen sine byer innad enn å bare kaste innpå danske etter danske, som gir en større aktivitet per acc og er mer effektivt, straffbart begge 2 ifg regelverket men bare 1 av delene som straffes..dette legger jeg ikke på kappen til de som bruker kontovakt, men kanskje tenk litt før man slenger ut påstander om juks...har innrømmet at vi juksa, alle vet det, derav ban, men leser kommentarer fra spillere her som har vært på ferie å brukt kontovakt selv...gå inn i dere selv også, er juks med kontovakt også, mange accs som ikke ville hatt den str de har nå uten kontovakter og det er fakta

Til slutt en liten anmodning, vil vi ha morsomme servere på norske servere? Ja så slutt å pakt alle mot 1, det er fakrisk bare tragisk, spesielt når det er snakk om den største allyen med ekstremt mange simmere (sorry for å trokke på tærne) but its true..og med 400ish byer mer i alliansen før vu start, det kommer ikke av god innsats fra mange, tvertimot, kommer av simming med stor pakt gjennom hele serveren.
hadde ikke arma gått til AK så ville det blitt Oke alene i vu, gøy ? Nei ikke for de som vil ha konkurranse

Husk folkens dette er bare et spill :)
 

bytting

Well-Known Member
Jeezes

Hei på dere. Nå føler jeg en viss trang til å ta opp diverse tema. At AK ble startet som et svar på Oke... Det er bullshit...
Sitter du virkelig på ryktiss og påstår at jeg lyver? Jeg trenger ikke deg til å fortelle meg hvorfor jeg satte i gang AK for det vet jeg uendelig mer om enn deg. Ikke så veldig vanskelig siden det er noe du vet null om. Nei Oke og AK ble ikke igangsatt "omtrent samtidig", Oke ble satt i gang dager før AK. At den grådigheten deres var så ubehersket at man kunne se med det blotte øye allerede da hvor dette bar hen er ikke helt min feil.

Kanskje du burde sjekket fakta før du lirer av deg en tirade på ryktiss. Jeg forholder meg nå, som alltid, til fakta. Det burde du egentlig vite.

Men allerede i starten av serveren så opplevde vi at folk vi stolte på gikk til (FI), for vår del AK. Dette gjentok seg flere ganger.
Det gjentok seg en gang. Og han skulle egentlig til oss fra starten av. Kanskje dere burde tenke over hvorfor de dro. Kanskje dere burde tenke over hvordan serveren hadde sett ut om de ikke gjorde det. Vi hadde nesten ikke spillere på det tidspunktet, dere hadde systematisk støvsugd ikke bare serveren men hele markedet for spillere.

Det verste sviket var når spillere vi hadde avtaler med stakk til AK. Vi hadde snakket om diverse planer for VU, men det utgikk. For da det nærmet seg noe så stakk våre partnere til kattene
Å nei å nei, stakk slavene deres av. Uff og uff. Kanskje sveise gjerdet litt bedre så dere slipper slike ubehageligheter til neste gang? Hører Jernia har salg på kjetting.

Og at dere omtaler dette som svik sier vel det meste. De var i pakt med dere, dere eier dem ikke. Svik for hva? For ikke å ville være slavene til Oke lenger? For ikke ville massere dere frem til den behagelige enkle seieren dere så for dere?

Drittsekkoppførsel? Ja var mye usmakelig oppførsel fra dere i den perioden Amarinthos kom over, opp mot trakassering. Kreative bynavn? Ja, såpass kreative at support gikk inn og endra de. Ikke bare kreative med bynavn men med profil og. Profilbilde av Adolf Hitler, hva er det for noe? Ikke kom og klag på drittsekkoppførsel når det er sånn Oke oppfører seg, visse sperrer burde folk ha.

Det virket som den tryggeste veien til seier.
Og dette utsagnet i særdeleshet vitner om hvor nedsnyet utsikten hos Oke må være.

Tryggeste veien til seier? Hvor komplett er mangelen på realitetsorientering og hvor liten innsikt i hvordan serveren var på det tidspunktet må man ha for å kunne lire av seg noe sånt?

Tryggeste veien til seier? Nei det var ikke det. AK var på oppløsningens rand på det tidspunktet, vi snakker dager toppen uker.

Tryggeste veien til seier? Selv etter overgangen var vi i betydelig mindretall og det var tydelig allerede før de kom at skulle vi ha noen sjanse å komme seg til en balanse så var det bare å brette opp ermene og svette seg gjennom sommeren. De valgte ikke noen lett vei til seier, de valgte den lange harde veien mot et spill, noe slaveeierne dems hadde nektet dem. Vive la révolution! Vive la liberté

Tryggeste veien til seier? Nei, den tryggeste veien til seier hadde vært å bli der de var. Dere var vel ikke så langt unna dobbelt så store som oss med de paktene deres. Og dere var ikke fri for ledige plasser og de var få men fhvs store spillere, i hvertfall vis a vis de spillerne dere endte med å ta inn fra HF. Det hadde ikke vært noe problem for dem å forhandle seg til plasser hos dere for de aktive spillerne hos dem. Da kunne de ha cruiset seg inn til tidenes letteste seier. Det foreslo jeg og faktisk for dem at de gjorde. Noe de avslo. Ikke alle som ønsker å vinne på en så billig måte. Ære være dem for det.

Du trenger ikke sitte å kalle meg drittsekk når du sitter og mer enn antyder om motivene til Amarinthos når fakta er at de er i fullstendig motsatt retning av det du spekulerer i. Sjofelt.

Personlig så opplevde jeg at noen logget seg på min konto, da ble jeg logget av, dette har ikke skjedd etter at passord ble skiftet. Det er ulempen med å ha brukt kontovakt tidligere,
Nei, sikkert lurt å ikke jukse med kontovakt, så slipper man slike problem. Du får spørre Shippern og Gulpis hvem av de det er som har vært inne på kontoen da(?)

Så jeg håper at dere på andre server finner dere selv
Jeg håper at opptil flere i Oke finner tilbake til gangsynet til neste server. Og i stedetfor å gå i automatisk gå i selvforsvar når det kommer et snev av kritikk heller puster litt dypt og ser på fakta.

Btw, jeg har ikke endret personlighet, jeg er like sær nå som jeg alltid har vært.

og for all del, lær ydmykhet...
Ydmykhet er en last jeg aldri har følt meg tynget av ... så greit nok.

Kattene kan ta en tur til veterinæren..
Takk, det kan vi godt gjøre. Hils proktologen.


Du snakker for døve ører.
Tydeligvis...

Mvh

Bytting
 
Sist redigert:

DeletedUser1284

Guest
Jeezes


Sitter du virkelig på ryktiss og påstår at jeg lyver? Jeg trenger ikke deg til å fortelle meg hvorfor jeg satte i gang AK for det vet jeg uendelig mer om enn deg. Ikke så veldig vanskelig siden det er noe du vet null om. Nei Oke og AK ble ikke igangsatt "omtrent samtidig", Oke ble satt i gang dager før AK. At den grådigheten deres var så ubehersket at man kunne se med det blotte øye allerede da hvor dette bar hen er ikke helt min feil.

Kanskje du burde sjekket fakta før du lirer av deg en tirade på ryktiss. Jeg forholder meg nå, som alltid, til fakta. Det burde du egentlig vite.


Det gjentok seg en gang. Og han skulle egentlig til oss fra starten av. Kanskje dere burde tenke over hvorfor de dro. Kanskje dere burde tenke over hvordan serveren hadde sett ut om de ikke gjorde det. Vi hadde nesten ikke spillere på det tidspunktet, dere hadde systematisk støvsugd ikke bare serveren men hele markedet for spillere.


Å nei å nei, stakk slavene deres av. Uff og uff. Kanskje sveise gjerdet litt bedre så dere slipper slike ubehageligheter til neste gang? Hører Jernia har salg på kjetting.

Og at dere omtaler dette som svik sier vel det meste. De var i pakt med dere, dere eier dem ikke. Svik for hva? For ikke å ville være slavene til Oke lenger? For ikke ville massere dere frem til den behagelige enkle seieren dere så for dere?

Drittsekkoppførsel? Ja var mye usmakelig oppførsel fra dere i den perioden Amarinthos kom over, opp mot trakassering. Kreative bynavn? Ja, såpass kreative at support gikk inn og endra de. Ikke bare kreative med bynavn men med profil og. Profilbilde av Adolf Hitler, hva er det for noe? Ikke kom og klag på drittsekkoppførsel når det er sånn Oke oppfører seg, visse sperrer burde folk ha.


Og dette utsagnet i særdeleshet vitner om hvor nedsnyet utsikten hos Oke må være.

Tryggeste veien til seier? Hvor komplett er mangelen på realitetsorientering og hvor liten innsikt i hvordan serveren var på det tidspunktet må man ha for å kunne lire av seg noe sånt?

Tryggeste veien til seier? Nei det var ikke det. AK var på oppløsningens rand på det tidspunktet, vi snakker dager toppen uker.

Tryggeste veien til seier? Selv etter overgangen var vi i betydelig mindretall og det var tydelig allerede før de kom at skulle vi ha noen sjanse å komme seg til en balanse så var det bare å brette opp ermene og svette seg gjennom sommeren. De valgte ikke noen lett vei til seier, de valgte den lange harde veien mot et spill, noe slaveeierne dems hadde nektet dem. Vive la révolution! Vive la liberté

Tryggeste veien til seier? Nei, den tryggeste veien til seier hadde vært å bli der de var. Dere var vel ikke så langt unna dobbelt så store som oss med de paktene deres. Og dere var ikke fri for ledige plasser og de var få men fhvs store spillere, i hvertfall vis a vis de spillerne dere endte med å ta inn fra HF. Det hadde ikke vært noe problem for dem å forhandle seg til plasser hos dere for de aktive spillerne hos dem. Da kunne de ha cruiset seg inn til tidenes letteste seier. Det foreslo jeg og faktisk for dem at de gjorde. Noe de avslo. Ikke alle som ønsker å vinne på en så billig måte. Ære være dem for det.

Du trenger ikke sitte å kalle meg drittsekk når du sitter og mer enn antyder om motivene til Amarinthos når fakta er at de er i fullstendig motsatt retning av det du spekulerer i. Sjofelt.


Nei, sikkert lurt å ikke jukse med kontovakt, så slipper man slike problem. Du får spørre Shippern og Gulpis hvem av de det er som har vært inne på kontoen da.


Jeg håper at opptil flere i Oke finner tilbake til gangsynet til neste server. Og i stedetfor å gå i automatisk gå i selvforsvar når det kommer et snev av kritikk heller puster litt dypt og ser på fakta.

Btw, jeg har ikke endret personlighet, jeg er like sær nå som jeg alltid har vært.


Ydmykhet er en last jeg aldri har følt meg tynget av ... så greit nok.


Takk, det kan vi godt gjøre. Hils proktologen.



Tydeligvis...

Mvh

Bytting
Sjalu?
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg beklager
Feil av meg å dra hele alliansen over en kam når det er en
 
Sist redigert av en moderator:
Topp