Ryktebørs

DeletedUser1326

Guest
Får slenge meg med jeg også da :p

Det er ikke vits å legge skylden på at vi gikk over på velo og bytting
Var jeg som satt å pratet med med en fra ak om det , og prøvde å få det inn i hodet på ama.

Hadde vi ikke gjort det så hadde nok de fleste av oss ikke spilt her heller siden det var gørr kjedelig ...
Var ikke noe glede i å spille når vi på noen dager kunne ta over en halv øy med 2-3 stk som angrep.

Stine , svisla og jeg gjorde ca. Det samme på forrige server også , men da over til der mange av oke spillerne var . Men da var det ikke noe syting på det .

Står for at jeg var med på å påvirke de andre til å være med på "sviket" men vil alltid det beste for alliansen jeg er i . Hadde aldri hoppet over fra en allianse til fiendens allianse .

Vi var usikre etter vi ikke fikk igang mergen, og ak holdte på å knekke .
Dere kan si hva dere vil om at vi var i planene , og vi kan velge å tro hva vi vil om det. Men hva som er sant finner vi aldri ut av nå .

Ha en fortsatt fin dag :)
 

DeletedUser1276

Guest
Det er smått fantastisk å studere enkelte folk her inne. Hvordan man til enhver tid hakker på meningsmotstandere, og prøver å forherlige seg selv overfor resten av menigheten. Med beskyldninger, rettferdiggjørelser, og fantastiske hersketeknikker som er verdig en egen studie. Og mange av dere går igjen over tid, uavhengig av sak. Nå har jeg gjort mine ting opp igjennom selv, både her og på andre områder. Og de feil jeg evt har begått har fått stå i sin åpenhet. Meningsløst å skulle forsvare.

I denne saken har vel support gått inn på hver enkelts ip-historikk, og gjort sine konklusjoner av det (iht spillets regelverk)
Og så ble det som det ble. x antall spillere utvist. Done deal. Hvorfor man i det hele tatt diskuterer det er et finurlig spørsmål. At det etterpå er konsekvenser i form av at Oke ser ut til å seile inn en seier blir som det blir. Kunne like gjerne vært omvendt (og egentlig revnende likegyldig). Det hadde blitt hyling da også.

Man velger å delta i et spill som er satt opp med visse premisser. Følg premissene, og gled dere over spillet. Alternativt ta konsekvensene av å bevege dere utenfor.

Og til det med NB og gull. Noen har penger å bruke, andre ikke. Spillet inneholder funksjon for å oppnå fordeler ved bruk av penger (som i en vesentlig stor andel av tilsvarende spill). Og uten dette hadde kanskje ikke spillet engang eksistert. Det blir derfor i mitt hode latterlig å kritisere bruk av gull. Uansett. Angrep i NB er fullt tillatt. En del av reglene. Deal with it. MEN, om man mellom seg avtaler en gentelmans agreement, så vær såpass voksen å stå inne for de avtaler du gjør.

Mange av konfliktene minner meg ofte om en småbarnsfamilie rundt middagsbordet. Og da er det ikke maten som er i fokus, for å si det sånn.

Jeg har spilt siden 2012, og ergo spilt med og mot en haug av spillere både i Oke og AK. Og spillet kan være gøy det, så lenge vi spiller. Og ikke krangler/jukser.

Så sier ryktet ihvertfall :)

Hehe så fantastisk bra skrevet
 

DeletedUser1284

Guest
Det er ikke vits å legge skylden på at vi gikk over på velo og bytting
Dette handler vell egentlig ikke om å legge skylden på dere. Mer det at am på en eller annen måte mener at vi skal gi plassene til dere
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Hadde vi ikke gjort det så hadde nok de fleste av oss ikke spilt her
Hadde ikke vert her selv nei
smiley_emoticons_smilenew.gif


Hadde aldri hoppet over fra en allianse til fiendens allianse .
Ehhh, der falt jeg litt av. Var det ikke akkurat det du gjorde? At du gjorde det støtter jeg for så vidt, ellers hadde ikke jeg hatt den gleden å ta krona her
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Dette handler vell egentlig ikke om å legge skylden på dere. Mer det at am på en eller annen måte mener at vi skal gi plassene til dere
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Mulig du bør lese det som er skrevet en gang til så du ikke står i fare for å misforstå.

"en eller annen måte". Ehh ja..det er på en nokså spesifikk måte. Det er fordi det ut fra at fra snakket om juks og at juks ikke skal vinne osv så maler det seg et rett frem narrativ om at det er de som ikke har jukset som fortjener å vinne og jukserne fortjener å tape. Da er det bare en logisk konsekvens av det narrativet at et forslag er å kaste ut jukserne og ta inn ikke-jukserne. Enkel logikk. At enkelte prøver å male over dette et narrativ om at dette er AM som driver lobbyvirksomhet for å skaffe "sine folk" diplomer, altså ehhh. Er jo så man får inntrykk av at man filer på en detalj for å slippe å forholde seg til det som egentlig er essensen. Men så er vel Gulpis en av de som sitter og blir trukket strå om, så at han brenner noen retoriske kalorier trenger ikke være så overraskende.

Ehhh, der falt jeg litt av. Var det ikke akkurat det du gjorde?
Nei det var ikke det hn gjorde. Hn gikk med en allianse, ikke fra. Håper det ikke viser seg nødvendig at man må skrive lange bibeltekster for å forklare forskjellen mellom de 2, som egentlig burde være åpenbar.

, ellers hadde ikke jeg hatt den gleden å ta krona her
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
hahaha, skjønner du er oppskjørtet over krona. Er jo tross alt en(annen) som har betalt i dyre dommer for den sjenansen. Kun jeg som får assosiasjoner til sånne oljesjeikland - hvor midtbanekapteinen på fotball-landslaget alltid, "tilfeldigvis", er en av sønnene til sjeiken?
 

DeletedUser1284

Guest
Mhm, at man på 2 måneder har klart å samle like mange spots som du har byer etter en hel server sier vell sitt.

Altså, om sjalusien renner over på at jeg får bruke 750 kr på en server, så kan jeg gi deg samme glede. Send meg nummeret ditt så vippser jeg pengene, klarer du dog ikke å bli top 3 forventer jeg de tilbake ;-)
 

bytting

Well-Known Member
Kun jeg som får assosiasjoner til Salieri fra filmen Amadeus?

Er ingen skam i å være middelmådig, de fleste er middelmådigheter egentlig, ligger litt innbakt i begrepet. Så får man håpe ikke Gulpis bruker like lang tid på å slå seg til ro med det som Salieri.

Herlig film da, anbefaler alle å se den
Må lære meg den latteren. Den er skjønn:)
 

DeletedUser1284

Guest
At jeg assosieres med Mozart tar jeg som et kompliment :)

Mhm, litt usikker på hvor du vil plassere deg selv. «Let the numbers speak for themselves» :)
 

DeletedUser1011

Guest
Hvilke numbers? Numberjalousi?

Utrolig argumentasjon på det med juks og ikke juks. Det er faktisk de som ikke har jukset som bør hedres på denne serveren. Uavhengig av allianser.
 

bytting

Well-Known Member
Tja, er det så nøye hvor jeg plasserer meg selv? Ut fra den intense, masete, klengete, knebeende oppmerksomheten du har viet i min retning nå i månedsvis etter at du kom inn - som et rop fra ødemarken - et rop dirrende av et jag etter min annerkjennelse, validering og skryt, som bare øker i intensitet når brønnen forblir tom ... febrilsk, så er det vel opplagt hvor du plasserer meg:


Foreslår at man lar være så oppsatt av å måle seg mot andre(er det på pensumet på BI els?). Men om sulten etter anerkjennelse ikke stillner så anbefales du å bruke denne serveren som en læringsserver, kanskje neste og, for så å komme inn på en server og vise deg frem med en nyerhvervet finesse, kløkt, snartenkthet, eleganse osv. Da trenger du ikke tigge etter anerkjennelse, da kommer den av seg selv.

hmm, får se hele filmen igjen snart. En klassiker. Fint fotografert.
 

DeletedUser1284

Guest
Hvilke numbers?
Må jeg legge ut en screen med resultatene mine?
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif


Ut fra den intense, masete, klengete, knebeende oppmerksomheten du har viet i min retning nå i månedsvis etter at du kom inn
Ja, når du mister byer til meg, feeder meg med kp på en mur uten eksistens. Ja da gjentar det seg gjerne
smiley_emoticons_smilenew.gif


nyerhvervet finesse, kløkt, snartenkthet, eleganse osv.
Lar erobringene mine snakke for seg selv
smiley_emoticons_smilenew.gif


Apropos tigge. Litt søtt at du tigger om deff for å forsvare mot meg
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Vel, jeg skjønner fremdeles ikke noe. Skal man ut hit og skryte av Numbers? Hvis det er rank det vises til så kan jeg se i spillet.

Fint om du snakker selv og ikke lar andre diktere deg :) det runger i bakgrunnen.

Hvordan kommer sjalusi inn i bildet?
 

DeletedUser1284

Guest
Vel, jeg skjønner fremdeles ikke noe.
Nei, tilbake til det gode gamle.

Skal man ut hit og skryte av Numbers? Hvis det er rank det vises til så kan jeg se i spillet.
Dette er en plattform for diskusjon rundt serveren om du ikke visste det...

Fint om du snakker selv og ikke lar andre diktere deg :) det runger i bakgrunnen.
Fint om du snakker selv og ikke lar andre diktere deg :) det runger i bakgrunnen.

Pappa bytting denne gangen altså.

Hvordan kommer sjalusi inn i bildet?
Du får spørre sjalusiens mann selv, hr. babbi.
 

bytting

Well-Known Member
Jeppz, viktig å vise til resultater
smiley_emoticons_smilenew.gif
Helt klart. Mulig dere ikke er kommet så langt i pensumet enda på BI, men enda viktigere om man skal hause opp om resultater så er det en fordel om det er noen resultater å vise til.
Ikke noe så kleint som å komme til en presentasjon med en tom powerpointfil


Jeppz, viktig å vise til resultater
smiley_emoticons_smilenew.gif
Hr. Barbarossa
Hr Barbarossa , hva er det? Navnet på russebilen til deg og Barbara?
Hva har dere valgt til russebil-låt? Tipper denne:
 

DeletedUser1011

Guest
Ok, da skriver vi det på kontoen for at Numbers ikke er så interessant for meg.

Men ære være alle spillets tilfang av perspektiver. Og alt nytt blod. For meg er det et lagspill så mye går meg hus forbi. Et tips til deg, vær deg selv heller. Bedre å svinge sverdet selv enn å la noen med sin egen agenda hjelpe til. Du trenger heller ikke hjelp.

Takk for tipset, skal prøve å sette på bremsen og la bytting diktere meg. Kanskje jeg får litt schwung over teksten og ikke er så treg og kjedelig.
 
Topp