Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Har du byttet nick for serveren? Kinkig å svare annet enn generelt hvis du bare er på ryktis.
 

DeletedUser343

Guest
Kan jo kaste ut de som jukset og ta inn 5 heldige sjeler. Velger fra alle på verdenen da så blir det lottotrekning. Unntakene fra trekningen er selvsagt de som har jukset og de som har vunnet før.

Gjelder da også om man har vunnet i Lotto før. Norsk Tipping stiller nok opp for verifikasjon hvis det blir nødvendig.
 

DeletedUser1017

Guest
Kan jo kaste ut de som jukset og ta inn 5 heldige sjeler. Velger fra alle på verdenen da så blir det lottotrekning. Unntakene fra trekningen er selvsagt de som har jukset og de som har vunnet før.

Gjelder da også om man har vunnet i Lotto før. Norsk Tipping stiller nok opp for verifikasjon hvis det blir nødvendig.
Man kan det. Og det fikser sikkert ledelsen deres i så fall. Med bybytter og alt. Ferdige neste år. Men 5 ut er fortsatt feil da noen ikke klarte matte 1. Klasse. Alle som kan lese stats ser det... Ikke mange som ikke har vunnet før da :O

Liker deg, en mann? Med svar!
 

DeletedUser343

Guest
Liker deg, en mann? Med svar!
Med hår på brystet!(de få som har valgt å vise i hvert fall..) Får ønske meg flere til jul, ikke lenge igjen.

Større eller mindre sjanse spiller ingen rolle. Vanskelig å vinne i Lotto uansett, skulle det være førstepremie eller 50 kr.
 

DeletedUser1017

Guest
Med hår på brystet!(de få som har valgt å vise i hvert fall..)

Større eller mindre sjanse spiller ingen rolle. Vanskelig å vinne i Lotto uansett, skulle det være førstepremie eller 50 kr.
Jeg tror det er rigga. Just sayin :)
 

DeletedUser1284

Guest
Spiller du heraklion?
Ja
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser670

Guest
Enkelt, dere kaster ut de 5 som jukset og tar inn 5 som ikke har jukset. Det er et ikke-problem.
Etter å ha spist opp all popkornet kan jeg ikke dy meg å gi en rettelse på mr.Professor aka Allviteren, vet ikke helt om du har gått glipp av mattematikk eller hva? Men uansett at du får 3 til å bli 5 er det samme så å få 9+10 til å bli 21!
 

bytting

Well-Known Member
Man får sjekket manuelt hvem som er utestengt. Da var det 5 stykker man fikk opp på hos dere. Nå husker jeg ikke hvem den 5 var så skal ikke være for påståelig, men minst 4 altså uansett.
 
Topp