Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Takk :) make it a double, dette blir en all night thing...

Jeg venter på at Nuts skal shame 48 andre uskyldige for noe som skjedde for 3? år siden, mens et reeelt og nåværende juks bare ignoreres.
 

DeletedUser343

Guest
tenor.gif


sånn..da blir det kos
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Tok en titt på Numbers. Det så bra ut :) Eller skal vi komme til poenget? At Nuts har et så stort problem at han har stalket på 10? servere nå? 3 land i hvert fall. Hvert eneste sted så prøver han på det samme.
Stats ftw. I følge deg, stalker jeg deg på alle servere begge er på. Tenk om det egentlig er omvendt... I følge din logikk kan jeg ikke spille Grepolis, da du er på ca alle servere hele verden i akutt mangel på et liv :) Heldigvis ble det utbasunert på meget overbevisende vis, "aldri mer am på .no", så nå kan jeg egentlig bare slappe av.
Og beklager så mye at jeg slår deg ned i støvlene hver eneste gang vi deler server, til tross for at jeg gjør enn innsats for å la være. Skal prøve en ghost eller litt juks neste gang, der har jeg mye å lære fra deg
 

DeletedUser1017

Guest
Tror vi sier 10 :) som svenskene sa: obsessed. Ta for deg de 48 andre uskyldige, Nuts. Vi ser fram til drittslenging din :) er vel 20% som spiller fortsatt. Du trenger ikke gå langt en gang.

Du sitter og skryter etter juks. Og det er jeg som blir flau. På dine vegne.
Du angriper som ei full høne med løskrutt fra Teheran.. Piggene ute som alltid når argumentene svikter :) Prøv å svare på saklige spørsmål i steden for, lykke til :)
 

DeletedUser1017

Guest
Btw. Ryktet sier at am og bytting sine medspillere utførte det verste jukset i grepo sin historie. Og det eneste de gjør er å angripe fienden sin på serveren. Så uskyldige de fremstår skulle man nesten forventa et reelt oppgjør med egne rekker også. Men det frista visst mer med seier... I rest my case :)
 

bytting

Well-Known Member
I følge deg, stalker jeg deg på alle servere begge er på
Ikke bare i følge AM. Det er vel blitt opplagt etterhvert for alle og enhver. Litt vanskelig å skjule når du gjør det så utstrakt.

Hvorfor sitter du på en ryktebørs på en verden du ikke spiller på forresten?

Tror du heller skal ta deg av kameraten din. Han sitter og manisk spammer meg med usammenhengheter på privat skype. Fortsatt krenka over at jeg skryter av han. Litt av et opplegg dere 2 har.
 

DeletedUser1011

Guest
Unnamanøver. Du kunne bare gi deg. Juks ja, det lønner seg vel ikke? Like lite som løgn.

Godt filmvalg:

 

DeletedUser1017

Guest
Ikke bare i følge AM. Det er vel blitt opplagt etterhvert for alle og enhver. Litt vanskelig å skjule når du gjør det så utstrakt.

Hvorfor sitter du på en ryktebørs på en verden du ikke spiller på forresten?

Tror du heller skal ta deg av kameraten din. Han sitter og manisk spammer meg med usammenhengheter på privat skype. Fortsatt krenka over at jeg skryter av han. Litt av et opplegg dere 2 har.
Deg også. Resten er heldigvis ikke sykelig opptatt av verken Grepolis eller rykrud Fikk tips om god underholdning med argumentasjon ala vg-nett og natt-toget er kjedelig :) Jeg kom med et par spørsmål tidligere da jeg ble oppriktig nysgjerrig. Det var visst vanskelig å svare. Google said no can do?
 

DeletedUser1017

Guest
Men svar da. Hvordan skulle de fiksa det på hera. Med de "ledige" plassene for de som ble utestengt?
 

bytting

Well-Known Member
Deg også. Resten er heldigvis ikke sykelig opptatt av verken Grepolis eller rykrud Fikk tips om god underholdning med argumentasjon ala vg-nett og natt-toget er kjedelig :) Jeg kom med et par spørsmål tidligere da jeg ble oppriktig nysgjerrig. Det var visst vanskelig å svare. Google said no can do?
Meg også ja. Blant annet. Ser jo med egne øyne hvordan du driver på. Og man trenger ikke være sykelig opptatt av hverken det eller det andre for å se hva du er sykelig opphengt i. Så er nok litt flere enn meg og AM altså.

Spørsmål til meg? Da får du spørre på ny, så det ikke.
 

DeletedUser1017

Guest
Meg også ja. Blant annet. Ser jo med egne øyne hvordan du driver på. Og man trenger ikke være sykelig opptatt av hverken det eller det andre for å se hva du er sykelig opphengt i. Så er nok litt flere enn meg og AM altså.

Spørsmål til meg? Da får du spørre på ny, så det ikke.
Kun dere som tør komme ut av skapet da de andre massene dessverre glimrer med sitt fravær :) Har spurt igjen. Ser Google sliter med å levere
 

bytting

Well-Known Member
Kun dere som tør komme ut av skapet da de andre massene dessverre glimrer med sitt fravær :) Har spurt igjen.
Ja, er ikke redd for å arrestere deg på dette offentlig.

Har spurt igjen. Ser Google sliter med å levere
Men svar da. Hvordan skulle de fiksa det på hera. Med de "ledige" plassene for de som ble utestengt?
Dette? Er det et reelt spørsmål? Er det lizzm det som skulle være flaskehalsen for dette? At det skulle være vanskelig å ordne i praksis? Enkelt, dere kaster ut de 5 som jukset og tar inn 5 som ikke har jukset. Det er et ikke-problem.
 

DeletedUser1011

Guest
Men svar da. Hvordan skulle de fiksa det på hera. Med de "ledige" plassene for de som ble utestengt?
Den slags bør være rutinemessig og tas hånd om av ledelsen. Mulig jeg misforstår spm.

Du bør låse tlf, skype går av hengslene, gulpis :)
 

DeletedUser1017

Guest
Den slags bør være rutinemessig og tas hånd om av ledelsen. Mulig jeg misforstår spm.

Du bør låse tlf, skype går av hengslene, gulpis :)

Hvilken ledelse? Oke sin? Bare kaste ut de det gjelder da evt? I så fall opp til dem om det skjer :) Regner med det samme har skjedd i din allianse da det er ren rutine :)
 

DeletedUser1017

Guest
Ja, er ikke redd for å arrestere deg på dette offentlig.



Dette? Er det et reelt spørsmål? Er det lizzm det som skulle være flaskehalsen for dette? At det skulle være vanskelig å ordne i praksis? Enkelt, dere kaster ut de 5 som jukset og tar inn 5 som ikke har jukset. Det er et ikke-problem.

Hvem er dere? Hvem er disse 5? Og hvem skal inn? Og hvorfor må noen inn?
 
Topp