Ryktebørs

DeletedUser1020

Guest
Ryktet sier Kings of the Dead og Forgotten Realms teamer opp med Vanguard for å ødelegge TBE og 300 :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier Kings of the Dead og Forgotten Realms teamer opp med Vanguard for å ødelegge TBE og 300 :p

Dette ryktet kan avkreftes, ledern dems er arrogant, så det kommer ikke til å skje at vi teamer opp med dem.
Det hadde vær middel målig, samme hvor mye dem maser, så kommer ikke det til å skje, basta!! :)
 

DeletedUser1020

Guest
Vel De care, Han som sa det var selveste Armens.. Liten fjott :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at KotD skal vinne denne serveren
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Nå ble jeg jammen meg spionert på! Føler at det er noen som føler seg en smule truet her altså, må kikke på lille uskyldige meg
smiley_emoticons_afraid.gif


Såååååååååååååå hvem vil ha kp :)?
 

DeletedUser

Guest
Nå ble jeg jammen meg spionert på! Føler at det er noen som føler seg en smule truet her altså, må kikke på lille uskyldige meg
smiley_emoticons_afraid.gif


Såååååååååååååå hvem vil ha kp :)?

I need some KP
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at TBE gjør seg klare til å ta Vanguard. Ryktes også at Vanguard er deres fiende.
 

DeletedUser1020

Guest
Ryktet sier at TBE gjør seg klare til å ta Vanguard. Ryktes også at Vanguard er deres fiende.

Dette ryktet kan jeg da avkrefte som leder av TBE :) Er ikke opptatt av å lage fiender enda, det er bare dumt :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Ellada har kommet for å bli, og at de blir vansklig å ha med å gjøra utover i servern XD
 

DeletedUser1020

Guest
Ryktet sier at Ellada kommer til å gruse allianser her, både pga det høye gulle nivået og erfaringen... -.-
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktet sier at Ellada kommer til å gruse allianser her, både pga det høye gulle nivået og erfaringen... -.-

Sist jeg sjekket bruker ikke majoriteten i den alliansen store mengder gull. Rykte sier derimot at spillere i din allianse har et skyhøyt forbruk.

Uansett mener jeg det er på høyst tid å la gulldebatten ligge. Så lenge muligheten for å bruke gull er der, vill det alltids være noen som bruker mer enn andre osv. Når spillet er lagt opp slik, er det ikke så mye å gjøre med det.
 

DeletedUser1036

Guest
*Ser over medlemslista i Ellada. kjenner et kaldt trekk gå nedover ryggmargen* Jaja, kan bli interessant dette.
 
Topp