Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Rykte sier at TBE/300 TB gjør akkurat det som mange mener er å drepe en server. De guller vannvittig og er allerede 2 søster allianser. Ingen som har noen komentarer på det å gulle og pakte ihjel en server?
smiley_emoticons_hust.gif

Hvordan dreper du noe som er dødfødt?
 

DeletedUser1036

Guest
Dere må jo innrømme at innstillingene på denne serveren tilrettelegger for en meget behagelig verden. Jeg mener, her slipper man litt det elementet "Oi, der gikk alarmen på grepo av, nå har jeg 5 min på meg for å legge fra meg alt jeg holder på med og springe til pcen." Her er alt bare vel og rolig, med en nattbonus som tillater søvn. Og en hastighet som ikke får deg til å stresse, men derimot "Ah, der gikk alarmen av, vel jeg skal på skiferie i en uke, kan sende støtte når jeg kommer hjem." Selv om det ikke kommer til å bli den mest intense serveren noen gang, så vil jeg si at alle har bruk for en god runde casual grepolis.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvem som er mentor til joa, men jeg vet hvem som er diplomaten hans :)
smiley_emoticons_lol.gif

Tipper det er deg XD
smiley_emoticons_irre4.gif
Det betyr at vi må forhandle med deg om å få kontrakten til JOA, og resten av gjengen kanskje? :p
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at TBE/300 TB gjør akkurat det som mange mener er å drepe en server. De guller vannvittig og er allerede 2 søster allianser. Ingen som har noen komentarer på det å gulle og pakte ihjel en server?
smiley_emoticons_hust.gif
TBE og 300 TB Skal ned om det skal ta hele server tiden før det skjer, så skal de ned
smiley_emoticons_drunk.gif
her blir det mye gøy fra start
smiley_emoticons_saufen.gif

smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser

Guest
hvem er det som samarbeider i denne verdenen da?
noen rykter som går?
 

DeletedUser113

Guest
Ryktes at jeg vurderer å gjøre et comeback her, sitter å ser på alle de nye navnene og aner ikke hvilke allianser som er verdt å sende søknad til.. noen tips? :confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg vurderer å gjøre et comeback her, sitter å ser på alle de nye navnene og aner ikke hvilke allianser som er verdt å sende søknad til.. noen tips? :confused::confused:

Jeg triveres godt i Vanguard, eller så vi jeg tro at Ellada er et godt tips. 300 TB of TBE er for mange allerede, dem stemmer jeg
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
, og på King Of The Dead for du bare invite untom å søke av Armenes!!! Jeg tror også at Nummeropplysningen kan være ett spenndene alternativ :)
Vis jeg hadde vært deg, hadde jeg valgt enten Vanguard, Ellada eller Nummeropplysningen, kanskje også Bruspulverguttene eller kjør på også :)
 
Topp