Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Jeg triveres godt i Vanguard, eller så vi jeg tro at Ellada er et godt tips. 300 TB of TBE er for mange allerede, dem stemmer jeg
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
, og på King Of The Dead for du bare invite untom å søke av Armenes!!! Jeg tror også at Nummeropplysningen kan være ett spenndene alternativ :)
Vis jeg hadde vært deg, hadde jeg valgt enten Vanguard, Ellada eller Nummeropplysningen, kanskje også Bruspulverguttene eller kjør på også :)

Etter å ha lest ryktebørsen det siste halve året vill jeg nok ikke anbefale å joine bruspulverguttene. De blir framstilt som moralløse, backstabbere og landsforrædere. Når svetten renner så går det hull i lommeboka, og dessverre er de svært misslikt for de har en tendens til å vinne servere.
smiley_emoticons_motz.gif
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vi har åpnet søkekontor og sekretæren er full jobb med alle meldingene på innboxen, vi har mottat stor respons i serveren med både etterspurt av IAP, sammenslåing og lignende opplegg
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif



så vi får bare beklage det at alle søknader og diplomatiske situasjoner tar litt tid.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

bytting

Well-Known Member
Etter å ha lest ryktebørsen det siste halve året vill jeg nok ikke anbefale å joine bruspulverguttene. De blir framstilt som moralløse, backstabbere og landsforrædere. Når svetten renner så går det hull i lommeboka, og dessverre er de svært misslikt for de har en tendens til å vinne servere.
smiley_emoticons_motz.gif

Si i fra hvis det er meningen jeg skal svare på dette.
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha lest ryktebørsen det siste halve året vill jeg nok ikke anbefale å joine bruspulverguttene. De blir framstilt som moralløse, backstabbere og landsforrædere. Når svetten renner så går det hull i lommeboka, og dessverre er de svært misslikt for de har en tedens til å vinne servere.
smiley_emoticons_motz.gif

hehe, ops jeg glemte å nevne Oljebarna til Opey, de er jo helt supre :D

BTW: jeg har ikke lest noe om det der, så jeg vet ikke hva jeg skal mene om det. Jeg skriver etter det jeg har og er med på, så får vi ta det der i fra. Jeg bare nevnte de jeg tror er en allianse som kan være bra å gjøre comback i, men jeg vet ikke helt hvem de alliansene er og jeg vet ikke hvem som er misslikt eller ikke, men jeg ser jo at det er noen som blir misslikt, men hold det utenfor her.
Dette er ny server nye mulighete til å gjøre ting bedre, fortid er fortid. Det som skjer her det skjer. Jeg tror de fleste har en detens til å bruke gull, men det er noen som er mer synlige enn andre, så sånn får det være, det er ikke noe vi kan gjøre med.
 

DeletedUser1017

Guest
Dette er ny server nye mulighete til å gjøre ting bedre, fortid er fortid. Det som skjer her det skjer. Jeg tror de fleste har en detens til å bruke gull, men det er noen som er mer synlige enn andre, så sånn får det være, det er ikke noe vi kan gjøre med.

HALLELUJA
smiley_emoticons_dafuer2.gif
 

DeletedUser343

Guest
Er det meningen å promotere allianser på ryktebørsen nå til dags? Men da får de jo så dårlig rykte
smiley_emoticons_no_sad.gif
 

bytting

Well-Known Member
Upsilon har forsåvidt ingenting med Chi å gjøre. Men siden ting kom opp her får jeg si noe kort og konsist.

Ryktebørsen på upsilon de siste 6 mnd ble nevnt. "Misliker". Jeg misliker løgner. Kort fortalt.

Og om hvorvidt ting som har skjedd på upsilon, eller andre servere forøvrig, har noe å gjøre med Chi, velger jeg, utfra en erkjennelse av egne begrensete språkferdigheter, å sitere filosofen og poeten Joalarsen fra en annen sammenheng:

01.03.14, 04:37 #241
joalarsen

judas en gang

judas for alltid​
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
er flott at det taes helt ut av sammenheng som du selv skriver
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


den gangen jeg skrev det der var på serveren NU og i forbinnelse med en spion i alliansen som etter 1 mnd(!) valgte og stå frem, og den kan alle sammen lese som vil, selvfølgelig.

og jeg deler sikkert mening med andre ang. spioner, som velger og deffe fienden og spre alt om vårt forum samt, vu planlegging.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

DeletedUser

Guest
men om bytting synes det er greit med spioner, for han var jo tross alt i den alliansen som spionerte gjennom spilleren som ble nevnt, at det er greit.

så vet vi jo hvor stå'a er
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


men bytting spilte ikke ferdig serveren NU, skal det sies
Veloria ble med Scorp og meg,blant annet og prøvde og vinne vu - sammen.
 

bytting

Well-Known Member
er flott at det taes helt ut av sammenheng som du selv skriver
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


den gangen jeg skrev det der var på serveren NU og i forbinnelse med en spion i alliansen som etter 1 mnd(!) valgte og stå frem, og den kan alle sammen lese som vil, selvfølgelig.

og jeg deler sikkert mening med andre ang. spioner, som velger og deffe fienden og spre alt om vårt forum samt, vu planlegging.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
Poenget ditt?
 

DeletedUser

Guest
du er rask på å svare på rykteforum bytting, det tar ikke mange minutter før du logger inn om du ønsker og skrive noe.

skal du ut å gå på 17 mai ?
 

DeletedUser

Guest
må beklage at du opplever det slik, var ikke ment sånn.
jeg skal gå i tog da, eller se på tog.

og har etterspurt fred på norges nasjonaldag hos support.

(er ikke lov og stille spørsmål på rykteforum)
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Jeg "opplever" det ikke slik. Gjør deg bare oppmerksom på at du bryter forumreglementet.

Ja, jeg skal gå i tog. Har med telefon og skal skrive på ryktiss under hele marsjen. Skal gå like bak cymbalisten for inspirasjon, pompøsiteten i skrivingen kommer til å nå nye høyder.

Its gonna be epic!
 
Topp