Ryktebørs

DeletedUser1020

Guest
tror ikke det blir så interessant. Dette blir en komplett slakt server. :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Joseph ikke må være så negativ :)

Oh, I get burnd doug!!!
smiley_emoticons_auslachen2.gif
smiley_emoticons_seb_cowboy.gif
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare si at Ellada er en vell gjennomført allianse :)
Satt sammen av gode stratgiske spillere, med mye erfaring, men det betyr ikke at de andre har en sjangs til å ta dere da :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Armens ønsker seg inn i Vanguard!! Dette er jeg skeptisk til.
smiley_emoticons_irre4.gif

Armens Scream: Let me in, let me in, let me in!!!!!!!!!!!!!!
smiley_emoticons_flucht2.gif


Sies også at han bare bruker alliansesøkern, It's for noobs!!!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ingen allianser er uslåelige, så lenge de andre alliansene greier å holde aktivitetsnivået oppe og ikke mister motet. Ingenting er skrevet i stein, serveren har 250 mill krav, hastighet 2 og moral. Dette er serveren for de som har stabil aktivitet over lang tid. Kan hende det er flere i Ellada som ikke takler dette. You never know :)
 

bytting

Well-Known Member
Mye oppstyr rundt at et gjeng gamle avdanka greppere har snåvvet inn i samme allianse, kanskje?

Ta det som en kilde til inspirasjon, en mulighet for et knippe unge up&coming til å vise gamlisser hva som er moderne.

De Care, vi setter vår til deg!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ingen allianser er uslåelige, så lenge de andre alliansene greier å holde aktivitetsnivået oppe og ikke mister motet. Ingenting er skrevet i stein, serveren har 250 mill krav, hastighet 2 og moral. Dette er serveren for de som har stabil aktivitet over lang tid. Kan hende det er flere i Ellada som ikke takler dette. You never know :)

Sant, men jeg vet tolmodige de der kan være, det skal mye til at de gir seg, men som du sier: U never know :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mye oppstyr rundt at et gjeng gamle avdanka greppere har snåvvet inn i samme allianse, kanskje?

Ta det som en kilde til inspirasjon, en mulighet for et knippe unge up&coming til å vise gamlisser hva som er moderne.

De Care, vi setter vår til deg!

Oi!!! Jeg lurer på hvordan en allianse hadde fungert med meg som leder...:rolleyes:
Vi får prøve å imponere dere gammliser:p så får vi se hvordan dette ender:)
Husk, jeg sitter på mye god erfaring etter å ha spilt med dere, og flere andre, så den takken skal dere ha, for at jeg har fått den kunnskapen jeg har fått av dere :) Så får vi se om den erfaringen jeg har kommer til nytte :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Det er i stunder som denne at jeg angrer på at jeg spilte med De Care på Omicron og lærte han alle mine triks. Blir vell som å spille mot meg selv... grøss undt graut!!! :O

Ryktet sier at gamle navn og bragder kan skremme, men er det nok til å ta luften ut av ungdommen og morgendagens nye grepostjerner...? Eller vil de gamle traverne børste støv av gamle kunster og ri på hydraen nok en gang :D
 

DeletedUser1017

Guest
Sant, men jeg vet tolmodige de der kan være, det skal mye til at de gir seg, men som du sier: U never know :)

Skal ikke så veldig mye til i grunn :) Skjønt visse er jo mer utholdende enn andre der også, skal ikke skjære gode folk under samme kam!

Kom på at det skal JÆVLIG mye til i grunn, my bad. De gjenoppstår som sopp i hagen på høsten, klin umulig å bli kvitt dem, stadig nye utgaver:) Have fun i 20 mnd og måtte den søteste vinne
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Skal ikke så veldig mye til i grunn :) Skjønt visse er jo mer utholdende enn andre der også, skal ikke skjære gode folk under samme kam!

Kom på at det skal JÆVLIG mye til i grunn, my bad. De gjenoppstår som sopp i hagen på høsten, klin umulig å bli kvitt dem, stadig nye utgaver:) Have fun i 20 mnd og måtte den søteste vinne

Faaan, da vinner KingevenK
smiley_emoticons_panik4.gif
 

bytting

Well-Known Member
Skal ikke så veldig mye til i grunn :) Skjønt visse er jo mer utholdende enn andre der også, skal ikke skjære gode folk under samme kam!

Kom på at det skal JÆVLIG mye til i grunn, my bad. De gjenoppstår som sopp i hagen på høsten, klin umulig å bli kvitt dem, stadig nye utgaver:) Have fun i 20 mnd og måtte den søteste vinne

Ikke vær så misunnelig da Nuts. Blir fort litt transparent og klamt:)
 

DeletedUser610

Guest
The British Empire > Ellada

speidern > Velouria
Aarona11 > Pettern
Colibrin > Mekal
Eskil A > Lupus-Rex
Dr. Who > Sin Eater
marcooo > Marillieles
Acron > Hyde
sinder > JARL
Dillon Francis > Hardråde
kjethans > bytting
darksaga > FANT
Vigropolis> opey
lillegutt råd > BRUCE
Stra2 > missyspike

Bonus:
Hordvik
Moltis10
INTERCOM
Grepolis Prince
per olav f
EQelgen
Santi
sneiper
Jossærn94

Easy peasy lemon squeezy! (Snakkes selvfølgelig om skills, og ikke nåværende størrelse)
GGclose
 

DeletedUser1017

Guest
Ikke vær så misunnelig da Nuts. Blir fort litt transparent og klamt:)
Du er god på å låne andres argumenter :) Men du har selvsagt helt rett, jeg er sjalu! Tenk å få kose seg sammen med deg i halvannet år... Hvem kan vel motstå noe sånt?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp