Ryktebørs

DeletedUser1020

Guest
Liker at dere er imot mange spillere jeg :p Var 5 allianser på TAU, sikret seieren for oss det :)

TBE og 300 har flere gode spillere men også nye. Er bra med nye spillere så vi kan få flere aktive og gode spillere på senere verdener. Derfor har vi mange.
 

DeletedUser807

Guest
Ryktes at jeg vurderer å gjøre et comeback her, sitter å ser på alle de nye navnene og aner ikke hvilke allianser som er verdt å sende søknad til.. noen tips? :confused::confused:

Bompibjørnene ser skumle ut :p
 

DeletedUser1020

Guest
Jaja, Armens er nok der for deg. Han er jo kjempe flink leder og spiller. kanskje den beste grepo spilleren i historien, eller?


Han er en meldings terrorist, og spammer deg med meldinger til han får viljen sin...
 

DeletedUser610

Guest
Armens har gitt meg mange privatleksjoner, og jeg føler meg veldig klar nå!
 

DeletedUser1020

Guest
Synes egentlig syndt på dem som må spille med Armens, hadde fått hjerneblødning...
 

DeletedUser610

Guest
Jeg tuller ikke. Han skrev til meg at han har vunnet 3 verdener. Jeg skrev en lang og god søknad, men ble veid og funnet for lett :(
 

DeletedUser855

Guest
Armens er en legende innen å lede allianser, sies at han aldri har hatt suksess! det er imponerede
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser1020

Guest
Nå pakter jo Forgotten Realms og kings of the dead også nå....
 

DeletedUser

Guest
Som om det kom som et sjokk :p Han bombaderer med paktinvitasjoner og invte til alliansen uten å sende dem en PM, han bombaderte meg med invite på PHI og stater med å invite meg med en gang her, før jeg får rukket å starte å spille i det hele tatt XD
Jeg tror ikke alliansen hans vill vare lenge når dem får litt motstand...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
nå må dere roe ned et par hakk her. Tok ikke lang tid før en liten vits eskalerte :eek:
 

DeletedUser610

Guest
For en gangs skyld er ikke tigris i skuddlinjen, men hopper rett inn i skuddlinjen likevel. Vi bytter emne om til deg istedet! Er det 1 eller 2 ganger jeg har med rimma deg Tigris fra start? :D
 

DeletedUser760

Guest
For en gangs skyld er ikke tigris i skuddlinjen, men hopper rett inn i skuddlinjen likevel. Vi bytter emne om til deg istedet! Er det 1 eller 2 ganger jeg har med rimma deg Tigris fra start? :D
Du vet jeg liker oppmerksomheten;)

Tror du aldri har rimma meg før *håper jeg*
 

DeletedUser787

Guest
Lurer på hvor mange byer jeg har tatt av Tigris... For stor jobb å begynne å telle :D
 
Topp