Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Er visst misforståelser ute og går om hva fabulø-øs er, vil jeg tro.

Eller det han her som går som fabuluos for tiden?:

[spr]
image
[/spr]

han her?:

[spr]
B9317765987Z.1_20150618160920_001_G01B47QBN.1-0.jpg
[/spr]


ok, han er jo fxt fabuluos.

Aber, ensfarget gull er en altfor monoton farge til å kunne kalles fabuluos. Det er i hvertfall hva dannete mennesker vil kunne berette.

Men finner det henrivende at min opptreden på dette lille forumet har skapt et slikt engasjement at julepresangbudsjett har blitt punktert for å gi meg et lite besøk ingame.

Bekrefter jo hvor fabulous dere synes jeg er:)

[spr]#Winning
Charlie-Sheen.jpg
[/spr]


Mulig den obskøne gullingen som foregår skal tolkes som et kompliment? Dere er 5/3 så store som oss, likevel må det grisegulling til. Er det at dere frykter oss så mye at dere vet at kun store mengder gull hjelper? Selv 5/3?
 

DeletedUser1017

Guest
Jeg håper du var full når du skrev det svaret bytting for det var faktisk vesentlig dårligere enn det du pleier å komme med :(
Hvem som pakter med halve serveren ser man greit på inkommende støtte i byer som blir erobret, men det vet vel ikke dere noe om, da må man jo faktisk erobre :p
 

bytting

Well-Known Member
Jeg håper du var full når du skrev det svaret bytting for det var faktisk vesentlig dårligere enn det du pleier å komme med :(
Hvem som pakter med halve serveren ser man greit på inkommende støtte i byer som blir erobret, men det vet vel ikke dere noe om, da må man jo faktisk erobre :p

Les det en gang til når du er rukket å bli edru selv.
 

DeletedUser1017

Guest
Du er vel ikke sur Bytting? Kan for meg fremstå som EN SMULE vonbroten;)
 

bytting

Well-Known Member
Du er vel ikke sur Bytting? Kan for meg fremstå som EN SMULE vonbroten;)

Sur? Ser jeg sur ut?

Jeg er fabuluos[spr]
Freebirds.jpg
[/spr]

og #winning [spr]
FingerTipsSheen.jpg
[/spr]

Nei, hadde egentlig ikke tenkt å respondere på deg/dere sitt tøvprat her inne, prøver å vise en viss anstendighet her inne, selv jeg. Men siden du gjør en føljetong ut av å insistere så hendte det seg at jeg svarte deg. Om enn lakonisk.
 

DeletedUser1017

Guest
Sur? Ser jeg sur ut?

Jeg er fabuluos[spr]
Freebirds.jpg
[/spr]

og #winning [spr]
FingerTipsSheen.jpg
[/spr]

Nei, hadde egentlig ikke tenkt å respondere på deg/dere sitt tøvprat her inne, prøver å vise en viss anstendighet her inne, selv jeg. Men siden du gjør en føljetong ut av å insistere så hendte det seg at jeg svarte deg. Om enn lakonisk.

Kan jeg foreslå en tur til legen :)? Eller er det bare uka som er innom :O? Skal være snill jeg
 

bytting

Well-Known Member
Hvorfor gjør du deg interessant Nuts? Jeg har vist anstendighet ved å la være å snakke til deg her inne til nå, hvorfor følger ikke opp?
 

DeletedUser1017

Guest
Hvorfor gjør du deg interessant Nuts? Jeg har vist anstendighet ved å la være å snakke til deg her inne til nå, hvorfor følger ikke opp?

Takk :) Jeg trodde vi var enige om at ignorering var en hersketeknikk... Du klarer sikkert å bla deg litt tilbake for å finne posten til Scorpus selv^^

Men for all del, sånn vi alle kjenner deg er det definitivt det som har vært planen, å vise anstendighet:cool:
 

DeletedUser1205

Guest
Helt utrolig at folk faktisk velger å spille på denne måten!
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser1205

Guest
Du skjønner godt hva jeg mener. Denne gullbruken på eventsene har ødelagt spillet. Det er jo ikke et strategispill lenger.
 

DeletedUser1017

Guest
Du skjønner godt hva jeg mener. Denne gullbruken på eventsene har ødelagt spillet. Det er jo ikke et strategispill lenger.

Det gjør jeg ærlig talt ikke.. Jeg bruker ikke mye gull! At det som nå skjer skjer er ikke veldig overraskende. Til tross for at noen en gang i tiden valgt å putte bind for øynene og stikke hodet i sanden! DYPT ned i sanden.

Forøvrig enig at events og gullbruk har gått over styr. Men det skjer, og da må man heller gjøre det beste ut av det. Den ene eller den andre part er ikke noe bedre på verken den fronten eller noen annen såvidt jeg vet om
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Det gjør jeg ærlig talt ikke.. Jeg bruker ikke mye gull! At det som nå skjer skjer er ikke veldig overraskende. Til tross for at noen en gang i tiden valgt å putte bind for øynene og stikke hodet i sanden! DYPT ned i sanden.

Forøvrig enig at events og gullbruk har gått over styr. Men det skjer, og da må man heller gjøre det beste ut av det. Den ene eller den andre part er ikke noe bedre på verken den fronten eller noen annen såvidt jeg vet om

Bedre med hodet i sanden enn hodet opp i ****
 

DeletedUser1017

Guest
Bedre med hodet i sanden enn hodet opp i ****

"Vi har mer enn nok deff".... Jeg mener å huske en viss person si NØYAKTIG det :) På det opprøret fikk jeg 122 rems, vehey. Det var et par andre ting den samme personen også ytret som åpenbart ikke er delt med egen allianse... Det ble visst glemt noen deler av både det ene og det andre når dere forsvarte dere selv på forum.. Det var rart da, apropo "smarte" hoder
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1205

Guest
Men både allierte og fiender må vel være enig i at Innogames sin griskhet har gått alt for langt. All spillergleden forsvinner jo når de kjører på med disse evenstene i hytt og gevær. Den ene eventen rekker jo bare såvidt å bli ferdig før en annen starter. Jeg skrev et innlegg ang dette under Generellt i natt. Men ja, vi får bare gjøre det beste ut av det :) Uansett så blir det for meg siste gang jeg spiller Grepolis. Dette er noe Inogames burde sette grenser på. Men de skal vel ha julebord de og!
smiley_emoticons_irre4.gif
 

bytting

Well-Known Member
"Vi har mer enn nok deff".... Jeg mener å huske en viss person si NØYAKTIG det :) Det var et par andre ting den samme personen også ytret som åpenbart ikke er delt med egen allianse... Det ble visst glemt noen deler av både det ene og det andre når dere forsvarte dere selv på forum.. Det var rart da

ikke driv å lyv på forum Nuts.

Er jo uansett irrelevant. Har du så lite peiling at du tror det du sier er et poeng?
 

DeletedUser1017

Guest
ikke driv å lyv på forum Nuts.

Er jo uansett irrelevant. Har du så lite peiling at du tror det du sier er et poeng?

Jeg har hørt rykter om det går ann å kopiere ting fra skype og lime dem inn andre steder :) Men så lavt synker man vel ikke Bytting, det kan jo redigeres :) Skjønt vi kan jo begge poste alt fra pm og skype:p

Per du lyver!
 
Topp