Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Like, oh my Geeee!. Syting over swapsie er jo bare såååå november 2015... Elegant swapsiering er det nye syte over swapsie. Bedre å være på forkant av trendene enn på etterslep(no offence). #Fabuluos.

[spr]
048.jpg
[/spr]

Dere minner jo mest om pottittbønder fra indre oppland som ittj vill ha sæ en slik en smartfåun fordi det er så nymotens. Ikke vær så redde for å følge med i tiden og utviklingen:)
 

DeletedUser1017

Guest
Like, oh my Geeee!. Syting over swapsie er jo bare såååå november 2015... Elegant swapsiering er det nye syte over swapsie. Bedre å være på forkant av trendene enn på etterslep(no offence). #Fabuluos.

[spr]
048.jpg
[/spr]

Dere minner jo mest om pottittbønder fra indre oppland som ittj vill ha sæ en slik en smartfåun fordi det er så nymotens. Ikke vær så redde for å følge med i tiden og utviklingen:)

Trodde vi var enige om at dette var hersketeknikk Bytting, nå må du følge med da :) Eller blir det for travelt med alle swapsies og adlinger? Nå får jeg jo ink støtte av halve alliansen din:cool:

Elegant swapsiering er det nye syte over swapsie. Bedre å være på forkant av trendene enn på etterslep(no offence). #Fabuluos.

Så du skryter av de som swapsa først og kritiserer deg selv? Jeg er sjokkert over selvinnsikten du viser!
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
jauda, for de som ble nysgjerrige på den lille swapsien vår, så kan sikkert best forståes som et lite stykke, ja, performance art:)

For å symbolisere at sine mangler, i å være en taktikk som i systematisk bruk, ikke er et egnet til å øke "spillbarhet" i spillet, så er swapsie jo selvfølgelig milevis unna grisegulling i event type den som har foregått i noen dager nå:)
 

DeletedUser1017

Guest
jauda, for de som ble nysgjerrige på den lille swapsien vår, så kan sikkert best forståes som et lite stykke, ja, performance art:)

For å symbolisere at sine mangler, i å være en taktikk som i systematisk bruk, ikke er et egnet til å øke "spillbarhet" i spillet, så er swapsie jo selvfølgelig milevis unna grisegulling i event type den som har foregått i noen dager nå:)

Fornektelse er en fin egenskap. Det samme med hykleri:) Det er interessant at det gjelder egne regler for visse personer, mens andre må rette seg etter de "vanlige" reglene, føler dette er noe forunderlig :) Har et par klekkelig gode sitater på lur i skriftlig form, det er jo alltid en vinner :*

Håper ikke du prøver å livnære deg som kunstner btw, ikke komiker heller for den saks skyld, nav har ikke råd til å dekke deg resten av livet!

Jeg er forøvrig spent på "den lille swapsien" :) Den ene vettu

Helt sjokkert over at du ikke svarte på spørsmålet, dette var virkelig noe nytt:eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1011

Guest
Nå synes jeg dette begynner å gå for langt. Jeg skjønner ikke at det går an å oppdrive så mye sinne overfor noen, for noe man valgte selv.

Og ja, en swapsie som demonstrasjon håper jeg var det som skulle til for å skjønne hvor kjedelig dette er. Opplever å være i konstruktiv dialog om det nå. I mellomtiden så er det bare fint at så mange reagerer på det.

Og ellers så støtter jeg alle forslag om å bruke pengene på noe mer fornuftig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Gods Navy og enkelte i Gods Army ikkje er så glad i en Bestevenn :eek:
 

DeletedUser1112

Guest
Må gratulere Mapogo med byer fra meg:) Var nok godt å få noen enkle byer når jeg var borte og appen ikke funket.
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser1112

Guest
Dere minner jo mest om pottittbønder fra indre oppland som ittj vill ha sæ en slik en smartfåun fordi det er så nymotens. Ikke vær så redde for å følge med i tiden og utviklingen:)[/QUOTE]

Hehe, kanskje lære seg dialekten før man skriver den :)
smiley_emoticons_xmas4_hurra2.gif
 

DeletedUser1112

Guest
hehe første gang jeg var borte litt, og da virket selfølgelig ikke app`n på tlf :( Men sånn kan skje:)
Ellers må de gjerne komme på besøk i mine byer når jeg er på:D
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nå synes jeg dette begynner å gå for langt. Jeg skjønner ikke at det går an å oppdrive så mye sinne overfor noen, for noe man valgte selv.

Tror nok det bare er en part som er sint her, og det er nok ikke oss. Har storkoset meg i hele dag når byer blir swappet fra deres side =) Er ikke noe annet en koselig å se at slik hender hos dere og
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser1112

Guest
Fader disse hermetikk boksene kan være skummle
smiley_emoticons_afraid.gif

Anbefales å klemme ned lokket etter åpning med flere en en finger på kanten
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

bytting

Well-Known Member
Velkommen tilbake Odin:) Vi savnet deg:)

Tror nok det bare er en part som er sint her, og det er nok ikke oss. Har storkoset meg i hele dag når byer blir swappet fra deres side =) Er ikke noe annet en koselig å se at slik hender hos dere og
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

Nå tror jeg ikke det var det det ble referert til med "sinne".

Men apropos swapsie. Det er vel ingen som har sagt seg kategorisk i mot swapsie, som jeg har fått med meg. 'Kontekst' og 'proposisjon' blir vel et nøkkelord.

Håper ingen har tatt til seg at det er blitt snakket om obskøn gullbruk i eventen som 'syting' over upsilon. Håper og regner med alle har sunn fornuft, gangsyn og edruelighet nok til å se at det er snakk om en litt videre horisont enn som så.

Når stillas går ut på forum og sier det han gjør, er de kloke de som er lydhøre til det. Spillere flest sier som regel ikke i fra. Enten holder de det for seg selv, høyst til andre ingame. Da skjønner man at når noen som aldri bruker forumet, ens ærend, går ut og sier noe, så snakker de sjelden for seg selv. De er toppen av isberget.

Spillere har allerede sluttet av disse eventene, før upsilon, flere er sikkert i ferd eller i tenkeboksen, og det gjelder sikkert for flere enn stillas at dette blir siste serveren dems, en beslutning basert på disse eventene.

Å komme med forslag og prøve å nå frem til inno er vel og bra. Viser man initiativ og får gehør er det laudabelt. Aber, det blir fort sisyfos-arbeide. Det er en bevisst strategi de fører inno med dette, nettopp fordi de tjener så mye på det.

No. er et lite marked. At 10-12 spillere herfra "klager", har i seg selv ikke noe å si. Men fordelen med å være et lite marked er at det tross alt at det er lite spillere, et lite og gjennomsiktlig miljø. Lite nok til at en selv kan gjøre noe og påvirke andre og ha en dialog, og fxt kunne oppnå kulturendringer ifht slike ting.

Spesielt de som har tenkt å spille flere servere etter upsilon, gjerne flere, burde jo ha egeninteresse av å vurdere dette temaet og evt se hva en selv gjør og tenker.

At inno ønsker å ødelegge spillet med disse eventene er det usannsynlig at vi kan gjøre noe med, selv om de som ønsker å prøve oppfordres til det, men vi spillerne har tross alt et valg om hvordan vi responderer på dette.

Oppfordrer alle til å spørre seg selv hver gang de spinner dette hjulet om hvordan de ønsker at Grepo skal se ut, ikke bare upsilon, men neste server og neste deretter. Dette er jo et økende problem, som gradvis har økt, til det nå har nådd et absurd punkt her på upsilon, med 2 voldsomme eventer rygg til rygg nærmest, og kommer til å fortsette og øke... ...and then there was none.
 

DeletedUser1017

Guest
Nå synes jeg dette begynner å gå for langt. Jeg skjønner ikke at det går an å oppdrive så mye sinne overfor noen, for noe man valgte selv.
Hvem er sinna :)?

Og ja, en swapsie som demonstrasjon håper jeg var det som skulle til for å skjønne hvor kjedelig dette er.
EN? Som i 1? Vi har i så fall forskjellige definisjoner av en enkelt :) Syns forøvrig det er hysterisk morsomt!

Og ellers så støtter jeg alle forslag om å bruke pengene på noe mer fornuftig.
Bra vi er flere!

Men rart at det er greit/gøy med gulling når det går ene veien og håpløst/feil når det går andre veien:) Og siden jeg har vært på begge sider av bordet er jeg vel en av få som faktisk kan uttale meg om dette ,uten masse synsing!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1112

Guest
Må si meg veldig enig i at ino skal dra mest mulig penger ut av spillerne her:(
Hvorfor kunne de ikke fortsatt med at det kostet 25 gullmynter for å halvere bygge/rekrutterings tiden. Nå koster det jo skjorta for alt! synes de burde skamme seg hos ino. De burde i det minste gi spillerne noe tilbake for dette og ikke bare tenke på kroner inn til dem selv.
smiley_emoticons_xmas4_aufsmaul.gif
 

DeletedUser

Guest
Ubekreftede rykter sier at ToO sliter med moralen pga mangel på ryggrad og slingrete adferd... Ledelsen har derfor bestemt at de inntil videre skal øve seg på å erobre sine egne byer innbyrdes slik at de får finpusset teknikken og nok en gang kan begi seg ut i den store og farefulle grepoverdenen :)

haha nuts, husker du denne ?
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Topp