Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Tenkte jeg bare skulle prøv å være litt som deg, ikke svare konkret på spørsmål og påstander, heller svare med nye påstander og spørsmål =) beste er jo at jeg syns dette er meget morsomt, siden du egentlig desperat kjemper mot din egen måte å kommunisere på. Just saying
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Tenkte jeg bare skulle prøv å være litt som deg, ikke svare konkret på spørsmål og påstander, heller svare med nye påstander og spørsmål =) beste er jo at jeg syns dette er meget morsomt, siden du egentlig desperat kjemper mot din egen måte å kommunisere på. Just saying
smiley_emoticons_bravo2.gif

Snakker vi ryktebørsen, eller en helt annen diskurs?:)
 

DeletedUser1017

Guest
"her inne", er det ryktis?:) Da er det sikkert meg du preker om:) Joda, mulig jeg er den eneste fra oss som er rimelig aktiv her, men så er jeg jo tross alt mer fabuluos enn dere andre tilsammen:)

Mulig jeg er dårlig oppdatert, men observerte at jeg senka dine allyfrender både her og der... Fikk til og med trips og støtte må vite, snakk om luksus! Du er åpenbart ikke mer fabulous, ja det skrives sånn, enn dine alliansefrender :)
 

DeletedUser259

Guest
maxresdefault.jpgIt's not called being gay, it's called being FABULOUS

Så det er dette du mener bytting?

#Fab5
 

Vedlegg

  • bravo.jpg
    bravo.jpg
    16,1 KB · Sett: 7

DeletedUser1017

Guest
Du er nok ikke helt der:) Men fint bilde av deg da:) Prøv kanskje et noget mindre tilbakestående drag over ansiktet neste gang, blir sikkert ikke verre i hvertfall:)

Er det ikke i mot forumreglementet å antyde at noen er tilbakestående :) Tror faktisk det er i mot norsk lov, ai ai ai :* Hva skal vi gjøre med dette mon tro :eek:
 

DeletedUser259

Guest
Sier han som er mer aktiv på forum en i spillet. Vi lever ikke på 1900-tallet lenger.
 

bytting

Well-Known Member
Sier han som er mer aktiv på forum en i spillet. Vi lever ikke på 1900-tallet lenger.

Uff, da:) Håber ingen finder sig butthurt av min konversasjon:) Det er ofte så en meget lite yndig reaksjon:)

Er det 5 poster jeg har i dag? 5*2 = 10 minutter. Jaja, kanskje mye det:)
 

DeletedUser

Guest
Uff, da:) Håber ingen finder sig butthurt av min konversasjon:) Det er ofte så en meget lite yndig reaksjon:)

Er det 5 poster jeg har i dag? 5*2 = 10 minutter. Jaja, kanskje mye det:)

hvor mange poster du har sier ikke hvor lenge du er hær vettu ;)
 

DeletedUser259

Guest
Uff, da:) Håber ingen finder sig butthurt av min konversasjon:) Det er ofte så en meget lite yndig reaksjon:)

Er det 5 poster jeg har i dag? 5*2 = 10 minutter. Jaja, kanskje mye det:)

Men tanke på at du aldri bruker mer en 30 min på å svare her, kan du umulig ha brukt 10 min her inne i dag. Tiden flyr når man har det gøy vettu.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Men tanke på at du aldri bruker mer en 30 min på å svare her, kan du umulig ha brukt 10 min her inne i dag. Tiden flyr når man har det gøy vettu.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Dette stemmer ikke helt, har observert at han er tilstede og bruker mere en 30 min på å svare av og til, men da sitter han sikkert å googler etter comebacks :)
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Dette stemmer ikke helt, har observert at han er tilstede og bruker mere en 30 min på å svare av og til, men da sitter han sikkert å googler etter comebacks :)

Hihi, så skjønn du var da:) Du sitter og ser på at jeg skriver, men det er jeg som er nerd?

Du vet at om man er innlogga og går over til en annen fane feks uten å logge av eller gå ut, så står man fortsatt oppført som "leser denne tråden"?:)
 

DeletedUser259

Guest
Hihi, så skjønn du var da:) Du sitter og ser på at jeg skriver, men det er jeg som er nerd?

Du vet at om man er innlogga og går over til en annen fane feks uten å logge av eller gå ut, så står man fortsatt oppført som "leser denne tråden"?:)

Du vet hvis man logger av pc'en og går ut, kalles det å ha et liv.
smiley_emoticons_panik4.gif
 
Sist redigert av en moderator:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hihi, så skjønn du var da:) Du sitter og ser på at jeg skriver, men det er jeg som er nerd?

Du vet at om man er innlogga og går over til en annen fane feks uten å logge av eller gå ut, så står man fortsatt oppført som "leser denne tråden"?:)

Du er nå ikke her inne nå =) har du lukket fanen?
 

bytting

Well-Known Member
Idag, 18:54
bytting

Idag, 18:59
thst1912

Idag, 19:02
mafa3k

Skal vi se, hvor gjorde man kalkulatoren... Thst: 5 min. Maffa: 8 min. Thst vant dagens nerdemesterskap med knapp margin. Gratulerer!! Noen som vet hva premien er?:)


Du er nå ikke her inne nå =) har du lukket fanen?


Ja, det kalles å ha et liv:) Prøv det en gang:) Hvis du tar med deg thst prøv å få han til å få et annet drag over ansiktet, ellers blir han så fort ****blocker:)
 

DeletedUser

Guest
Idag, 18:54
bytting

Idag, 18:59
thst1912

Idag, 19:02
mafa3k

Skal vi se, hvor gjorde man kalkulatoren... Thst: 5 min. Maffa: 8 min. Thst vant dagens nerdemesterskap med knapp margin. Gratulerer!! Noen som vet hva premien er?:)





Ja, det kalles å ha et liv:) Prøv det en gang:) Hvis du tar med deg thst prøv å få han til å få et annet drag over ansiktet, ellers blir han så fort ****blocker:)

bytting.jpg ja ang det å ha ett liv, med alle de innlegga der så vet ikke jeg hvem som har lite liv :p
 
Topp