Ryktebørs

DeletedUser1017

Guest
Er jo uansett irrelevant. Har du så lite peiling at du tror det du sier er et poeng?[/QUOTE]

Jeg har det i hvert fall utrolig gøy med deg akkurat nå... Det var det med å klare å skille i mellom sak og person, fiksjon og virkelighet... Må være vanskelig av og til :p
 

DeletedUser1017

Guest
Men både allierte og fiender må vel være enig i at Innogames sin griskhet har gått alt for langt. All spillergleden forsvinner jo når de kjører på med disse evenstene i hytt og gevær. Den ene eventen rekker jo bare såvidt å bli ferdig før en annen starter. Jeg skrev et innlegg ang dette under Generellt i natt. Men ja, vi får bare gjøre det beste ut av det :) Uansett så blir det for meg siste gang jeg spiller Grepolis. Dette er noe Inogames burde sette grenser på. Men de skal vel ha julebord de og!
smiley_emoticons_irre4.gif


True that:) Tipper julebordet til Dakapo er heftige greier :D
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Har registrert at du prøver å frembringe en slags konfrontasjon, eller hva man skulle kalle det, de siste dagene, lettere febrilsk om man får si. Om du skulle ha noe med substans å si får du heller si det, istedenfor å komme med en masse usammenhengende vås som du håper skal fyre meg opp til en konfrontasjon.

Vet ikke om dette er ditt forsøk på å være "sassy" og "morsom" eller hva det er. Vel, lykke til.

Sålangt har du bare evnet å spamme over for hva stillas tar opp. Nemlig at gullingen i disse eventene har nådd et nærmest absurd nivå.

Om ikke inno har edruelighet nok til å tyne disse eventene på oss, burde ihvertfall spillerne ha vett nok til å ikke oppmuntre dem.

På upsilon per nå har det da vært mer event enn ikke-event. Og på slutten fyller folk inventaret, så eventene i praksis nærmest kommer rett etterhverandre.

Kan ikke forestille meg at folk synes dette er givende. Må da være gøyere å spille spillet fremfor å bare ploppe ut mythpakke etter mythpakke og dundre avgårde, det er jo så uestetisk.
 

DeletedUser1017

Guest
Har registrert at du prøver å frembringe en slags konfrontasjon, eller hva man skulle kalle det, de siste dagene, lettere febrilsk om man får si. Om du skulle ha noe med substans å si får du heller si det, istedenfor å komme med en masse usammenhengende vås som du håper skal fyre meg opp til en konfrontasjon.

Vet ikke om dette er ditt forsøk på å være "sassy" og "morsom" eller hva det er. Vel, lykke til.


Sålangt har du bare evnet å spamme over for hva stillas tar opp. Nemlig at gullingen i disse eventene har nådd et nærmest absurd nivå.

Om ikke inno har edruelighet nok til å tyne disse eventene på oss, burde ihvertfall spillerne ha vett nok til å ikke oppmuntre dem.

På upsilon per nå har det da vært mer event enn ikke-event. Og på slutten fyller folk inventaret, så eventene i praksis nærmest kommer rett etterhverandre.

Kan ikke forestille meg at folk synes dette er givende. Må da være gøyere å spille spillet fremfor å bare ploppe ut mythpakke etter mythpakke og dundre avgårde, det er jo så uestetisk.

Du sliter altså fortsatt med å registrere noe som helst :)

Skrev jeg var enig med Stillas. Står for det svaret jeg kom med til han/henne :)

Uestetisk faktisk :-O Det er et spill, du er klar over det ikke sant?
 

DeletedUser1205

Guest
Du sliter altså fortsatt med å registrere noe som helst :)

Skrev jeg var enig med Stillas. Står for det svaret jeg kom med til han/henne :)

Uestetisk faktisk :-O Det er et spill, du er klar over det ikke sant?

Han :)
 

DeletedUser259

Guest
Du skjønner godt hva jeg mener. Denne gullbruken på eventsene har ødelagt spillet. Det er jo ikke et strategispill lenger.

Helt enig. Lagde selv en post om forslag der jeg foreslo en server uten gull(rådgivere er greit), og at man heller betaler for å starte på serveren. Men flere må komme om ønske om dette før det inno faktisk gjennomfører det...
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser1205

Guest
Helt enig. Lagde selv en post om forslag der jeg foreslo en server uten gull(rådgivere er greit), og at man heller betaler for å starte på serveren. Men flere må komme om ønske om dette før det inno faktisk gjennomfører det...
smiley_emoticons_winken4.gif

Den liker jeg, thst! Ja, rådgivere må man nesten ha. Det hadde vært gøy å spilt på en slik server :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Kunne gjerne funket på den måten att man betalte for serveren en gang i måneden og inkludert var premiumspakka. Da hadde alle spillerne hatt samme utgangspunkt =)
smiley_emoticons_idea2.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Har skjønt at swapsiene vi drev med startet en ny trend, og da måtte jo bytting hive seg på for å prøve å være enda mer fabulous
smiley_emoticons_bussi2.gif
 
Topp