Ryktebørs

DeletedUser1112

Guest
Godt man kan få noen til å smile og le litt og da:)
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Om noen har tolket det som at jeg tyter over hevnangrepene fra Evol så er det misforstått. Har da blitt angrepet før. Men det illustrerer jo av hvilken moralsk fiber Evol-alliansen er laget.

Jeg tjener jo på det uansett, siden dere er så dårlige til å angripe.

enhanced-buzz-7479-1373401910-8.jpg
 

DeletedUser107

Guest
Om noen har tolket det som at jeg tyter over hevnangrepene fra Evol så er det misforstått. Har da blitt angrepet før. Men det illustrerer jo av hvilken moralsk fiber Evol-alliansen er laget.

Jeg tjener jo på det uansett, siden dere er så dårlige til å angripe.

2CxYYxb.png

Visst syter du bytting :p
Blir litt for dumt det her.. hvis noen angriper deg så er det hevnangrep osv.. :p
 

bytting

Well-Known Member
2CxYYxb.png

Visst syter du bytting :p
Blir litt for dumt det her.. hvis noen angriper deg så er det hevnangrep osv.. :p

1375515180-Buck-Turgidson-overpowering-the-President-in-the-war-room.jpg

Syter jeg? Jeg har fått 80 000 kp på litt over et døgn, og mistet fint lite i forhold. Jeg ler hele veien til banken. Ikke så mye det, men tatt i betraktning at jeg sjelden hittil har blitt angrepet så er det en fin avkobling.

Helt enig i at disse hevnangrepene er for dumme. Men har nok tiltro til dine kognitive fakulteter til at jeg ikke tror på at du ikke skjønner dette er hevnangrep. Kjenner deg da godt nok til å vite at du ikke er tilbakestående:)
 

DeletedUser1011

Guest
Vet ikke hvem som syter, mulig det er de som sender meg sytePM på at han er for kvikk i replikken :)
Er vel ingen tvil om at det er hevnangrep, jeg ser da hvem som angriper og i hvilke konstellasjoner og etter hvilke utløsende årsaker. Men mulig folk burde være litt mer kritiske til hvilke prosjekter de går på.
 

bytting

Well-Known Member
P.S.Og makkeren min som fikk 150 000 kp på ca et halvt minutt nesten uten å miste noenting i byen min ler enda høyere på vei til banken.
 

bytting

Well-Known Member
Kan jeg matematisk bevise at disse angrepene er hevnangrep? Herregud, nei. Men kun en Ikaros higer etter matematiske bevis der sunn fornuft er tilstrekkelig. I ca det siste 1,5 døgn etter at jeg belyste Shankleys nidingsverk her inne har jeg omtrent blitt angrepet like mye som på serveren forut. I fremste rekke i disse angrepene har Shankley og Vinyhaen stått. Bla, til tross for at det er gode utvalg på havene av lette byer, velger shankley, som knapt har angrepet meg, og i det siste knapt angrepet noen som helst, i dag før lunsj, å orkestrere et erobringsforsøk på meg med ca 60 angrep deriblant 2 ks.

Blir jo nesten respektløst av deg å prøve å vinkle dette til at jeg er paranoid som tolker dette som hevnangrep, folk er da ikke dumme.

Og dette skulle jeg syte for???? Vi mistet knappt deff i det erobringsforsøket! Jeg mistet vel totalt et par dusin fotsoldater og et par dusin biremmer, 8000 kp: mucho gracias. Syter jeg????

(De eneste som burde syte er dere. Så erfarne spillere så er dere så inkompetente i angrep.)

Noterer i tillegg, at blant alle tilsvarene fra dere, (bortsett fra Odin, hvis svar begrenser seg til å benekte, greit nok) har det ikke vært et snev av substans i det dere har kommet med. Og hovedpersonen selv: sitter i boden og later som han sover.
 
Sist redigert:

DeletedUser1112

Guest
Mener dere bør være gla dere i det hele tatt får litt "gratis " KP, så kommer dere litt opp på Rankingen dere og
smiley_emoticons_pirat5.gif


Så vell bekomme :D
 

DeletedUser107

Guest
Hehehe vi må da ha gjort noe riktig ;) Og ja skal være enig med deg at den kunne ha blitt planlagt litt bedre
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Hehehe vi må da ha gjort noe riktig ;)

Nei.


Men det ga opptrinnet en kostelig dramaturgi da.

Dere skulle bringe til taushet en som hadde belyst noe dere fant det ubehagelig å få belyst med en harry neanderthaler-fjortisd-'boler med roid rage-vendetta. Så kjørte dere feil ved første port og dundret rett inn i utedasset istedet.

Det går en boomerang gjennom livet, som min mor sier.

Snowden for president!
 

DeletedUser1049

Guest
Vil på generelt grunnlag mene at å sabotere en contender-allianse til den grad at den ikke lenger har realistiske muligheter til å vinne har innvirkninger på VU-utfallet.

Er vel stort sett bare oss som har en realistisk sjangse til å vinne. Håper det ikke blir noen sabotasje hos oss.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser107

Guest
Er vel stort sett bare oss som har en realistisk sjangse til å vinne. Håper det ikke blir noen sabotasje hos oss.
smiley_emoticons_confusednew.gif

Hvis det var en sabotasje, har enda ikke sett noen bevis på det, det er kun ordene til bytting og AM, og det er ikke bevis nok i mine øyne :p Og bytting sliter jeg med å ta seriøst om dagen etter diverse poster, virker som at han er mer ute etter å provosere :p
 

bytting

Well-Known Member
Hvis det var en sabotasje, har enda ikke sett noen bevis på det, det er kun ordene til bytting og AM, og det er ikke bevis nok i mine øyne :p Og bytting sliter jeg med å ta seriøst om dagen etter diverse poster, virker som at han er mer ute etter å provosere :p

0loj.jpg

Skal jeg finne et håndkle(og en bøtte) til deg scorp? Du ser litt svett ut etter all roingen.

Hvis du mener AM og jeg farer med løgner så er det bare å spørre hvem som helst som som var i BBTA/lykeion i disse dager, spesielt BBTA, og få det bekreftet. Gunther, som var i BBTA, har allerede bekreftet det her inne.

Hvilke poster? De der jeg saklig presenterer fakta og logiske konklusjoner basert på disse? Pussig at fakta skulle være så provoserende:)
 

bytting

Well-Known Member
Og litt retorisk rådgiving: om du på en rotur prøver å hinte om at ting du finner ubehagelig er løgner, burde du velge deg ut andre enn f.eks AM, som har et rykte i diametralt motsatt retning av slike ting. Det skader bare fremleggingen mer enn den hjelper, da det får deg til å fremstå nedrig og desperat.
 

DeletedUser107

Guest
hehe god morgen til deg også ;)

Jeg har ikke sagt at det er løgner, jeg sier bare at jeg ikke har sett noen bevis, er stor forskjell det :) Alt som jeg har sett er at dere langer ut med beskyldninger uten noen form for bevis :p

Og litt retorisk rådgiving: om du på en rotur prøver å hinte om at ting du finner ubehagelig er løgner, burde du velge deg ut andre enn f.eks AM, som har et rykte i diametralt motsatt retning av slike ting. Det skader bare fremleggingen mer enn den hjelper, da det får deg til å fremstå nedrig og desperat.

Jeg kan jo ikke utelate å ta med AM av den grunn, er jo dere 2 som fronter det her.. :) hadde jeg droppet å ta med hun pga det kan få meg til å virke nedrig og desperat, så ville det ha blitt feil i mine øyne, jeg skriver det som jeg har oppfattet situasjonen.

Jeg har spurt dere etter bevis før.. men har ennå ikke sett noe, så inntil jeg har sett noe så må jeg gå ut i fra at det er deres antagelser.. Jeg har faktisk prøvd å ta saken internt for å se om det er noe hold i de beskyldningene som dere kommer med.. har ennå ikke sett noe som tyder på at det var en sabotasje.. Jeg hadde faktisk blitt sur selv om det hadde vist seg å være sant, det er ikke min spillestil :(
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
det er kun ordene til bytting og AM, og det er ikke bevis nok i mine øyne :p
Mulig dette og å kalle oss løgnere ikke er ett og det samme, hva vet jeg.

Nå har jeg, som nevnt, aldri kommet med anklager/beskyldninger. Jeg har presentert fakta, og en plausibel, for ikke å si den mest plausible, for ikke å si den eneste plasusible, forklaringen på disse.



Får en følelse av at man snakker om 2 ting som om de var ett. En ting er BBTAs hovedledelses + shankley's sabotasje av BBTA. Spørsmålet om hvorvidt dette, dvs Shankley involvement i dette, var på oppdrag av elementer i Evols ledelse en annen.


Jeg har faktisk prøvd å ta saken internt for å se om det er noe hold i de beskyldningene som dere kommer med.. har ennå ikke sett noe som tyder på at det var en sabotasje..

Så fint at de impliserte svarer for seg innad i det minste:) Håper f.eks Shankleys monolog var henrivende lesning:)
 
Sist redigert:

DeletedUser807

Guest
Seriøst la dette ligge nå, eller ta det dere i mellom. Da dette virker som om dette kun egentlig omhandler Bytting/Am, Shankley og tydeligvis Vinyhaven eller Odin eller....ja vet egentlig ikke. Slutt å dra inn Evo eller BB som helhet inn i dette da vi andre er helt uvitende til hva som har skjedd.

FANT
 
Topp