Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Er vel fortsatt bekreftende adferd hos vedk innad i spillet også
 

bytting

Well-Known Member
Jeg har lite kjennskap til hva som foregikk på ledernivå da bbta\ lykeion var samlet. Men vi andre så på oss som en og samme allianse. Og ingen av oss utenfor lederskapet ønsket brudd.
.

Kort oppsummert:

Ledelsen ønsket heller ikke brudd. Vi var, som du nevner, havnet i en negativ spiral. Men som via en helhetlig ledelse med en del enkle parallelle grep enkelt kunne latt seg snu. Dog, dette fordret en aktiv, tilstedeværende og proaktiv ledelse, spesielt fra hovedledelsen i bbta, som dermed var hovedledelse for hele alliansekomplekset. Da det ikke var noen interesse fra nevnte hovedledelse om å utøve dette så vi oss nødt til å stille et ultimatum: i) få på plass et helhetlig program for alliansen, ii) bytte ut bbta's hovedledelse, iii) om ikke så vi oss nødt til å partisjonere alliansekomplekset.

ii) så vi ærlig talt ikke som så kontroversielt, de var jo ikke tilstede og gjorde jo ingenting likevel, så vi så for oss de til syvende og sist ville synes det var greit.

Ei så. Når hverken i) eller ii) var aktuelt ble iii) det eneste alternativet som gjensto. Ikke ønskelig, men nødvendig. Bedre enn å sitte og se på en allianse vitre hen for til slutt ende opp i periferien. Spillerne i Lykeion fikk en sjanse til å være med i spillet, for spillerne i BBTA så ansås det at de og ville hatt bedre vilkår, da det ville bli enklere for ledelsen utenfor hovedledelsen å håndtere 1 allianse med 30 spillere enn kaoset bbta/lykeion var blitt.

Da virker det rart at hele ledelsen i bbta presser på for brudd, avslår alle løsningsforslag - men stiller personlige hevngjerrige motkrav mot enkelte spillere i lykeion. Krav de visste at AM og Fish ikke kunne gå med på, og som heller ikke hadde noe med spillet å gjøre..
Det var mer enn bare at vi ikke kunne gå med på kravene. Kravene var så absurde at de måtte tolkes som ikke genuine. Det skinnte for godt igjennom at ledelsen i BBTA ikke ønsket pakt, og brukte dette med å stille krav som "ikke ble innfridd" som en måte å støye over det faktum at de handlet på tverrs av hva som var rasjonelt og til det beste for alliansen og hva spillerne ønsket.

At hovedledelsen i BBTA var følelsesstyrt i dette var forsåvidt forståelig, fortsatt absurd, men forståelig. Derimot, at Shankley brettet opp ermene og stillte seg i bresjen for dette var da både uforklarlig og uforståelig.
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Kan godt presisere for uinnvidde som måtte være interessert at når det snakkes om "brudd" så snakkes det egentlig om to ting, eller ett brudd med to trinn om man vil.

1) Partisjonen. Lykeion var opprinnelig var søster/underallianse til BBTA. BBTA/Lykeion var således to vinger i samme alliansekompleks. Partisjonen, som lykeions ledelse som nevnt over initierte, besto i at Lykeion/BBTA opphørte å være et alliansekompleks, men ble 2 i prinsippet selvstendige allianser.

2)Paktavslag. BBTA, med ledelsen i spissen, valgte å ikke inngå pakt med lykeion. Lykeion hadde deretter ingen andre forbindelser med BBTA enn en tander IAP.
 

DeletedUser1011

Guest
It takes two to tango...

Du får mange postive tilbakemeldinger på innlegget ditt bytting, men jeg er vel ikke blondere enn at jeg skjønner at det dreier seg mer om fokusskifte enn noe annet. Jeg tipset to stk om at det nylig inntrufne kom til å skje, i mai og i juni (ikke i din allianse, EOP, opey, men en i hver av de to andre).
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det bare er krangel og Kaos i de andre alliansene.
De erfarne, vinnerne og snille spillerne i "the Ikarus project" tar i mot medlemmer som vil vinne og ta lufta ut av ballongen til de som tror de leder nå.

Velkommen til seier folkens
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det bare er krangel og Kaos i de andre alliansene.
De erfarne, vinnerne og snille spillerne i "the Ikarus project" tar i mot medlemmer som vil vinne og ta lufta ut av ballongen til de som tror de leder nå.

Velkommen til seier folkens


Kan jeg få lov til å bli med.
er ganske flink
 

bytting

Well-Known Member
Man merker jo forøvrig at hovedpersonen selv sitter i boden og later som han sover. Om noe av det jeg hadde sagt skulle være ukorrekt eller unøyaktig koster det ikke mer enn et par kalorier å tale sin sak. Av og til sier taushet mer enn 1000 ord.
 

bytting

Well-Known Member
Noen ble visst litt hissige:) Da traff vel mistankene om at Evol har bedrevet råttent spill litt for nært. Passer jo i så måte at det er Vinyhaen som angriper hardest.

Molon Lave, bitches!


John Snowden for president!!
 

DeletedUser580

Guest
Gratulerer da, men hvilke 4 hav er dere størst i? Eller er det jeg som ikke kan telle? :eek:

Du kjører fortsatt solo Lokka...går du for seier?

Bytting, godt å se at diskusjonene går varm tross for at jeg ikke er involvert;p
 

DeletedUser

Guest
Du kjører fortsatt solo Lokka...går du for seier?

Bytting, godt å se at diskusjonene går varm tross for at jeg ikke er involvert;p

Solo\sohigh :eek: . Nei seier betyr ikke så mye lenger. Tar for mye tid som jeg ikke har tid til.
Finns viktigere ting enn å være best i noen pixler tross alt! :cool:
 

DeletedUser1112

Guest
Noen ble visst litt hissige:) Da traff vel mistankene om at Evol har bedrevet råttent spill litt for nært. Passer jo i så måte at det er Vinyhaen som angriper hardest.

Molon Lave, bitches!


John Snowden for president!!

Å komme med et slikt utsagn sier vell egentlig litt mer om deg som spiller. Som må lage mistanker mot en allianse du ikke engang har noe kjennskap til hvordan drives. Og isteden for å prøve å henge ut medlemmer, så kan du heller sende melding til meg. Du som skal ha vært i gamet en go stund, burde skjønne bedre en å komme med falsk anklager. Gå heller litt i deg selv. Og konsentrer deg om din egen allianse
smiley_emoticons_aufsmaul.gif
 

bytting

Well-Known Member
Å komme med et slikt utsagn sier vell egentlig litt mer om deg som spiller. Som må lage mistanker mot en allianse du ikke engang har noe kjennskap til hvordan drives. Og isteden for å prøve å henge ut medlemmer, så kan du heller sende melding til meg. Du som skal ha vært i gamet en go stund, burde skjønne bedre en å komme med falsk anklager. Gå heller litt i deg selv. Og konsentrer deg om din egen allianse
smiley_emoticons_aufsmaul.gif

ja...


Som må lage mistanker
Jeg ikke lage mistanker. Jeg legger frem et sett fakta og presenterer den mest plausible, for ikke å si eneste plausible, forklaringen over disse.

allianse du ikke engang har noe kjennskap til hvordan drives.
Hvorfor er det et poeng hvorvidt jeg vet hvordan evol drives? Er jo ikke relevant for spm en gang.

, så kan du heller sende melding til meg.
Visste ikke det var deg man skulle sende melding til. Sendte melding til Shankley, som sagt, han later som han sover.

, burde skjønne bedre en å komme med falsk anklager.
Jeg kommer ikke med falske anklager.
 

DeletedUser1112

Guest
Anklagene dine er nok ikke riktige. Vi har aldri drevet med skittent spill, da det er noe vi holder oss for gode til!
Når du kommer med anklager mot min allianse, så ser jeg heller at du i fremtiden bruker tiden på å skrive til meg, isteden for å poste uriktig informasjon.
 

bytting

Well-Known Member
Anklagene dine er nok ikke riktige. Vi har aldri drevet med skittent spill, da det er noe vi holder oss for gode til!
Når du kommer med anklager mot min allianse, så ser jeg heller at du i fremtiden bruker tiden på å skrive til meg, isteden for å poste uriktig informasjon.

Har ikke kommet med anklager.

Kunne sikkert presentert mistankene rettet mot Evol for deg på PM, men anså uansett Shankley for å være hovedpersonen og visste ikke nødvendigvis at det var du som tok i mot henvendelser på alliansens vegne heller.

Registrerer at du sier at du ikke har kjennskap til at evol har vært involvert i noe slikt som skissert, og håper det stemmer at noe slikt ikke var orkestrert via evol.
 

bytting

Well-Known Member
Og Shankley: du fremstår bare som en umoden fjortiss når du har fått med kompisen din på 'hevnangrep' på meg. Du forsterker bare det slette intrykket av deg. Ha litt ryggrad for en gangs skyld og stå for dine handlinger, istedetfor å opptre som en boler med 'roid rage'.
 

DeletedUser113

Guest
er det ikke lov å leke med vennene sine engang nå? :O
Jeg som trodde dette var et lagspill, misforstått alt jeg nå :(
 

DeletedUser687

Guest
haha,denne fikk meg til å le litt.



Anklagene dine er nok ikke riktige. Vi har aldri drevet med skittent spill, da det er noe vi holder oss for gode til!
Når du kommer med anklager mot min allianse, så ser jeg heller at du i fremtiden bruker tiden på å skrive til meg, isteden for å poste uriktig informasjon.


dette er jo dagens
 
Sist redigert av en moderator:
Topp