Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ikke utelukket pt:) Får i så fall håpe at Gaustad Chic er mindre vogue innen da, så den får mer preg av fxt spill enn inneværende:)

Ville vært en fin avkobling:)

Alexandros Megalos

Active Member
Er bare litt treg med å følge med her ute, GRATULERER til vinnerne!

Jeg synes vi gjorde det bra jeg, med de kortene vi hadde utdelt. Ble litt spartanere og håndverkere mot Xerxes og hans gull og overtall. Stas det :) Og likte at dere fryktet oss så mye :) Det jeg ikke likte var at dere forsøkte å rekruttere de største spillerne våre like før VU. Men så skrev jeg det på fryktkontoen også, så likte jeg det plutselig litt likevel. Selv om slikt er bare dustemikkeleri...

lokkagutt

Guest
Er bare litt treg med å følge med her ute, GRATULERER til vinnerne!

Jeg synes vi gjorde det bra jeg, med de kortene vi hadde utdelt. Ble litt spartanere og håndverkere mot Xerxes og hans gull og overtall. Stas det :) Og likte at dere fryktet oss så mye :) Det jeg ikke likte var at dere forsøkte å rekruttere de største spillerne våre like før VU. Men så skrev jeg det på fryktkontoen også, så likte jeg det plutselig litt likevel. Selv om slikt er bare dustemikkeleri...
Trist utvikling på veldig mange online spill at det er viktigere å vinne enn hvordan man vinner. Dessverre mange som ikke er enige lenger i at det er viktig hvordan man vinner også. Gjenspeiler kanskje samfunnet ellers også for alt jeg vet. Who knows

Czared

Active Member
Ryktet sier at det er visst behov for hjelp av en på 992k poeng når du selv har 494k poeng mot en stakkarligslig spiller på knappe 205k.

Czared

Active Member
Very stronk players :rolleyes:
Mhm. De liker kun å plukke på små spillere som alle andre men så pirket jeg borti dem da med noen få mantis bare for moro skyld :rolleyes:

De likte de ikke. 4 angrep fra min side --> 40-50 fra 3 spillere (der jeg angrep 1 av dem). Bare bra at KP-bøssa trengte mer påfyll :)

thst1912

New Member
takk for rho. Var en bra server(selv om jeg endte opp i masserekruteringsally). Gratulerer til evo med seieren, dere hadde ikke klart det uten meg:) Lykke til videre alle sammen på nye servere og irl. Kanskje jeg møter dere på ny en gang

Alexandros Megalos

Active Member
Hey man, it was the feast and the famine...

Takk for meg, takk til alle, motstanderne og spesielt de sterke, utholdende og flotte medspillerne mine og den eksterne heiagjengen, dere var gode