Ryktebørs

DeletedUser107

Guest
Neida, liker bare ikke falske rykter :) er ikke no verre en det ;)
 

bytting

Well-Known Member
ok:) skal ikke påstå jeg vet alt om alt. Må innrømme at i akkurat dette vet jeg ikke konkret hva det du nå prøver sveipe under teppet:)
 

DeletedUser107

Guest
hahaha her er det nok ikke noe som gjemmes under teppet, jeg vet jo ikke hva du tenkte på engang da du sa ingen kommentar :p

btw Jeg klarte forresten å oppnå det jeg ville her da ;)
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
btw Jeg klarte forresten å oppnå det jeg ville her da ;)

kirk.gif

Hva da?
 

DeletedUser107

Guest
Helt enkelt.. få litt liv på chatten, var så stille her.. så da måtte jeg
poke.gif
litt
 

DeletedUser107

Guest
Noen må jo holde tråden aktiv :p Har sett selv at mye av det som kommer her er bare svada :rolleyes:
Er bytting som spammer tråden med bare tull :p
 

bytting

Well-Known Member
Formoder det ikke er shankley-diskursen du hinter til? Ville ikke forventet noen av dere forvillet seg inn i denne evols celice-karneval uten å bringe med seg litt substans å føre i pennen.

Mye svada i den diskursen riktignok , dog, den var på etterskudd ifht mine innlegg, da deres tilsvar derimot så ut som bælfeite julegriser feitet opp en lang høst på substansløs svada.

Dog, ikke det at jeg ikke var imponert over fort dere fikk til å ro med begge hendene bundet fast i ræva...
 

DeletedUser107

Guest
hmm traff jeg et ømt punkt?
Jeg har det bare moro jeg bytt, chill :p
 

DeletedUser107

Guest
Nå begynner du å skremme meg bytt..
runforhills.gif

hva er det du surfer på? altså hold dine sexuelle preferanser for deg selv denne gang
blink.gif
 

DeletedUser857

Guest
:D tak for kaffen... det særeste jeg har sett på lenge.... tror det Bytting vil frem til er ...han fant ''oppskriften'' på en shankley-sirkel ..

godt jeg ikke er medlem i den allianse... :p ;) ....i den siste ende røv-render de bare hverandre..mulig de har funnet lykken... men det gir dårlig smak:rolleyes:
 

DeletedUser343

Guest
Kan vi gi denne tråden et nytt navn snart eller? Stemmer for "Svada med en klype rykter". :rolleyes:
 

DeletedUser107

Guest
Kan vi gi denne tråden et nytt navn snart eller? Stemmer for "Svada med en klype rykter". :rolleyes:

hehehe ja, det har ikke så mye med rykter å gjøre :rolleyes: mye trolling av bytting, litt av meg hehe og mye svada
Litt shitkasting er det også da.. beskyldninger uten noe å vise til osv.. jeg sier ikke at de er uskyldige, men ikke at de er skyldige eller.
Men nok om den, det blir bare ord mot ord tydeligvis på det punktet. Jeg holder mg nøytral der ;)

støtter forslaget ditt jeg Czared! :D


~Czared for president!~​
 
Topp