Ryktebørs

DeletedUser1112

Guest
Ryktet kan bekreftes ;) fylliker hele gjengen :eek:

Ikke tatt noen pils enda da
smiley_emoticons_hecheln.gif
Hehe
 

bytting

Well-Known Member
Det er enkelte ting man bare ikke gjør på Grepo. Fhvs høyt på den lista er å bidra, med nokså åpne øyne, til å kjøre egen allianse i dass. Som leder. For så å stikke til en annen allianse når man ser kelneren er på tur rundt hjørnet med regninga.

Vil anbefale deg å skifte til et annet nick om du tenker å spille på senere verdener Shankley.
 

DeletedUser343

Guest
Det er enkelte ting man bare ikke gjør på Grepo. Fhvs høyt på den lista er å bidra, med nokså åpne øyne, til å kjøre egen allianse i dass. Som leder. For så å stikke til en annen allianse når man ser kelneren er på tur rundt hjørnet med regninga.

Vil anbefale deg å skifte til et annet nick om du tenker å spille på senere verdener Shankley.

Ouch. Den svir.

Tror nok at det er første gangen at en leder gjør noe slikt av det jeg husker fra mine tidligere verdener i hvertfall.
 

bytting

Well-Known Member
Ouch. Den svir.

Tror nok at det er første gangen at en leder gjør noe slikt av det jeg husker fra mine tidligere verdener i hvertfall.

Du kan så si Cz.

Det som fort gjør det verre enn som så er jo at ting kan tyde på at dette har vært bevisst sabotasje fra start. Sabotasje av bbta på oppdrag fra Evol.

Skandale på linje med Gaza-saken? Kjør debatt!
 

DeletedUser107

Guest
Fått i deg litt for mye sopp i det siste eller?
smiley_emoticons_irre.gif
(ikke av den lovlige typen
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
)
 

DeletedUser343

Guest
Du kan så si Cz.

Det som fort gjør det verre enn som så er jo at ting kan tyde på at dette har vært bevisst sabotasje fra start. Sabotasje av bbta på oppdrag fra Evol.

Skandale på linje med Gaza-saken? Kjør debatt!

Ikke helt på linje, men hvis det har innvirkning på utfallet av VVU-perioden så kanskje.
 

bytting

Well-Known Member
Vil på generelt grunnlag mene at å sabotere en contender-allianse til den grad at den ikke lenger har realistiske muligheter til å vinne har innvirkninger på VU-utfallet.
 

DeletedUser343

Guest
Åja, sånn sett. Hvis dette hadde inntruffet for noen måneder siden, så hadde ikke tapet vært like stort så det må være en liten plan bak det hele.
 

bytting

Well-Known Member
pepp.

Noter at man snakker ikke bare om en spiller som har forrådt sin egen allianse ved å gå til en annen allianse like før VU, vi snakker også mer enn at han var leder i denne alliansen og som gjorde sviket enda mer grusommelig, vi snakker også om mer enn at han med åpne øyne bidro, som leder, til å skakk-kjøre alliansen i mndene før han dro, nok til å omgjøre det som kunne vært favoritten til å vinne til en 'utenforallfarvei'-allianse, vi snakker om en som også har hatt tette bånd til elementer i ledelsen til Evol fra start av.

Trenger man grave opp Bertrand Russell for å kunne dra slutninger?

Slikt råttent spill i en sådan skala... Pent er det ikke...
 

DeletedUser

Guest
pepp.

Noter at man snakker ikke bare om en spiller som har forrådt sin egen allianse ved å gå til en annen allianse like før VU, vi snakker også mer enn at han var leder i denne alliansen og som gjorde sviket enda mer grusommelig, vi snakker også om mer enn at han med åpne øyne bidro, som leder, til å skakk-kjøre alliansen i mndene før han dro, nok til å omgjøre det som kunne vært favoritten til å vinne til en 'utenforallfarvei'-allianse, vi snakker om en som også har hatt tette bånd til elementer i ledelsen til Evol fra start av.

Trenger man grave opp Bertrand Russell for å kunne dra slutninger?

Slikt råttent spill i en sådan skala... Pent er det ikke...


Aner ikke hva eller hvem dette gjelder, men en leder stikker ikke fra skuta, sånn er det bare.

Når det er sagt, er det alltid realistiske vinnermuligheter på Rho ved å støtte den alliansenn som er størst i flest hav og som har 7 flott VU-øyer utenfor alfarvei;).
Join the revolution, join "the ikarus project"
 

DeletedUser1112

Guest
Er vell tross alt noe som kanskje ikke bør kaste stein i glass hus her med for mange meninger:)
Ting skjer hele tiden her inne og selv om noe skjer, skal man ikke trekke for raske slutninger uten at man kanskje vet litt mer rundt ting:)
 

bytting

Well-Known Member
Er vell tross alt noe som kanskje ikke bør kaste stein i glass hus her med for mange meninger:)
Ting skjer hele tiden her inne og selv om noe skjer, skal man ikke trekke for raske slutninger uten at man kanskje vet litt mer rundt ting:)

Er det meg du refererer til? I så fall: hvilket glasshus og hvilken stein?

At shankley var i ledelsen i bbta og gikk over til evol er vel ingen rask slutning, heller ett faktum.
 

DeletedUser1112

Guest
Ja er ett faktum at han gikk over, men det ligger jo grunner bak det som dere ikke har kjennskap til :)
 

DeletedUser807

Guest
Seriøst!! Går det ikke an å spille en server uten at man skal rakke ned på alle mann, og komme med rykter og fjas.
Dere som kjenner meg vet at jeg ikke er med på noe som helst som kan ødelegge spillet.
Det jeg leser lengre oppe nå gjør meg irritert! På alle dere som evt lurere vil jeg bare si det enkelt og greit slik:
Vi ble rævkjørt i starten av Bølle Bank/Lykeion, vi ga ikke opp men kom oss etterhvert da vi ble kvitt daukjøtt.
Etter en tid ble det tydeligvis intriger innad i disse 2 alliansene BB/Lykeion(ledere i mellom). De valgte da og gå hver sin vei, og går da utifra at AM/Bytting hadde sin flokk som fulgte med de og Shankley og co det samme.
Etter stund så ble det avtalt en IAP mellom oss EOP og BB, noe som da har utviklet seg videre til en nesten "sammenslåing".
Kan ikke si konkret om det siste da jeg ikke er i ledelsen, og ikke har innblikk i hva som blir avtalt.

Sånn da vet alle enkelt og greit hva som har skjedd, og skal det diskuteres om dette så burde det starte med hva som egentlig skjedde innad i BB/Lykeion der roten til all driten har skjedd for flere mnd siden.
Takker for meg :)

FANT
 

DeletedUser1112

Guest
Blir jo som å si at dere og trosset BBTA siden dere slo dere løs fra dem.
Hehe vi har veldig god iskrem btw:D

Glasshuset du bor i
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser1112

Guest
Seriøst!! Går det ikke an å spille en server uten at man skal rakke ned på alle mann, og komme med rykter og fjas.
Dere som kjenner meg vet at jeg ikke er med på noe som helst som kan ødelegge spillet.
Det jeg leser lengre oppe nå gjør meg irritert! På alle dere som evt lurere vil jeg bare si det enkelt og greit slik:
Vi ble rævkjørt i starten av Bølle Bank/Lykeion, vi ga ikke opp men kom oss etterhvert da vi ble kvitt daukjøtt.
Etter en tid ble det tydeligvis intriger innad i disse 2 alliansene BB/Lykeion(ledere i mellom). De valgte da og gå hver sin vei, og går da utifra at AM/Bytting hadde sin flokk som fulgte med de og Shankley og co det samme.
Etter stund så ble det avtalt en IAP mellom oss EOP og BB, noe som da har utviklet seg videre til en nesten "sammenslåing".
Kan ikke si konkret om det siste da jeg ikke er i ledelsen, og ikke har innblikk i hva som blir avtalt.

Sånn da vet alle enkelt og greit hva som har skjedd, og skal det diskuteres om dette så burde det starte med hva som egentlig skjedde innad i BB/Lykeion der roten til all driten har skjedd for flere mnd siden.
Takker for meg :)

FANT

Kunne ikke sagt det bedre:)
 

bytting

Well-Known Member
Seriøst!! Går det ikke an å spille en server uten at man skal rakke ned på alle mann, og komme med rykter og fjas.
Dere som kjenner meg vet at jeg ikke er med på noe som helst som kan ødelegge spillet.
FANT
For å presisere: når jeg ovenfor sier 'evol' mener jeg ikke nødvendigvis hele alliansen, dvs alle spillerne, ikke heller ennsågar hele ledelsen nødvendigvis. Er likevel naturlig å spekulere i en slik retning da det er det eneste som gir mening ifht tings forløp.

Intriger inschmiger, er vel ikke det ordet jeg ville brukt, men ok. Disse intrigene er for så vidt mindre relevant ifht det jeg snakker om.
 
Topp