Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Vel, det frister nok med en gresk eller tysk verden for de som ikke ønsker pakter, for der inngås det ikke pakter mellom alliansene. Hvertfall ikke på gresk server slik som jeg har hørt :)

Uansett, så er det nok ganske tamt med 2 fronter. Har mer enn nok erfaring med det fra Ach og andre verdener.
 

DeletedUser

Guest
Ser man ut ifra et allianseperspektiv så synes jeg joa er en viktig spiller.
Ser at ensi også har slike spillertyper som joa tilfører en allianse :)
Så joa, du er mer verdt enn de billige kommentarene her inne ;) både du, jeg og andre som har spillet med deg vet dette ;)

slike kommentarer er koselig og treffe på, du er en bra fyr :D men det vet du
 

DeletedUser107

Guest
Skulle likt å hatt skalpen til en spiller som scorpus på cven
Det tror jeg nok, den er det ikke så mange som har :p AM tok en by ifra meg på Achillies tror jeg, men det var mer eller mindre planlagt :)
Kan sikkert ta imot utfordringen din litt senere, nå hadde jeg nok slitt litt siden jeg nesten bare har deff.. 1vs1 må jo gå begge veier :)

Er forsåvidt enig, Mariusis virker som en ålright fyr.. en av de mer oppegående fyrene her inne ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser580

Guest
Dette begynner og bli mer og mer person angrep jarl hver gang du skriver noe her, dette kommer jeg ikke til og svare på.

Hva er personangrep? Snakker om spillestilen din og handlinger i spillet - ikke om deg som person, kjenner deg ikke...Du er rimelig brautete så fort det går din vei, like så sutrete når du møter motgang(i grepolis vel å merke, bare så det ikke blir noe misforståelser - for som sagt, kjenner deg ikke). Syns du skal tåle å få svar på tiltale, du er vel ikke den mest anonyme her inne. Om du mener jeg har krenket deg på en eller annen måte, så får du melde meg til support og la de ta stilling til det, jeg syns jeg svarer med samme mynt. Jeg får også en del pes her inne, helt greit det - legger vel opp til det selv regner jeg med:p

Og det du hadde skrevet om pakter o.l. har jeg lest her inne på forum en eller annen plass - men husker ikke i hvilken sammenheng - kan du bekrefte?
 

DeletedUser107

Guest
Etter å ha lett bitte litt så tror jeg fant det som du siktet til Jarl :)
joalarsen skrev:
- Dakapo:Hva er ditt syn på underallianser? Greit å ha, eller pest og en plage?
joalarsen: Synes det er noe skikkerlig negativt, men når serveren har kommet sikkerlig i gang altså etter 2-3 mnd kan det være ok.

Om det hadde vært 10 sterke allianser hele serveren uten noen form for IAP/PAKT, hadde det vært artigere.
Kilde: http://forum.no.grepolis.com/showthread.php?1082-Intervju-joalarsen-(Kappa-Mu-amp-Lambda)
 

bytting

Well-Known Member
Var det med glasshus osv da...
.

Si i fra hvis du trenger låne kost og støvbrett.

Hadde vært en mer interessant argumentasjon hvis det ikke hadde ploppet opp støtte fra dere når vi forsøker ta en by.

Hadde vært en mer interessant argumentasjon hvis dere ikke hadde paktet i større grad enn vi gjør.

Eller har dere "lov til det" siden dere er så "små"?
 

DeletedUser1022

Guest
Hadde vært en mer interessant argumentasjon hvis dere ikke hadde paktet i større grad enn vi gjør.
Trur du meiner at dere pakter i større grad en oss :D

Når dere hadde felles så kjørte desse alliansen på oss:
PP
PN
XXX
XXX2
WolfPack1
WolfPack2
WolfPack3
WolfPack4
WolfPack5
Tears of Omega
Tears of 0mega

Og ikkje sei at dere ikkje har pakt med dem?
Når vi prøver å ta byer frå dei så kommer det promo støtte....
 

DeletedUser

Guest
Trur du meiner at dere pakter i større grad en oss :D

Når dere hadde felles så kjørte desse alliansen på oss:
PP
PN
XXX
XXX2
WolfPack1
WolfPack2
WolfPack3
WolfPack4
WolfPack5
Tears of Omega
Tears of 0mega

Og ikkje sei at dere ikkje har pakt med dem?
Når vi prøver å ta byer frå dei så kommer det promo støtte....

Nå er ikke eg med i noe ledelse i alliansen eg er med i men:
Etter det eg vet så har vi ikke noe kontakt med Wolfs alliansen (eg har iallefall tatt by fra dei) men vi gjør jo som ensi alliansen og plasserer ut trips i byer vi tror kan være aktuelt for erobring av fienden og viss vi deffer disse små byene kan det fort bli billige deff.kp noe som ensi/BM fikk av Fant her om dagen da han prøvet å erobre en liten by ;)

Om ToO så har vi ikke noe mer kontakt med de heller, men sånn eg så det da ensi, BM og The Immortals tok noen byer fra oss så deltok en del av dei største ToO spillerne i disse angrepene.
 

DeletedUser1046

Guest
Kunne ikke gitt mer f... i hvem som er i pakt med hvem. Med unntak av FANT da, som jeg virkelig lurer på er i pakt med djevelen selv. Grunnen til det er enkel, noen av mine byer har vært rene prøvekaniner for noe av det djevelskapet FANT har fått ut av heksegryta, takk for de bidragene til å minske befolkningen min. Riktignok har jeg vært svært nysgjerrig på hvordan visse ting fungerte, uten at det nødvendigvis betydde at jeg skulle finne det ut på den drepende måten :)

Ellers har det vært veldig gøy å spille på denne serveren hittil. har stor tro på at det fortsatt vil være det, uansett hvem som er i pakt med hvem. Diskuter noe annet, begynner å bli litt ensformig å lese om IAP/Pakter osv. Men fint om vi alle kunne være enige om å ligge unna denne alliansen: Ensi elite fan 1. Er vel den eneste fan vi har, kommer det et medlem til der lukter det IAP/Pakt og en fremtid sammen der det vil renne elver med melk og honning :)
 

bytting

Well-Known Member
Og ikkje sei at dere ikkje har pakt med dem?






smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Om ToO så har vi ikke noe mer kontakt med de heller, men sånn eg så det da ensi, BM og The Immortals tok noen byer fra oss så deltok en del av dei største ToO spillerne i disse angrepene.

Det er nok løgn. Har du bevis på det?
Etter som vi forsvarer oss mot ToO og angriper dem så tviler eg vedlig sterkt på dette.
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha lett bitte litt så tror jeg fant det som du siktet til Jarl :)

Kilde: http://forum.no.grepolis.com/showthread.php?1082-Intervju-joalarsen-(Kappa-Mu-amp-Lambda)

Lurer på hva dere skal frem til her ?
det at jeg ikke er i noen form for ledelse, eller at dere trur at jeg bare styrer alt?
det er ikke jeg som har fikset de evt paktene vi har - hva hvilken spiller har er helt personlig og kan ikke binnes med meg.
dere følte dere var smarte nå?

dere som ikke klarer og fungere som en gruppe engang, og gå på en så habil og fin spiller ;)
de eneste som klager på meg, er de som spiller i mot meg, jeg kan ikke spille i mot hele serveren bare for at jeg ikke liker pakter og lignende, at dere driver og prøver og fiske hvem som samarbeider med hvem er deres sak og jeg kommer ikke til og kommentere den.
 

DeletedUser107

Guest
de eneste som klager på meg, er de som spiller i mot meg

No offence, de er de eneste du hører om, kunne ha nevnt flere folk i pp/pn, men holder kjeft fordi de er i samme allianse..just sayin :) Så ro ned ego trippen din :p

Vi prøver nok ikke å fiske tror jeg, jeg gjør ihvertfall ikke det, det er ganske tydlig når vi tar byer :p
 

DeletedUser

Guest
" vi tar byer " :confused:

det jeg ikke vet scorp, trenger jeg ikke og vite så ego står :D
 
Topp