Ryktebørs

DeletedUser107

Guest
Kriger.. hvem er det som bryr seg om den lista da? :p (edit: ser nå at iføge grepostats at jeg er ranket høyere enn han der også gitt :p)
er off lista som betyr noe :) der er jeg ranket som nr 10 mens joa er helt nede på en 35 plass :p
(Ifølge Grepostats, får ikke sjekket ingame)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må ha jobbet noe jævli i går jeg da, siden jeg er rank 20 nå, og du er rank 19 på krigerlista.

Noen som kan bekrefte?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Nja ikke nødvendigvis, det var ikke så stor forskjell på oss på krigerlista i går, det som jeg nevnte med tall var beste angriper lista :)
 

DeletedUser

Guest
Vil kanskje si at vi begge nesten er veteraner på grepolis, og vi begge vet at det er krigerlista som gjelder -
pga: det er deff og angrep slått sammen.:(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Nja, du har nok rett sånn sett, men etter min egen mening så er deff lista mest for de som er upopulære ingame xD (se bort ifra om de er flinke til og støtte andre seff) Vi har alltid hatt forskjellige spillestiler.. Jeg er den som liker å angripe, og på den måten skaffe KP:) mens du er mer passiv, har mye deff og lever på byfestivaler og deff KP.
Nå har du nesten dobbelt så mange byer som meg, så din versjon funker nok best sånn sett :p men kjedelig da, spiller for å ha det gøy og ikke sim city ;)
 

DeletedUser107

Guest
Og der fant Innogames fram champagne flaska :p de tjener nok fett på pp/pn :p
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at Bytting mistet noen flotte hester på å angripe meg.... Stakkars hester...
 

DeletedUser107

Guest
hehe nei er ikke sjalu, bare synes at konseptet er teit ;) akkurat som at ikke det var nok skjevheter ingame i fra før :p
Savner de gamle tidene jeg, alpha og beta osv, da var spillet mer balansert og det gikk mer på skills og aktivitet. :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe nei er ikke sjalu, bare synes at konseptet er teit ;) akkurat som at ikke det var nok skjevheter ingame i fra før :p
Savner de gamle tidene jeg, alpha og beta osv, da var spillet mer balansert og det gikk mer på skills og aktivitet. :D

mener du at vi ikke er aktiv ?
 

DeletedUser107

Guest
hehe siktet nok mer til mobil appen :p før så måtte man faktisk følge med, nå så blir man varslet på mobil
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Mariusis ikke har appen, men følger godt med. Det er bare å angripe meg :) kanskje jeg sover eller Kanskje jeg jobber morgen eller kveld? Hvem vet :eek:
 

bytting

Well-Known Member
Er ikke så overvettes begeistret for de eventene selv. Synes de er mer distraherende ifh til selve spillet. For mange av dem og de varer for lenge imo.

Men er det kun P som får kost seg med eventen? Stengt for andre? Må jo være en bug det da?:)
 

DeletedUser1022

Guest
Er ikke så overvettes begeistret for de eventene selv. Synes de er mer distraherende ifh til selve spillet. For mange av dem og de varer for lenge imo.

Men er det kun P som får kost seg med eventen? Stengt for andre? Må jo være en bug det da?:)

Liker eventer veldig godt :p
Men er så irriterende at man kan bruke gull for å få flere....
 
Topp