Ryktebørs

DeletedUser107

Guest
seriøst da, slutt å syt om gull

hehe begynner du å føle deg skamfull over det overdrevne gull forbruket ditt?
Men vi kommer ingen vei med den gull debatten uansett, har blitt tatt opp så mange ganger før, så kan like godt bytte tema.. vil alltid være noen liker å gulle til seg "skills" uansett :p

hmm ryktet sier at pp/pn er feige ved å gå på de alliansene som er mye mindre.. de tør knapt å røre de som er på samme størrelse som seg selv.. (ensi)
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
hmm ryktet sier at pp/pn er feige ved å gå på de alliansene som er mye mindre.. de tør knapt å røre de som er på samme størrelse som seg selv.. (ensi)

fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Chippendel til sigthor. den 26.10.14 kl. 12:08
fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Gange Rolf sin by til sigthor. den 26.10.14 kl. 08:36
fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Kaytonas by til sigthor. den 27.10.14 kl. 00:52

Ensi er nå flinke til å pakte. Er vel mye dems deff som blir tatt ut læll:)
 

DeletedUser107

Guest
Jeg tenkte mest på felleser bytting, hvis man ser på rankingen og antall poeng så er ikke våre 2 allianser (slått sammen BM+ RM) like store som hoved alliansen deres engang, og da synes jeg at det blir feigt :( vanlige angrep utenom felleser vil alltids være fair, det er rått parti men fortsatt fair :)

En pakt med en annen allianse betyr ikke alltid at det kommer mer deff, er mye som vi prøver og forsvare selv :)
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Tenker på felleser jeg og pus:) Tok disse ensibyene under noe man kunne kalt en felles.

Så er det noe med at man ikke byr opp til dans hvis man ikke har fått pusset danseskoene:)
 

DeletedUser

Guest
hehe begynner du å føle deg skamfull over det overdrevne gull forbruket ditt?
Men vi kommer ingen vei med den gull debatten uansett, har blitt tatt opp så mange ganger før, så kan like godt bytte tema.. vil alltid være noen liker å gulle til seg "skills" uansett :p

hmm ryktet sier at pp/pn er feige ved å gå på de alliansene som er mye mindre.. de tør knapt å røre de som er på samme størrelse som seg selv.. (ensi)

høhø, spillet har vel utviklet seg til og være et pakte spill, der dere har en haug av pakter og iap
så og ta en by fra en av dere eller deres pakter betyr vel det samme? eller?

Black Mambas -> Rise Of The Mambas -> Ensi Elite -> Ensi Elite II -> The Immortals

kjedelig når den spilleren som viser seg mest har gått i FM, og ikke kommer tilbake enda :cool:

og sitte og skryte av dine skills, når jeg aldri har sett at du har angrepet meg, eller angrepet først til noen som får opprør.
men alltid hiver seg på etter at noen har fått til og skape et opprør, er ikke og kalle skillz - men tross alt
eneste du skal frem til med denne gull pratingen Scorp, må være at jeg tjener mere enn deg eller har andre prioriteringer og dermed kan kjøpe meg gull, når jeg har lyst på.

Spilladminstrasjonen kan vel opplyse at jeg kun kjøper på salg :rolleyes: Jepp, det var vel stort sett alt jeg hadde på hjertet (!)

NEI, vent.


dippo fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Easy Target til Robert007. i dag kl. 16:55
joalarsen fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen HAUKEN til Hauk. i dag kl. 12:48
Jank fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Kaytonas by til sigthor. den 27.10.14 kl. 00:52
Aegis83 fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen -B. til Trinh. den 27.10.14 kl. 00:39
Mariusis fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55.04.1-HMS Victory til Hauk. den 26.10.14 kl. 01:03
Frusethenga 6 fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen -H2. til Trinh. den 26.10.14 kl. 00:40
Ikarus fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen Fuglenes fort til Hauk. den 26.10.14 kl. 00:36
tomarne fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen Uglenes by til Hauk. den 26.10.14 kl. 21:48
bytting fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen -F. til Trinh. den 26.10.14 kl. 12:19
Jank fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Chippendel til sigthor. den 26.10.14 kl. 12:08
Aegis83 fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen -H1. til Trinh. den 26.10.14 kl. 08:59
Jank fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Gange Rolf sin by til sigthor. den 26.10.14 kl. 08:36
Alexandros Megalos fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Mende til Trinh. den 26.10.14 kl. 00:32
Fantomsen fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen B03-Citzen Itzha til Moonshine. den 26.10.14 kl. 00:30
Frusethenga 6 fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen Fuglenes havn til Hauk. den 25.10.14 kl. 23:30
Nuts fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen Arneloff til Hauk. den 25.10.14 kl. 23:21
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55S-Gullbrød til Moonshine. den 25.10.14 kl. 20:57
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55C-Non-Stop til Hauk. den 25.10.14 kl. 20:47
Aegis83 fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen 55-Lapetus til Trinh. den 25.10.14 kl. 20:34
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jank fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Gange Rolf sin by til sigthor. den 26.10.14 kl. 08:36
Alexandros Megalos fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen Mende til Trinh. den 26.10.14 kl. 00:32
Fantomsen fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen B03-Citzen Itzha til Moonshine. den 26.10.14 kl. 00:30
Frusethenga 6 fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen Fuglenes havn til Hauk. den 25.10.14 kl. 23:30
Nuts fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen Arneloff til Hauk. den 25.10.14 kl. 23:21
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55S-Gullbrød til Moonshine. den 25.10.14 kl. 20:57
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55C-Non-Stop til Hauk. den 25.10.14 kl. 20:47
Aegis83 fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen 55-Lapetus til Trinh. den 25.10.14 kl. 20:34

Halu...
Jeg synes at det må være en grense for show-off, det blir nesten kvalm av å lese sånne kommentarer
Skal vise byene som ble erobret?!?

Ellers jeg må si at Scorpus er dyktig, mange bør lære av han ;) Heia Scorpus69!
 

DeletedUser107

Guest
og sitte og skryte av dine skills, når jeg aldri har sett at du har angrepet meg, eller angrepet først til noen som får opprør.
men alltid hiver seg på etter at noen har fått til og skape et opprør, er ikke og kalle skillz - men tross alt
eneste du skal frem til med denne gull pratingen Scorp, må være at jeg tjener mere enn deg eller har andre prioriteringer og dermed kan kjøpe meg gull, når jeg har lyst på.

huff da.. følte du deg truffet :(
Nå var det ikke akkurat mine skills jeg skulle frem til, nå tenkte jeg generelt og ikke på et personlig nivå mellom oss, vi begge kan spillet godt etter så mange år ;) Når det gjelder mine angrep rettet mot dere er kun for å bistå andre, og det har kun vært flammer og nei.. skal ikke så mye skills til for å sende de nei :p

Du har rett ang angrep Joa, har ikke angrepet deg siden Kappa, her har jeg nok med å forsvare alliansen mot dere, pluss at motivasjonen har ikke ikke vært den samme etter at kappa sluttet.. (savner candy, er ikke like morro uten :()


Spilladminstrasjonen kan vel opplyse at jeg kun kjøper på salg Jepp, det var vel stort sett alt jeg hadde på hjertet (!)

hehe kjøpe stort da det er på salg med andre ord, er ikke så dumt det hvis man bruker mye :p

edit: Thanks Marcus Porcius Cato :), skjønte forsåvitt ikke hva han skulle frem til med den show off komentaren i forhold til det vi har snakket om, ble kvalm selv :( 3 ensi byer ut av hele listen.. noe som beviser hva jeg skulle frem til.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Tenker på felleser jeg og pus:) Tok disse ensibyene under noe man kunne kalt en felles.

Så er det noe med at man ikke byr opp til dans hvis man ikke har fått pusset danseskoene:)

hehe greit nok svart :) trenger ikke å skrive en hel novelle for å få frem poenget :) kudos! :)
fikk meg faktisk til å le ;)
 

DeletedUser

Guest
huff da.. følte du deg truffet :(
Nå var det ikke akkurat mine skills jeg skulle frem til, nå tenkte jeg generelt og ikke på et personlig nivå mellom oss

Hvem er det du prøver da og få frem, sitter vi og prater om noen andre?
AM? bytting? Nuts? Jank? Dippo? SIN EATER? ARNEGT ? JARL ? ALLASAN? TANDE ?

Du får hjelpe meg litt her :confused:

Det blir som og prate med naboen, om en annen nabo - slik er det bare folk som har lite og prate om.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Som sagt så tenkte jeg generelt, ;) *Sin Eater er i en gruppe for seg selv :p*
 

DeletedUser580

Guest
Ensi er nå flinke til å pakte.

Var det med glasshus osv da...

...er ikke vi som har 10, nei vent - 11 underallianser:p Ramler inn med PP/PN støtte når jeg tar en Tears of Omega by og det ramler inn med Wolf Pack støtte når jeg tar en PP/PN by..

Mener vel å ha sett et innlegg fra Joa en eller annen plass her inne, om det var et intervju eller noe - hvor han skulle ønske det ikke ble paktet over hele linja, mange fronter osv(nei dette er ikke ordrett, tar det ut fra hukommelsen, men budskapet er det samme). I tillegg har vel du Bytt vært på samme tanken her inne, mulig det også var et intervju(gidder ikke lete det frem) - blir litt komisk da å se hvordan dere opererer her på Pi - tvinger frem 2 fronter med alle paktene - og som jeg kaller det - slavearbeiderne deres..

Blir interessant å se når det tetner seg til i VU tiden hvordan de blir styrt av dere for at PN skal ta hjem seieren XXX, Tears, WolfP sin bekostning - de er vel klar over at de ikke har sjans i havet til å bli med på morroa? Hadde stått mer respekt om de av dere som har flere hakk i beltet hadde gitt noen av de nye æren i slutten når VU fullføres(på en annen måte enn med bare ord)

Jeg gir (nesten) blanke f... i om jeg er med å vinne en server nå om dagen, er stort sett ute etter følelsen av at det er gøy å spille, altså krige litt på egenhånd, litt sammen osv. Må vel være såpass ærlig at utviklingen her går motsatt - noe av skylden kommer fra våre egne 'uheldige' hendelser og noe av skylden legger jeg på deres overdrevne pakting(ja skjønner at dere kommer til å benekte pakter i ordets rette forstand, men uansett hvordan man vrir og vender på det er det på mange måter det )

HELT ærlig - hadde det ikke vært hundre ganger mer gøy med 4-5-6 fronter, hvor krigingen foregikk på kryss og tvers isteden for 2 fronter? Tror faktisk dette hadde gjort spillet mye mer interessant både for oss 'gamliser' og for de nye som kommer til.

PS: Joa - å se diskusjoner der du prøver å overbevise folk om at du er en krigende spiller blir bare en komedie, vent iallefall til du har fått KP-boosten din når serveren er over før du roper ut...SimCity 2015 kommer snart i butikken, løp å kjøp...
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ingen slave! :confused: :confused:

Jeg synes dessuten at serveren er balansert ...andre ganger endet opp med bare 2 allianser mens nå er det flere som faktisk henger med.

Til slutt må jeg si sorry JARL at dette ikke er bra nok for deg, :rolleyes:
i din ego trip bør du snakke direkte til Innogames neste gang, kanskje får du lov til å designe et perfekt serveren slik du blir fornøyd :confused: (kanskje du får til og med ekstra rabatt for å kjøpe gull, hvem vet :p )
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser580

Guest
Hehe, tror nok du misforsto innlegget mitt ganske så mye, men så har jeg alltid hatt problemer med å skjønne hva du vil frem til - så går nok begge veier...

Btw: skal vi diskutere gull igjen?
 

DeletedUser

Guest
ja da det har jeg sikkert gjort ;)

Jeg mente bare at du er sutrete, capisci? :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Sensurert meg selv :D
var bare info som ikke trenge å komme ut etter jeg tenkte meg litt om :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bm tok jo byer fra oss også? Da er det jo nesten obligatorisk å svare med samme mynt uavhengig av størrelse.
Men vi har tatt byer fra ensi også.

Når det er sagt, så hørtes det veldig morsomt ut med en mot en! Er det noen av dere i ensi/bm som er med på den? :D
Da vil reglene være at en ikke har lov å spørre etter støtte i hverken angrep eller forsvar fra allyen sin. Den i ensi som har så og si samme antall byer som meg (scorpus er du med? Eller noen i Ensi?)
Synes heller ikke at det skal gå utover alliansen(e), så rene ensi/pm øyer er ikke tillatt, men resten av byene er tillatt.
Utifra score og angrepsranking er ikke vi så veldig langt ifra hverandre på rankingen.
Skulle likt å hatt skalpen til en spiller som scorpus på cven ;)

Challenge sent, but will it be accepted?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var det med glasshus osv da...

...er ikke vi som har 10, nei vent - 11 underallianser:p Ramler inn med PP/PN støtte når jeg tar en Tears of Omega by og det ramler inn med Wolf Pack støtte når jeg tar en PP/PN by..

Mener vel å ha sett et innlegg fra Joa en eller annen plass her inne, om det var et intervju eller noe - hvor han skulle ønske det ikke ble paktet over hele linja, mange fronter osv(nei dette er ikke ordrett, tar det ut fra hukommelsen, men budskapet er det samme). I tillegg har vel du Bytt vært på samme tanken her inne, mulig det også var et intervju(gidder ikke lete det frem) - blir litt komisk da å se hvordan dere opererer her på Pi - tvinger frem 2 fronter med alle paktene - og som jeg kaller det - slavearbeiderne deres..

Blir interessant å se når det tetner seg til i VU tiden hvordan de blir styrt av dere for at PN skal ta hjem seieren XXX, Tears, WolfP sin bekostning - de er vel klar over at de ikke har sjans i havet til å bli med på morroa? Hadde stått mer respekt om de av dere som har flere hakk i beltet hadde gitt noen av de nye æren i slutten når VU fullføres(på en annen måte enn med bare ord)

Jeg gir (nesten) blanke f... i om jeg er med å vinne en server nå om dagen, er stort sett ute etter følelsen av at det er gøy å spille, altså krige litt på egenhånd, litt sammen osv. Må vel være såpass ærlig at utviklingen her går motsatt - noe av skylden kommer fra våre egne 'uheldige' hendelser og noe av skylden legger jeg på deres overdrevne pakting(ja skjønner at dere kommer til å benekte pakter i ordets rette forstand, men uansett hvordan man vrir og vender på det er det på mange måter det )

HELT ærlig - hadde det ikke vært hundre ganger mer gøy med 4-5-6 fronter, hvor krigingen foregikk på kryss og tvers isteden for 2 fronter? Tror faktisk dette hadde gjort spillet mye mer interessant både for oss 'gamliser' og for de nye som kommer til.

PS: Joa - å se diskusjoner der du prøver å overbevise folk om at du er en krigende spiller blir bare en komedie, vent iallefall til du har fått KP-boosten din når serveren er over før du roper ut...SimCity 2015 kommer snart i butikken, løp å kjøp...

Dette begynner og bli mer og mer person angrep jarl hver gang du skriver noe her, dette kommer jeg ikke til og svare på.
 

DeletedUser

Guest
Ser man ut ifra et allianseperspektiv så synes jeg joa er en viktig spiller.
Ser at ensi også har slike spillertyper som joa tilfører en allianse :)
Så joa, du er mer verdt enn de billige kommentarene her inne ;) både du, jeg og andre som har spillet med deg vet dette ;)
 
Topp