Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Takk, Jank, både sant og nøkternt i motsetning til mye annet :) Vel, hvis det er slik at JARL klarer å ta byer fra 10-11 samarbeidende allianser, så er det vel ingen grunn til å klage?

Når det kommer til joa, så er han helt vidunderlig, klarer å trekke voksne mannfolk opp i sandkassa flere ganger om dagen. Er det rart han settes pris på?
 

DeletedUser1022

Guest
Tro skal du gjøre i kirka, som lærern min i 5. kl. brukte si:)




smiley_emoticons_tubbie1.gif

Ja, kan gjøre det heime også :D
 

DeletedUser

Guest
Det er nok løgn. Har du bevis på det?
Etter som vi forsvarer oss mot ToO og angriper dem så tviler eg vedlig sterkt på dette.

Her har vi tydelig en spiller som vet alt.

Når det kommer angrep fra spillere fra alliansen ToO innen det samme 1-2 min som ensi, BM og The Immortals prøver å få inn KS så er det noen som har snakket sammen selv om dei muligens ikke har noe avtale mellom alliansene.
Hvem som er venner innen de forskjellige alliansene vet ikke eg men det var tydelig kontakt mellom enkelte spillere.

Men er vel bare å sjekke hvilke allianser som har erobret byer fra ToO og WolfP alliansen så har vel vår allianse tatt en god del mer byer fra disse alliansene en de andre alliansene til sammen (hvilke andre bevis har du som motsier dette???)
 

DeletedUser1022

Guest
Takk, Jank, både sant og nøkternt i motsetning til mye annet :) Vel, hvis det er slik at JARL klarer å ta byer fra 10-11 samarbeidende allianser, så er det vel ingen grunn til å klage?

Ingen sa at sammarbeidet naturligvis var bra.


Det eg trur er:
XXX Sammarbeider med Wolf. Dere sammarbeider med XXX og Tears of omega.
Pluss x antall underallianser. Og eg tviler på at noen av desse alliansene angriper dere.
 

DeletedUser107

Guest
*Kommer til å overse Joa i en liten periode, han er det som vi kaller for et forum troll hehe*

Læreren din var en smart mann bytting :) digger de smiliene dine btw.. ;)
 

DeletedUser1022

Guest
Her har vi tydelig en spiller som vet alt.

Når det kommer angrep fra spillere fra alliansen ToO innen det samme 1-2 min som ensi, BM og The Immortals prøver å få inn KS så er det noen som har snakket sammen selv om dei muligens ikke har noe avtale mellom alliansene.
Hvem som er venner innen de forskjellige alliansene vet ikke eg men det var tydelig kontakt mellom enkelte spillere.

Men er vel bare å sjekke hvilke allianser som har erobret byer fra ToO og WolfP alliansen så har vel vår allianse tatt en god del mer byer fra disse alliansene en de andre alliansene til sammen (hvilke andre bevis har du som motsier dette???)

Vi angriper ikkje Wolf fordi vi gidder ikkje dra på oss endå en fiende. Men f.eks tok Moonshine en by frå Ludsan i dag. Vi setter opprør i ToO så fort det er mulig. Om du spør Jarl så kan han nok bekrefte at han fekk innkommende prompekos støtte på byen han tok av Dillon for ei stund sia og det var meir en en spiler som støttet.
 

DeletedUser107

Guest
hehe kan bekrefte at vi ikke pakter med ulvene, tror ikke at det har blitt nevnt på forumet engang, de er mat ;)
 
Topp