Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser687

Guest
dere må ikke glemme at det er 10 aktive spillere på hv.
om dere starter denne på nytt vil jo dere tjene mye mer penger på gull bruk.
 

bytting

Well-Known Member
Av ren nysgjerrighet:
Hva er argumentene for at det ikke skal vli VV på Achilles?

Ble mildt sagt nysgjerrig ja.

Formoder at det ikke er tekniske vanskeligheter i dette som umuliggjør. Så da koker det vel ned til at innogames rett og slett ikke gidder ta seg bryet.

Nå er det en stund siden jeg brukte gull på ach, men frister jo ikke nå å bruke så mye gull på andre verdener heller, når man får så lite service igjen for pengene.
 

DeletedUser

Guest
Spiller ikke på Achilles, men sett fra utsiden, så virker dette veldig merkelig, direkte rart og uforståelig at det ikke skal bli VV på en server som har eksistert i 2 år? (usikker på hvor lenge, kan noen rette under?). Argumentene for VV er jo helt klart mye sterkere enn mot, ettersom det ikke er blitt gitt noen argumenter eller forklaring på hvorfor det ikke skal bli.
 

DeletedUser1011

Guest
Den runder snart 2 år, 3.8. Få aktive spillere. Lite gullbruk generelt, tror jeg, vi har en policy om ikke å gjøre denne lønnsom. Det har vi hatt siden i fjor sommer. Jepp, jeg synes Innogames kan ta sin del av ansvaret her og sørge for en slutt. Synes det er for drøyt at vi som er der skal ende den selv.
 

DeletedUser

Guest
Av ren nysgjerrighet:
Hva er argumentene for at det ikke skal vli VV på Achilles?

Nja, er vel egentlig ingen argumenter for hvorfor ikke annet enn at det har blitt bestemt at helteverdener ikke skal ha VV. At vi er en spesiell sak er noe Inno må tygge litt på (og se selv), før de egentlig kan ta et ordentlig valg.

Tror nok at de vet like godt som dere og meg at det beste er VV. Det tar bare litt tid noen ganger å innse sånt :)
 

DeletedUser787

Guest
Som tidligere ytret, jeg ønsker VV og jeg ønsker at HV får en sluttdato, snart! Inntil videre kommer jeg bare til å simme der, noe som de fleste andre gjør også, men ghosting er fryktelig fristende da både jeg og mange andre ikke ser noen glede eller noe poeng å spille der lenger... Null mål, som i lengden gjør at verdenen dør ut og blir kjedelig.
Mange gode poeng og argumenter over, av samtlige medspillere på HV.
 

DeletedUser

Guest
De er vel høyt oppe etter at Tyskland tok VM - gull, så du må huske å gratulere dem, så kanskje de mykner litt :cool:
 

bytting

Well-Known Member
helteverdener ikke skal ha VV.

Validiteten til dette argumentet er vel gått ut på dato iom at det både implisitt og eksplitt er gjort innrømmelser på at helteverdener ikke har fungert, ikke er lønnsomme og ikke drivbare. HV skal jo avvikles(dvs, jeg har forstått det slik at det ikke skal opprettes nye HV).

Spm som sådan er vel da i realiteten hva som skal gjøres ifh til allerede ekstisterende HV. Jeg vil gå ut fra at motivasjonen for å ikke simpelthen bare slette disse ulønnsomme serverne er av respekt ovenfor de som spiller der, for å unngå at disse f.eks føler teppet er dratt unna dem over natten. Hvis så fremstår jo fremgangsmåten her som både absurd og uforståelig. Den mest respektfulle responsen på at HV ikke har fungert og skal avvikles vil ifh til norsk ach opplagt være å innføre VU.

Forventer vel egentlig fortsatt at inno tar til fornuften i dette og innfører VU på achilles innen kort tid, slik spillerne der forventer og fortjener.

Skulle det mot formodning ikke skje, eller at VU drøyer, forventes det en mer utfyllende begrunnelse av dette fra innogames og et svar mer i tråd med moderne kundeservice-etikette enn et platt: 'det bare er slik'. Har Vidar Theisen fått seg jobb i innogames?
 

DeletedUser1011

Guest
Sendte en mail til Innogames og ble henvist hit, de har ingen kundesupport der :) Sliter fortsatt med å forstå at ikke man kan skreddersy løsninger for enkelte servere og at dere som kjenner dem best kan ta avgjørelser vedr disse. Det er ikke slik at one size fits all. Achilles er utgått på dato for lengst og om noen andre steder har ropt høyt mot innføring av VU på helteservere, så har man tydeligvis ikke hørt jubelbruset da vi forsto at det skulle bli innført VU, ei heller skuffelsen og frustrasjonen da kontrabeskjeden kom.
 

bytting

Well-Known Member
Formodes et i hvertfall imidlertidig svar innen de første dagene i neste uka på dette. Ikke nødvendigvis et konkret svar på når VU starter(innen få dager altså), men en oppsummering på prosessen i dette og premissene i beslutningsprosessen må utgreies for i løpet av de neste dagene.
 

DeletedUser

Guest
Formodes et i hvertfall imidlertidig svar innen de første dagene i neste uka på dette. Ikke nødvendigvis et konkret svar på når VU starter(innen få dager altså), men en oppsummering på prosessen i dette og premissene i beslutningsprosessen må utgreies for i løpet av de neste dagene.

Det er nok ingen prosess på gang. Det eneste svaret som er gjeldende akkurat nå, er det samme som jeg har gitt tidligere i denne tråden. Hva som blir å skje med vår helteverden vet jeg like lite om som dere, og jeg kan ikke gjøre annet enn å vente på beskjed om hva som evt skal gjøres.
 

bytting

Well-Known Member
Det er nok ingen prosess på gang. Det eneste svaret som er gjeldende akkurat nå, er det samme som jeg har gitt tidligere i denne tråden. Hva som blir å skje med vår helteverden vet jeg like lite om som dere, og jeg kan ikke gjøre annet enn å vente på beskjed om hva som evt skal gjøres.

Innogames tar ikke spillerne på alvor mao?
 

bytting

Well-Known Member
Vet ikke helt hva du mener med "utfyllende"? Det er som sagt ikke stort annet å si om saken enn det jeg allerede har sagt.
Mulig jeg har gått glipp av noe som har blitt sagt, men har ikke registrert annet egentlig svar enn et 'Nei', det er mer å si om saken enn som så.


Selvfølgelig gjør vi det, men alt handler ikke bare om oss her på .no :)
Det er nu det presist det motsatte av dette som er spm. Men siden vi er inne på det så kan man jo spørre om alt skal handle om de på .en. Mer presist den håndfulle/dusinet der som tøyt i gjennom viljen sin i dette(tilsynelatende) mens vi andre blir overkjørt.
 

bytting

Well-Known Member
Vet ikke helt hva du mener med "utfyllende"? Det er som sagt ikke stort annet å si om saken enn det jeg allerede har sagt.
sikkert mange aspekter som burde vært utgreid for. Kan starte med 2 som må besvares av innogames:

*Er det slik at innogames ikke er serviceminded nok til å innrømme og ta ansvar for sine feil og rydde opp etter egne blundere?(Tenker på den amatørmesssige måten 'feedback-prosessen' ble utført på og tatt beslutning på)

*Er det slik at innogames ikke respekterer og setter pris sine spillere(les: kunder) tilstrekkelig til å kunne frembringe skreddersydde løsninger i visse tilfeller(i dette tilfellet ved avviklingen av et konsept som ikke har fungert.)?
Det er vel tross alt ikke rakettkirurgi vi snakker om her? Alt som kreves er f.eks at inno innhenter bekreftelse fra administratorer på de aktuelle HV/Marked på at et VU er tiltrengt.
En stor andel av de som spiller på ach har spillt mye godt fra starten, gjerne spillt på andre servere både før etter, kjøpt og brukt sine kvoter gull. Er det da slik inno belønner sine kunder for lang og tro tjeneste: et lunkent og vissent, ubarmhjertig; 'vi gidder ikke' ?
 

DeletedUser1011

Guest
Støtter den, det er behov for utfyllende informasjon ellers gir dette ingen mening. Denne feedbacken det er snakk om, går jeg ut fra at er en reaksjon på den beskjeden som ble sendt ut som inneholdt ordene "endring", "plan" og "mål" for helteverdener. Da ser jeg det som naturlig protestere hvis man er uenig, hvis man er enig så jubler man vel på hjemmebane og starter en forberedelse på slutten? Melder det neppe inn til Innogames? Er det annet enn tilfeldige tilbakemeldinger? Har man systematisk undersøkt dette noe sted med en avsteming eller lignende?

Achilles er døende og fortjener en verdig avslutning. Og ikke minst fortjener spillerne der med den innsatsen de har lagt ned å gå ut med æren i behold i stedet for bare å gi seg som så mange gjør og har gjort. Rett og slett, vi fortjener å bli behandlet med respekt og det synes jeg ikke vi har blitt så langt. Og det er her det blir lite relevant for meg hva folk på andre helteverdener mener, når vi lenge har ment at en avslutning er det rette her.
 

DeletedUser687

Guest
kommer aldri til å få noe annet enn svada svar fra innogames el norske grepoteamet.
slik er det bare.

er vel noen av oss 10 aktive på hv som ikke vil ha en slutte,og innogames tar hensyn til disse.
jeg utroper herved Phalanx of Immortals(Black Pegasus) som vinnere av hv.
resten suger,uten noen få fra tu.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
kommer aldri til å få noe annet enn svada svar fra innogames el norske grepoteamet.
slik er det bare.

er vel noen av oss 10 aktive på hv som ikke vil ha en slutte,og innogames tar hensyn til disse.
jeg utroper herved Phalanx of Immortals(Black Pegasus) som vinnere av hv.
resten suger,uten noen få fra tu.

Ingen navn på de i TU siden det var bare noen få? :p

Kan nok si at TU gikk en god del nedover etter flere hendelser med spillere over tid så vi har ikke vært i slag på lenge.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp