Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Synes dette er rett og slett helt på trynet at dere forsatt holder denne serveren i gang...
Kan dere ikke ha en avstemning eller noe sånt? vedder på at over 90 % vil at den serveren skal bli nedlagt.
 

DeletedUser

Guest
Uansett synes jeg det er helt tåpelig.. den enestre kp kilde til PoI er de Artemis byene...
 

DeletedUser1011

Guest
Kjære Dakapo! Hva er dette for noe tull? 10 dagers svartid? Jeg vet ikke hvordan dette har seg, om det er Inno som sier du ikke skal svare eller om det er du som lar være. Hvis det er det første så hadde det tatt seg langt bedre ut for deg å si det, framfor å være tyst.

Du jobber i spillbutikken, jeg jobber i helsebutikken. Se for deg følgende scenario: Jeg har en avdeling med pasienter med brukket rygg, som ligger og venter på avklaring av behandling. Først loves de operasjon, men neida, den ble trukket tilbake fordi noen i England synes passivt sengeleie er den beste behandlingen for brukne rygger. Så disse må bli liggende i uvisshet om hva som skjer. Det hender noen av dem trekker i ringeklokka og lurer på hva som skal skje. Men som sykepleier så sier jeg: legen har bestemt at dere ikke får noen behandling, så bare ligg og ikke mas. Eller: etter noen dager eller uker så kan det hende jeg svarer noen av dem: nei, det blir ikke operasjon, punktum. Fortsatt så ringer noen av dem i klokka, men så velger jeg å la det gå lenger og lenger tid før jeg viser dem noen form for oppmerksomhet. Dessuten synes jeg de begynner å bli vel brysomme. osv osv osv.

Man kan si det er en stor forskjell på spillbutikken og helsebutikken, men det er vesentlige likheter: vi skal møte mennesker, vi har valgt jobben selv og det forventes at vi opptrer respektfullt og profesjonelt. Og jeg kan love deg, jeg hadde kjempet for "mine" pasienter med nebb og klør uansett hvem denne legen hadde vært. God helg til deg, noen venter på svar :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo et ikke-svar. Har de ingen planer må de skaffe noen. Be dem gi en utgreining for hvordan de forholder seg til no.achilles, mer spesifikt behovet for å stenge den.

Svaret ga jeg allerede den 15. oktober - det burde stengt tatt ikke være nødvendig for meg å svare mer på akkurat det samme temaet da det ikke har endret seg noe siden da.

Nei, de har ingen planer om hva de skal gjøre med helteverdener fremover - det er satt på vent inntil videre.. Det gjelder også oss på .no da de ikke lager egne planer for oss som jeg har nevnt tidligere.

Når det er sagt så er det ikke vits å be om et nytt svar hver gang jeg gir et annet. Svaret har dere fått allerede; det er ingen planer på hva som skal skje med helteverdener, og det vil ikke bli lagt noen planer med det første heller ut ifra det jeg kan forstå.
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Unnskyld at jeg tar bladet fra munnen, men er litt trøtt på den nedlatende måten du tiltaler oss på.

Nei, det kom ikke noe svar 15.oktober. Det kom mer av den samme svada og ikke-svar vi har vasset i i 4 måneder nå. Hvis det hadde vært et svar på det vi spør om hadde vi ikke spurt på nytt, vi spør ytterligere fordi de svarene vi får ser ut som ting man får servert fra et kommunalt kontor midt i fellesferien, altså et ikke-svar, å insinuere at vi bare spør om det samme om igjen og om igjen selv om vi har fått svar er strengt tatt frekt, eller evner du ikke å forstå hva vi sier?

Er både du og resten av innogames så lite realitetsorienterte at dere ikke skjønner at behandlingen denne saken har fått på ingen måte oppfyller kravene moderne kundebehandling stiller. Vi er betalende kunder, ikke leilendinger i et føydalsystem. Realitetene i denne saken tilsier at de er litt mer våken i dette.

Nei, det har ikke vært noen endring i dette siden da, men er ikke det det som er mye av problemstilling her da. Igjen: 4 måneder, betalende kunder, ikke-svar, kommunalt kontor i fellesferien..

Det jeg ba deg om etter 15 okt er ikke å gjenta deg selv, det er å be innogames komme med et ordentlig svar/utgreining/utredning - et eller annet som viser at det ikke er night of the living dead der nede i Hamburg. Det har vi ennå ikke fått.

Hvis du er lei av denne saken, forståelig nok det det er vi og, foreslår jeg at du heller, istedetfor å surmule for oss, tar og orienterer de i innogames om realitetene her, noen stikkord: 4 måneder, betalende kunder, ikke-svar, kommunalt kontor i fellesferien..

Mvh en betalende kunde.
 

DeletedUser

Guest
Er nok du som tar alt jeg skriver som nedlatende, men det er overhodet ikke sånn det er ment. At jeg er litt lei av å gjenta meg selv skal jeg ikke benekte - jeg har allerede gitt en tilbakemelding på det som ble lurt på, og da kan jeg ikke holde på å svare på det samme hele tiden i ettertid - det at de ikke har tenkt på noen endring i forhold til helteverden er det jeg har fått beskjed om, noe jeg også ga beskjed om i svaret mitt 15. oktober. At det var et svar du ikke ville ha er jeg fullstendig klar over, men jeg har også sagt at det ikke vil komme en egen løsning her på .no!

Det er ikke noe bedre svar å få enn at de ikke har noen planer eller tanker rundt hva som skal skje med våre helteverdener rundt omkring.
 

bytting

Well-Known Member
Godt å se at tråden er åpnet igjen. Sensur er et ord med en slik en besk bismak i vår tid.

Spørsmålet/forespørselen ble ikke svart/respondert på. Hvis "men jeg har også sagt at det ikke vil komme en egen løsning her på .no!" var svaret så er ikke det blitt sagt før. Dvs det er blitt sagt i forbindelse med VU, ikke at det gjaldt enhver løsning. Hvis det var meningen vi burde skjønt at dette var implisitt ville det fortonet seg mer dannet å gjøre oss oppmerksomme på det, heller enn å bevisst overse oss i 11 dager(er forresten andre gang slikt skjer).

Ytterligere, hvis dette var svaret er jo heller ikke dette ett svar, det fører oss jo bare tilbake til start. Nemlig til det som har vært et av de grunnleggende spørsmålene her hele veien, men som aldri er blitt besvart. Hvorfor må det være en universell løsning på dette? Det ligger ingen øyensynlig rasjonell grunn til at det ikke kan være ad hoc løsninger, all sunn fornuft tilsier at det bør være det?
 

DeletedUser

Guest
Hvordan i svarte man holder igang en verden uten en ende er for meg uforståelig!

Mulig å spørre hvem er det du henvender deg til over deg Dakapo, i denne demokratiske 2014 tiden??

Kan vi spillere få ta direkte kontakt med høvdingene på toppen?? Kan vi få noen navn å ta affære selv?
Her kaster folk kr til innogames i åresvis, da bør man forvente å få ordentlige forklaringer og løsninger. Slik jeg tolker det så skal folk visst bare spille uten en ende på Achilles, eller tar jeg feil?

Dette her er rent piss imo og utnyttelse av brukere/spillere, samt veldig uheldig på det brede plan på sikt for Innogames.

Skb08
 

DeletedUser343

Guest
Alle verdener var uten ende fram til endgame (VU) ble innført.

Det var aldri planen å ende HV (uten innføring av VU som er lite tåpelig så sent på en slik verden, spør du meg..), men slik som situasjonen er her så bør de nok komme fram til en konklusjon snarest.
 

bytting

Well-Known Member
Alle verdener var uten ende fram til endgame (VU) ble innført.

Det var aldri planen å ende HV (uten innføring av VU som er lite tåpelig så sent på en slik verden, spør du meg..), men slik som situasjonen er her så bør de nok komme fram til en konklusjon snarest.

Var formodentligvis derfor man innførte end game. Fordi verdener uten ikke funker på sikt.

HV ble også innført etter 2.0, som innførte end game.

Det var heller aldri en del av den formelle ekspliserte definisjonen av HV(http://wiki.no.grepolis.com/wiki/Helteverdener) at de ikke skal ha end game. Dette var noe spillerne først ble klar over godt etter ach var i gang, og som de fleste regnet med var en overseelse og dermed ville bli endret på.

Nei, det går ikke å holde i gang en verden uten end game i det uendelige. Det er inget egentlig tilfang av spillere til ach.
Ca 1/3 av byene er spøkelsesbyer. De som er der har vært med hele veien og venter nå bare på at innogames viser litt anstendighet og gir ach en verdig avslutning. Men som man ser tar de seg ikke en gang bryet med å gi oss et edruelig svar, så det er vel et tandert håp.
Det nærmeste vi har kommet et svar som jeg har fått med meg er at "grepolis skal være likt for alle", hvis du, skb, skjønner svarets relevans får du gjerne forklare det, jeg besitter ikke sjelsevner nok til å desifre det.

Nei, vi får ikke lov å ta direkte kontakt. Når vi prøver blir vi enten oversett, sensurert eller henvist til at all interfacing mellom oss og inno om dette skal gå på denne tråden, hvor vi heller ikke får edruelige svar...

Kundebehandling er den nye vinen i den demokratiske 2014-tidens næringsliv, kan neppe være så heldig på det brede plan på sikt for Innogames å bare nekte oss blikkkontakt i denne farsen.

Hører også med at det er en historikk i dette som man skulle tro gjorde at inno skjønte at de burde opptre mer ydmykt og imøtekommende. Utover at de, som de selv har erkjent, har tilbudt et produkt som ikke fungerer og at de da ikke ønsker å rydde opp i det, så er det også en historikk med forskjellsbehandling og løftebrudd, som de hverken beklager eller rydder opp i.

Kunne vel snart vært brukt som case på BI for å eksemplisifere montruøs kundebehandling dette, evt er det ment å forståes som kafkainspirert performance art..
 

DeletedUser

Guest
Eneste 'kontaktadressen' som er på de er "info@innogames.com". Det er likevel verdt å nevne at det er ingen kundestøtte på denne og det som måtte komme på den bare vil bli videresendt til meg uansett. Så nei, en kan vel si at det ikke er noen måte for deg (eller andre) å få kontakt med Innogames på.

Så for å svare på ditt spørsmål Petter4; nei, er ingenting nytt her. Skulle det skje noen endringer her så gir jeg beskjed om det.
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Så da er altså, hvis jeg forstår riktig?, konklusjonen/oppsummeringen/status quo her:
*innogames ønsker ikke videre kommunikasjon/interaksjon på dette.
*innogames kommer ikke til å svare på spørsmålene våre.
*Det eneste vi kan gjøre er å sitte og støve og vente på at O'mektige inno får ånden over seg i en eller annen forgyllt fremtid og får følt seg frem til at achilles skal avsluttes, eller evt annen løsning på dette.
 

bytting

Well-Known Member
Er muligens skissert at vi ikke mottar videre svar. Drister meg, dog, i nysgjerrighetens ånd til å spørre.

Hva svarer inno deg når du videreformidler at vi lurer på hvorfor det ikke kan gies ad hoc-løsninger her? Går ut fra at de bekjennegir til deg, om ikke et svar, så i det minste en holdning eller hva man skal kalle det. Sier de på noen måte hvorfor de velger å ikke svare på dette, eller tilkjennegir de bare at de ikke blir å svare, eller overser de bare plent spørsmålet også ovenfor deg?
 

DeletedUser

Guest
Er muligens skissert at vi ikke mottar videre svar. Drister meg, dog, i nysgjerrighetens ånd til å spørre.

Hva svarer inno deg når du videreformidler at vi lurer på hvorfor det ikke kan gies ad hoc-løsninger her? Går ut fra at de bekjennegir til deg, om ikke et svar, så i det minste en holdning eller hva man skal kalle det. Sier de på noen måte hvorfor de velger å ikke svare på dette, eller tilkjennegir de bare at de ikke blir å svare, eller overser de bare plent spørsmålet også ovenfor deg?

De svarer det de har svart meg hele tiden; de har ingen foreløpige planer for helteverdener.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp