Ryktebørs

DeletedUser610

Guest
Pyramiden og hagen blir det spenning om å lage ferdig først ser jeg!
Ryktet sier at Paradox er flinkere med ressurssendingen hittil. Selv med 400 byer færre har sendt mer ressurser enn CN. Men det er kanskje HaG som får sendt mest ressurser per by.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at jeg skal bli sparket fra alliansen og starte Arsenal team pga. mine store kunnskaper om snubletråder.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Riktig det Joa sier ryktet ;)
Ryktet sier at det er meget jevnt, og at Para gjør en vanvittig god jobb med ress til vu, tross for færre byer.
Ryktet sier også at det er vanskelig å slenge piss mot fiende(vennene) som jeg kaller mange av de, da de er hyggelige folk og Grepolis kollegaer.

Men bare rykter :)
 

DeletedUser

Guest
rykter sier at Para kan alltid overraske men alt for mange viktig spiller i fm nå kan være en utfordring :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Burde og burde... Det har da alltid vært HaG og para mot cosa og ensi! Cosa og ensi fusjonerte ikke fordi de hadde lyst, men fordi ensi ga opp... Nå kan det se ut som para gir opp

Ensiferum ga opp?
Du vet virkelig ikke fakta her ;)(og det uten å nevne det skitne spill som har foregått)
 

DeletedUser

Guest
hvorfor i all verden en allianse som ligger på andre plass skal fusjonere med en som ligger på første plass når det er 4 allianser til bak dem? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg fremdeles ikke ser helt den at Hag alltid støtter Paradox, siden hag ble dannet? Da hag sloss mot Ad-Arma - Paradox og Hag tok inn Ad-Arma i panikk - som stort sett gjorde en bedre jobb alene (?)

Ryktet sier også at jeg synes Ad-arma var en Knakene mye bedre allianse enn de fleste når de kjempet mot Paradox - HAG - ensiferum.
Konk: det må være utrolig kjedelig og gå fra og ha det knakene artig med mye kp inn og ut, til og gå til fienden mot sin vilje & bli usynlig?

Men det er mulig det er bare meg ?:cool:

Ryktet sier også at Hag, lever under et Diktatur, som gjelder ca. 30+ byer for og bli sett som viktig spiller, og at mange får kjeft og blir lei av alliansen sin, for at de måtte "sitte på stol" og svare på ting man har ikke gjort, og blir sett på som en spion (?)

Nå er det gledelig og se at NUEPANICA har kommet sikkerlig i gang med sine VU - etter en liten glipp.
 

DeletedUser

Guest
Ingen sa at HaG ble dannet for å tjene Para. Ad arma på sin tid hadde et IAP med de fleste så det er ikke overraskende at de gjorde bra. :p
den glede du får i å se Nuepanica som er egentlig ut av spillet synes jeg er litt rart
...og da bekrefter jeg at det er bare deg som tenker sånn :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet spør om Pga. at de hadde IAP med deg & Cosa Nostra - Gjør det til de fleste? du må føle deg mye verd isåfall (?)
 

DeletedUser

Guest
Ensiferum ga opp, fordi en person overtok gaza - brukeren. En person som i grunn var med å starte para. Ensi mistet stort sett alle VU øyene sine, og ga rett og slett opp. Jeg vet mer enn du aner marcus

For å ta med noe: det som gjorde det så råttent var at dette var planlagt på forhånd.
Gaza/Marillieles stolte virkelig på Zatyricon(som var med å vant theta med oss om jeg husker rett), og flere andre.
Sittent spill, gir hardt fall!

Hevnen er og blir søt :)
 

DeletedUser

Guest
For å ta med noe: det som gjorde det så råttent var at dette var planlagt på forhånd.
Gaza/Marillieles stolte virkelig på Zatyricon(som var med å vant theta med oss om jeg husker rett), og flere andre.
Sittent spill, gir hardt fall!

Hevnen er og blir søt :)

aldri hørt om han o_O?
 

DeletedUser343

Guest
aldri hørt om han o_O?

Zatyricon, bedre kjent som posiedon, troja eller hva annet navn han går under, var med i Para/just4fun fra tidlig i spillet.

Marillieles og resten av Ensi kom på banen på Eta etter at jeg sluttet der tror jeg. Har derfor lite kjennskap til den gjengen.

De var der mens jeg spilte der men ble aldri lagt merke til noe særlig.
 
Topp