Ryktebørs

DeletedUser616

Guest
rykter sier at de som guller MYE (og det er ganske opplagt hvem som gjør det og man trenger ikke noe avansert matematisk resonnement for å finne frem dette) tar lysten fra de andre spillene.
Helteverden var også et GODT eksempel på dette og mange gad ikke å spille lengre, jeg inkludert.

:rolleyes:

Som jeg sa............Dette er en mekanisme i spillet, og som du finner i de aller fleste andre web-baserte spill. Deal with it, or get out. Det finnes ingen alternativer, Marcus!
 

DeletedUser610

Guest
Som jeg sa............Dette er en mekanisme i spillet, og som du finner i de aller fleste andre web-baserte spill. Deal with it, or get out. Det finnes ingen alternativer, Marcus!

Er et annet alternativ. Ekstrem aktivitet (det kan veie opp mye). Men er det ikke noe sånn "tjen dine gullmynter" alternativ, eller er det helt borte?
 

bytting

Well-Known Member
rykter sier at de som guller MYE (og det er ganske opplagt hvem som gjør det og man trenger ikke noe avansert matematisk resonnement for å finne frem dette) tar lysten fra de andre spillene.
Helteverden var også et GODT eksempel på dette og mange gad ikke å spille lengre, jeg inkludert.

:rolleyes:

Du må gjerne utdype:)

Men er det ikke noe sånn "tjen dine gullmynter" alternativ, eller er det helt borte?
Tror det er borte ja..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du må gjerne utdype:)


Tror det er borte ja..


mmm ....jeg er egentlig ikke noe interessert i hvem som gjør det og hadde ikke noe problemet å slutte å spille i Achilles ;)
Etter min mening FOR MYE gulling kan føre til en urettferdig situasjon i spillet og er derfor uønskelig
:rolleyes:
 

DeletedUser616

Guest
mmm ....jeg er egentlig ikke noe interessert i hvem som gjør det og hadde ikke noe problemet å slutte å spille i Achilles ;)
Etter min mening FOR MYE gulling kan føre til en urettferdig situasjon i spillet og er derfor uønskelig
:rolleyes:

I en ideell verden (rødgrønn-styrt) der alle skal med, og alle skal være like, så er du nok inne på noe. Respekterer meningen din, men på generelt grunnlag misliker jeg mishagsytringer uten alternative tanker/løsninger :D
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at det er ganske jevnt mellom CN og Para når det gjelder VU mens HaG har laget mange unødvendige VU på en gang og kommer til å slite med oppbyggingen hvis de ikke prioriterer rett og at jeg tror at CN stikker av med seieren til slutt.
 

DeletedUser610

Guest
Det som blir morsomt å se er hvem av Paradox/CN som klarer å ødelegge et VU først. De som får til det er de som mest sannsynlig vinner
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet sier at "trykkehelvete" er nettopp det. Spennende å følge et så jevnt løp :)
 

DeletedUser

Guest
Trykkehelvete er mildt sagt..
Tenker para skal få seg en overraskelse snart ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier jeg ikke fikser disse umodne teite CN-Ensi medkrigerene jeg er med, og jeg ønsker meg over til allianse Paradox.
Dette er helt seriøst!

Finnes det en mulighet for det candy/scorp/andre??
 

DeletedUser107

Guest
Rykte sier at i Paradox så har vi både boller og brus for nye medlemmer:D
Og voksen underholdning for de som ønsker det (18års aldersgrense der.. )

Hadde det vært helt seriøst så ville du nok ha tatt det på pm, og ikke på et forum :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier jeg ikke fikser disse umodne teite CN-Ensi medkrigerene jeg er med, og jeg ønsker meg over til allianse Paradox.
Dette er helt seriøst!

Finnes det en mulighet for det candy/scorp/andre??

Du vet du alltid er velkommen til ei iskald ei hos meg da ;),
 
Topp