Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at bytting har hatt en tøff dag idag:(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, den dagen jeg blir plukket byer av av n00bs a la SKB08 og Miraculix er den dagen kontoen går grå. Det er et løfte. Du hørte det her først.

HAHA :) det var ennå bra at du gjordet det med vilje:mad: men du må være forsiktig med hva du sier ;)
 

DeletedUser610

Guest
Hehe, den dagen jeg blir plukket byer av av n00bs a la SKB08 og Miraculix er den dagen kontoen går grå. Det er et løfte. Du hørte det her først.

Da vil jeg foreslå en regelendring i norsk grepolis.
Bytting skal alltid være på lag med Skb08 og Miraculix.
 

DeletedUser343

Guest
Da vil jeg foreslå en regelendring i norsk grepolis.
Bytting skal alltid være på lag med Skb08 og Miraculix.

Altså, slik som vanlig bare at Skb08 blir med på lasset? :p

Ryktet sier at jeg er innom Kappa for å følge med på VU. Ikke mer enn det. Men hvis du absolutt vil ha meg inn i en eller annen allianse så er jeg åpen for tilbud.
 

DeletedUser

Guest
rykte sier at brann vant i dag og at alle plutselig elsker Skarsfjord, rykte sier også at Willy Woncka aldri har misslikt skarsfjord :)

Ryktet sier også at Skb08 var på stadion i dag, videre sier ryktet at Sin Eater mistet et kolo i går da han skulle leke helt:)

Willy Woncka tror også at disse ryktene er sanne og takker for seg for i natt:)
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at det er ganske så jevnt mellom både CN og Para per nå. Blir moro å se hvem som går av med seieren men jeg ville likt litt drittslenging mellom partene her på forum for å få opp aktiviteten og kanskje litt interesse. Er nok kjedelig for de utenom å ikke vite hva som skjer under en VU-fase ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det ikke er noe negativt og si om en så fin gjeng :)
 

DeletedUser

Guest
rykter undervurderer helt nåværende situasjonen i serveren når de ikke vurderer en gang Honor and Glory. Dette gjelder både for de som er aktive spillere og andre som fra utenfor prøver å danne seg et forståelse.

MPC :rolleyes:
 

DeletedUser343

Guest
Kanskje. Kanskje ikke.

Synes selv at dere har gått for å lage for mange VU på en gang, men det virker som om dere prioriterer et par om gangen og det er bra :)

Dere er på en måte en "underdog" i dette kappløpet ;)
 

DeletedUser

Guest
rykter undervurderer helt nåværende situasjonen i serveren når de ikke vurderer en gang Honor and Glory. Dette gjelder både for de som er aktive spillere og andre som fra utenfor prøver å danne seg et forståelse.

MPC :rolleyes:

Ryktet sier at meg selv og INGEN andre i den alliansen jeg er i undervurderer HaG :)
 

DeletedUser610

Guest
Skulle gjerne hatt oppdateringer daglig angående nivå på VU'ene. Spennende å få info fra oss som ikke er på verdenen
 

DeletedUser

Guest
Rank Navn Poeng Verdensundre Nivå Hav
1 Honor And Glory 7524992
Kolossen på Rhodos 6 55
De hengende hagene i Semiramis i Babylon 3 55
Statuen av Zevs i Olympia, laget av Phidias 6 55
Pyramidene i Giza i Egypt 4 55
Gravkammeret til Kong Mausolus II i Halikarnassos 1 55
Fyrtårnet på øya Faros utenfor Alexandria 3 55

2 Cosa Nostra 15294538
Pyramidene i Giza i Egypt 7 55
Gravkammeret til Kong Mausolus II i Halikarnassos 5 55
De hengende hagene i Semiramis i Babylon 7 44

3 Paradox 9764161
Pyramidene i Giza i Egypt 7 55
Artemistempelet på Ephesus 4 55
De hengende hagene i Semiramis i Babylon 8 55

4 NUEPANICA 3156215
Artemistempelet på Ephesus 1 55
Statuen av Zevs i Olympia, laget av Phidias 4 55
De hengende hagene i Semiramis i Babylon 2 55
Pyramidene i Giza i Egypt 1 55
Fyrtårnet på øya Faros utenfor Alexandria 1 55
Gravkammeret til Kong Mausolus II i Halikarnassos 3 55
 
Topp