Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Rykte sier at Skb08 og resten av Zq:) kan spare seg for klaging når det kommer til skittent spill, ryktet sier at jeg meg selv også spillte på theta.. Ryktet sier videre at vi ikke trenger å nevne hvordan spillerne oppførte seg men ....:)
 

bytting

Well-Known Member
Rykte sier at Skb08 og resten av Zq:) kan spare seg for klaging når det kommer til skittent spill, ryktet sier at jeg meg selv også spillte på theta.. Ryktet sier videre at vi ikke trenger å nevne hvordan spillerne oppførte seg men ....:)
Tror nok du trenger å nevne det. Spillte i ZQ hele tiden, så ingen tegn til skittent spill.
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at Skb08 og resten av Zq:) kan spare seg for klaging når det kommer til skittent spill, ryktet sier at jeg meg selv også spillte på theta.. Ryktet sier videre at vi ikke trenger å nevne hvordan spillerne oppførte seg men ....:)

Siden mitt nick er nevnt her så spør ryktet hva skittent jeg gjorde på theta? La meg få høre.
Har aldri spilt skittent ;)

SoD: ja Kappa, men påstander bør backes opp så vi får ting på det rene her sa ryktet
 

DeletedUser343

Guest
da slitt du :cool: (i hode:rolleyes:)

En opprørsspiller trenger ikke å spille på hver bidige verden med det systemet da :p

Kappa blir ikke ferdig før Mu starter uansett med tanke på hvor mye ressurser de siste nivåene tar i tillegg til noen feider mellom CN og HaG mest sannsynlig.
 

DeletedUser

Guest
En opprørsspiller trenger ikke å spille på hver bidige verden med det systemet da :p
sa jo ikke det :p sa bare at dere burde blir fort ferdig sånn at dere kan satse på MU verdnen :) cza du som skryt sånn at du har spilt på alle verdner er jo nesten tvunget til å lage noen byer inne der:rolleyes:
 

DeletedUser343

Guest
sa jo ikke det :p sa bare at dere burde blir fort ferdig sånn at dere kan satse på MU verdnen :) cza du som skryt sånn at du har spilt på alle verdner er jo nesten tvunget til å lage noen byer inne der:rolleyes:

Skryter ikke. Har vært innom ca. alle men ikke spilt på alle ;)

Vi får se om jeg starter eller ikke.

P.S: Verdenen heter Mu og ikke MU. :p
 

DeletedUser580

Guest
Rykte sier at Skb08 og resten av Zq:) kan spare seg for klaging når det kommer til skittent spill, ryktet sier at jeg meg selv også spillte på theta.. Ryktet sier videre at vi ikke trenger å nevne hvordan spillerne oppførte seg men ....:)

Denne ble jeg veldig interessert i å høre mer om. Slenger ikke ut slik uten å kunne følge det opp...så spytt ut!

rykter sier at Jarl har veldig høyt tanker om seg selv.... :confused:

Ryktet bekreftes!
 

bytting

Well-Known Member
Denne ble jeg veldig interessert i å høre mer om. Slenger ikke ut slik uten å kunne følge det opp...så spytt ut!

Ble visst stille...

Husker slikt tøv ble fremlagt allerede mens theta var igang. Da attpåtil om løfter om at det kunne dokumenteres.
Dokumtasjon ble aldri fremlagt.

Kjedelig når man spiller poker og ens bløff blir synet..


Vi tar det som et kompliment:)
 

DeletedUser

Guest
Slutt å tull skb, lobbyvirksomhet ,bruk av spioner og mye annet for å nevne noe.. Jeg vet at mange av dere spillet i ZQ..
 

DeletedUser

Guest
Neida, selvfølgelig ikke! Men dette blir bare ord mot ord så ser ikke poenget med å gå videre.. Budskapet var : Man skal ikke hoppe så høyt at man snubbler i sitt eget skjegg!
 
Topp