Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at JS har lurt newbene til å angripe. De har selv ikke sendt angrep enda ;)
 

DeletedUser

Guest
JS har allerede tatt tre byer fra kakadu, en av byene var faktisk en by på en vu øy


Klarte virkelig JS å få deg streamer og kakadu til å angripe:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg hadde betalt masse penger for å få se AS sin forsvarsfane :D Må være kjipt å forsvare seg når flere av lagkameratene flykter til fm :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at ikke alle er like geeks som dere :) Noen reiser bort å det har man lov til. Derfor FM finnes! Jeg tar ikke å griner om jeg mister et par byer i motsetning til dere ;)
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er utrolig feigt ovenfor de andre i AS gjemmer seg i FM

*shame on you*
 

DeletedUser

Guest
Logikk

Ryktet sier at ikke alle er like geeks som dere :) Noen reiser bort å det har man lov til. Derfor FM finnes! Jeg tar ikke å griner om jeg mister et par byer i motsetning til dere ;)

Glimrende logikk der Streamer. "Oi, nå fikk vi mange innkommende angrep... på tide å dra på ferie! " :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
gidder ikke angripe deg fordi du er langt unna, den jobben får noen andre ta
 

DeletedUser

Guest
Locokrolle: Jeg finner ikke deg på eta. Spiller du under et annet navn?
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at det nå er 154 spillere mot våres 19 spillere, der 8 av dem er i FM og en har 300 poeng
Hva førte til at dere valgte så feigt å rotte dere sammen mot en allianse? Var vi virkelig så skumle?
Det dere holder på med er ganske lite fair, og ødeleggende for spillet.. om dere har et ønske om færre gode motspillere på serveren så gjør dere vertfall det rette nå, men hvor gøy er det å spille et spill der man ikke har noen motstand?

Må til slutt si meg skuffet over at RF som vi hadde en IAP med, angrep oss under IAP. Etter å ha startet mange opprør, sendte vi PM til lederen og hørte hva som skjer, og vi fikk da vite at IAP var brutt. Skal si at RF er til å stole på....
 

DeletedUser

Guest
Man bør alltid tolke en inngåelse av IAP som en ventende trussel. Det eneste de kan gjøre er å gi et lite pusterom hvis alliansen ikke er helt klar for krig ennå.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at det nå er 154 spillere mot våres 19 spillere, der 8 av dem er i FM og en har 300 poeng
Hva førte til at dere valgte så feigt å rotte dere sammen mot en allianse? Var vi virkelig så skumle?
Det dere holder på med er ganske lite fair, og ødeleggende for spillet.. om dere har et ønske om færre gode motspillere på serveren så gjør dere vertfall det rette nå, men hvor gøy er det å spille et spill der man ikke har noen motstand?

Må til slutt si meg skuffet over at RF som vi hadde en IAP med, angrep oss under IAP. Etter å ha startet mange opprør, sendte vi PM til lederen og hørte hva som skjer, og vi fikk da vite at IAP var brutt. Skal si at RF er til å stole på....

Ja, Jobbspill det er ikke det mest rettferdige å gjøre, men hva ville du gjort? Hvis det var en allianse på topp som sugde til seg alle nesten alle toppspillerene fra de andre alliansene og var så stor at det ville være umulig å ta dem alene? La oss si at vi i VoN gikk til angrep med alt vi hadde for å prøve å utrydde dere, hvor lenge tror du det ville vart? Etter en uke ville dere vokse som om ingenting hadde skjedd.

På Alfa var det en allianse som het PQ som dominerte totalt, og den eneste alliansen som kunne klart å gi dem en real fight var de alliert med. Ettervert forsto de andre spillerne at noe måtte gjøres og prøvde å bekjempe dem i en gigantisk MRA med flere underallianser, men PQ var da så stor at de ikke hadde kjangs. Nå er Alfa en kirkegård (hvis den ikke er stengt ennå).

Vil gjerne høre ditt svar til hva som burde vært gjort. Du tror vel ikke at denne "alliansen" kommer til å vare for evig?
 

DeletedUser

Guest
Man bør alltid tolke en inngåelse av IAP som en ventende trussel. Det eneste de kan gjøre er å gi et lite pusterom hvis alliansen ikke er helt klar for krig ennå.

Det som skal være sikkerheten med en IAP er vel at man ikke skal være redd for at de man har IAP angriper uten å først avslutte IAP. Det er vanlig skikk å si ifra at IAP er over før man angriper. Hvis man ikke har en slik enighet så er IAP betydningsløst. Scenarioet vil da være at man har IAP, og bygger seg så fort som mulig opp for å så angripe når motstanderen minst venter det. Ergo. Den som bryter IAP først vil tjene på det.....

Svar på Henadr:

Regner ikke med at deres pakt varer evig nei, men vi har begrenset oss hele veien til å ha maks 20 spillere. Og med dette så ville ikke serveren bli i ubalanse. I tillegg så har vi ingen IAP med de største alliansene, vi hadde bare en IAP med RF ettersom det var vi i AS som først grunnla RF.

Jeg ser for meg at både FEAR og Ensi og JS kan by på store problemer etterhvert med tanke på antall medlemmer og størrelse.
Blir litt komisk når jeg får angrep på meg som tar over 3 timer med å komme frem og over 10 timer med KS.

Dere for uansett holde på som dere vil, men kan se at folk vil syntes at det er kjedelig å begrense seg til å kun angriper AS etterhvert.Dere har sikkert bedre plasserte allianser å krige mot, med bedre plasserte byer.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om man har pakt mellom allianser så skal det vel sies ifra før pakten brytes også? Dette kan du jo nevne for Mephisto ;)

Uansett, det er dere som har ødelagt Eta og jeg håper dere får grisejuling to the bitter end...det hadde vært vellfortjent :)
 

DeletedUser

Guest
Eta aktivt

Om man har pakt mellom allianser så skal det vel sies ifra før pakten brytes også? Dette kan du jo nevne for Mephisto ;)

Uansett, det er dere som har ødelagt Eta og jeg håper dere får grisejuling to the bitter end...det hadde vært vellfortjent :)

Eta er nå ikke ødelagt. Føler at det er mange sterke allianser som er med, til forskjell i fra alpha og beta serveren. Det er ingen som er overlegne på Eta serveren.
 

DeletedUser113

Guest
Feil Jobb. Jeg er jo overlegent best!

hahahaahha, så lenge du tror det selv, det som er viktigst :)

Det blir feil å si at JS kan by på problemer på grunn av antall medlemmer da jobb, vi foretrekker jo å by på prolemer fordi vi er skilla ;)
 
Topp