Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Feige Yoshi?

Ryktet sier at Yoshi er en sleiping som ikke holder ord, og at AS drar kp ut av situasjonen. Ryktet sier også at jeg er enig med Skb08 :)

Enhver spiller vil vel ønske fiske Lett KP gjennom å støtte en medspiller? Når det gjelder at vi ikke har tatt byer i fra dere, så har det som du selv nevnte med avstander å gjøre ;)
Når du sier at han er feig, så kan jeg ikke forstå dette? Jeg hører at han ventet i 10 dager før han kom til oss?? Og at en av hans beste kompiser er i vår allianse??

Er det slikt at alle spillere som ønsker seg vekk i fra en liten allianse som ikke klarer å stable sammen et fellesangrep mot en liten spiller er feige?

Jeg lurer veldig på hva du mener at Yoshi burde ha gjort når han stakk i fra dere :D

Ha en videre fin kveld!
 

DeletedUser

Guest
Rettelse av "Feige Yoshi"

Enhver spiller vil vel ønske fiske Lett KP gjennom å støtte en medspiller? Når det gjelder at vi ikke har tatt byer i fra dere, så har det som du selv nevnte med avstander å gjøre ;)
Når du sier at han er feig, så kan jeg ikke forstå dette? Jeg hører at han ventet i 10 dager før han kom til oss?? Og at en av hans beste kompiser er i vår allianse??

Er det slikt at alle spillere som ønsker seg vekk i fra en liten allianse som ikke klarer å stable sammen et fellesangrep mot en liten spiller er feige?

Jeg lurer veldig på hva du mener at Yoshi burde ha gjort når han stakk i fra dere :D

Ha en videre fin kveld!

1. Han ventet i rundt 10 dager ja, men eventyrene om at han forsvarte seg med daglige og massive angrep er løgn. Vi drev som tidligere nevnt med viktigere saker akkurat da, og han ble ikke noe særlig prioritert,
2. Ryktene om at vi ikke klarer å stable opp fellesangrep er heller ikke sant, da vi var i planleggingsfasen da Yoshi plutselig sier at vi bare skal ta byen osv. Da kjører de som er pålogget med det lille de har, og møter en mur av birems.
3. Hvis vi er så dårlige til å angripe, kan vi ikke være dårlige til å forsvare. Et eksempel er "wtf" :D:D:D
4. Jeg har ikke sagt at Yoshi er en feiging, så jeg vet ikke hvor du har fått det fra :)
 

DeletedUser

Guest
Feige Yoshi

1. Han ventet i rundt 10 dager ja, men eventyrene om at han forsvarte seg med daglige og massive angrep er løgn. Vi drev som tidligere nevnt med viktigere saker akkurat da, og han ble ikke noe særlig prioritert,
2. Ryktene om at vi ikke klarer å stable opp fellesangrep er heller ikke sant, da vi var i planleggingsfasen da Yoshi plutselig sier at vi bare skal ta byen osv. Da kjører de som er pålogget med det lille de har, og møter en mur av birems.
3. Hvis vi er så dårlige til å angripe, kan vi ikke være dårlige til å forsvare. Et eksempel er "wtf" :D:D:D
4. Jeg har ikke sagt at Yoshi er en feiging, så jeg vet ikke hvor du har fått det fra :)

Jeg leste feil av Sleip og feig der ;) Men ja, dere er flinke til å passe på byen hans. Rene melkekuen for KP det der.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Henadr er en dyktig Grepolis-spiller. Men bare rykter.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at jeg kan bekrefte det ryktet, men som du vet det er bare rykter... ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at mapa og VoN sammarbeider. Kan ryktet bekreftes/avkreftes?
 

DeletedUser

Guest
Triste greier? Hva i all verden skulle han gjort i RF? Deffe opp en haug med newbs? :p
 

DeletedUser

Guest
Ingen rykter kan bekreftes eller avkreftes, er jo bare rykter:) Ryktet sier hvertfall at VoN har gått opp på 6 plass!
Bare 5 igjen nå hehe ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er lite rykter for tiden. Men er det bare rykter kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at etter theta starta har denne tråden blitt mindre aktiv:(
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at få Eta spillere som spiller Theta. Så kanskje ikke det er hele grunenn til lite rykter?
 

DeletedUser

Guest
Ingen 40 åring som sitter å svarer stygt? Nei du har vel et godt poeng :p
 

DeletedUser

Guest
Ingen kommentarer? Jaja, da håper jeg AS bruker tida på å forsvare seg :)
 
Topp