Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Mhm, Yoshi hoster kanskje opp støtten sin selv?

Yoshi spilte 10 dager alene etter han forlot dere med daglig angrep fra VON ,blandt annet fra deg :) . Hvorfor tok dere ikke han da?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eta har blitt ødelagat av en makt syk allianse, som kun tar inn toppspillere. vil bli kjedelig der også.

Våre 2 siste spillere yoshi og hrex hadde ca 30k points da de joina oss.Du har jo noe lignende så ta gjerne kontakt med en av lederne våre hvis du vil joine oss.

Ellers så får du hilse SG ,,synd at han valgt å slutte på den måten han gjorde.Må være utrolig skuffende for dere i JS som er igjen å ha en leder som ikke var en leder når det gjaldt som mest.
 

DeletedUser

Guest
joine dere, æsj spilt med noen av dere før på delta. Ikke imponert da, veldig dårlig lederskap. var derfor mange av oss forlot dem så vi kunne stifte vår egen allianse.
Vel grunnen til at han sluttet er vel at, vv har starta på delta å det tok mye av tiden hans der.
 

DeletedUser

Guest
Vi hadde en felles runde mot han om morgenen med godt over 100 angrep, som medførte i 12++ opprør. Håpet jeg skulle se Eta's største udyr med sverdet og ekte vilje. Magefølelsen var hans eneste ledertråd, kanskje han følte seg litt bitter når angrepene rant inn og ville smake på noe søtt? Senere på dagen hadde han øya ufokusert og blikk som en blind. Så ble byene grå....

bd: pakk sekken din og ryk å reis, ellers ender du opp som sur å lei.... hehe... kom deg ut i verden på jakt etter kunnskap og finn deg en plass der faktan er grunnlagt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Viljar...hvor har du det ifra at jeg var leder i JS? Har du sittet å hørt på eventyrene til Mepissdo igjen? FYI har jeg aldri hatt leder rettigheter i JS...

Pga uheldige omstendigheter blir jeg nødt til å jobbe dobble skift frem til slutten av August...da sier det seg sjøl at aktivitetsnivået må forandres og noen grep må tas. At min kontrolerte avvikling skjedde på den dagen dere hadde klart å stable på beina noen som lignet på en fellesaksjon er en tilfeldighet. Dessuten har VU started på Delta og da blir Eta lett å prioritere vekk. Ble jo helt dødt der etter at Kakadu tok ferie...var bare lettvektere igjen, så da ble det enda lettere å prioritere vekk Eta.

Wow Pacino, fikk du virkelig inn opprør hos en som nesten ikke har spillt på 3 uker og som ikke forsvarte seg? Det må være en av de største prestasjonene dine på grepolis noen gang...
 

DeletedUser

Guest
Yoshi spilte 10 dager alene etter han forlot dere med daglig angrep fra VON ,blandt annet fra deg :) . Hvorfor tok dere ikke han da?
Daglig angrep? Ikke hør på skrytepaven Yoshi :) Vi hadde viktigere ting å foreta oss akkurat da, så Yoshi ble ikke prioritert. Og når vi endelig var klare til å rette oss mot han flyktet han til dere :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til på Delta SG!!!

Ser veldig spennende ut der og det vil sikkert gi deg den utfordringen som passer deg bra.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synd SG, du kunne kanskje satt på feriemodus? Du kommer vel på HV for eta?
 

DeletedUser

Guest
Tror nok SG vet godt selv, at kun feige spillere stikker unna med feriemodus.
 

DeletedUser113

Guest
feriemodus hadde også betydd ingen delta, og da hadde litt av poenget forsvunnet :)
 

DeletedUser

Guest
ok, sånn og fårstå :D Men da ville delta verden også gått i feriemodus, men der pågår vv nå. Som han sikkert har nevnt tiligere ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er sommer og fint vær, at jeg har fri og drikker noen gode øl, men bruker tiden inne til å spille dette spillet! Men bare et rykte som sagt ;)
Bom Shiva
 

DeletedUser561

Guest
ryktet sier at VoN er dårlige til å samarbeide med 1 felles aksjon mot new yoshi :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er sommer og fint vær, at jeg har fri og drikker noen gode øl, men bruker tiden inne til å spille dette spillet! Men bare et rykte som sagt ;)
Bom Shiva
Ryktet sier at det regner og snør i Tromsø , og at det dessverre ikke bare rykte. Ryktet sier videre at Tromsø slo Brann 2-0 :D
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at VoN er dårlige til å samarbeide med 1 felles aksjon mot new yoshi :D

Ryktet sier at Yoshi er en sleiping som ikke holder ord, og at AS drar kp ut av situasjonen. Ryktet sier også at jeg er enig med Skb08 :)
 
Topp