Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ahh, var derfor dere ikke kom igjennom ja :/ Synd at du ikke var der til å fjerne alt forsvar da :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, utrolig feigt når man reiser til syden, en tur som var bestemt og bestilt lenge før angrepene kom :)
utrolig feigt også når man skal i begravelse, fordi familiemedlemmer har dødd.

Du er visst tilbake nå, til alle dere andre i Ensi, good hunt:)
 

DeletedUser

Guest
Du er visst tilbake nå, til alle dere andre i Ensi, good hunt:)

[report]2075579914610f4ae42bb5deb2fa3534[/report]
Hvis det er slik dere bygger byene deres har jeg et spørsmål: Kan dere være så snille å jakte litt på meg også :)?
 

DeletedUser

Guest
[report]2075579914610f4ae42bb5deb2fa3534[/report]
Hvis det er slik dere bygger byene deres har jeg et spørsmål: Kan dere være så snille å jakte litt på meg også :)?


Den skulle jeg bruke om 2 dager mot kakafuuu på den øya ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at martihaav har tatt seg sammen og begynt med litt motangrep. Flottings! Da blir det kp til ny by :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er en allianse oppkalt etter brukernavnet mitt;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Ensi har begynt å støvsuge spillere. hva skjedde med Henanr og han flotte allianse VoN?
 

DeletedUser

Guest
?

Ryktet sier at Ensi har begynt å støvsuge spillere. hva skjedde med Henanr og han flotte allianse VoN?

Huh? Hvorfor tror alle at jeg er lederen for VoN? Jeg var aldri noen leder der. Kontakt Royo! Og "min" allianse fungerte ikke. Hvor mange tidligere ledere er det ikke i AS? Ikke blame meg.. Dessuten hvis VoN er så fin, hvorfor prøver dere da å stjele medlemer (og pakter)?

Btw, jeg heter Henadr, ikke "henanr"..
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Ensi har begynt å støvsuge spillere. hva skjedde med Henanr og han flotte allianse VoN?

Jeg vil da på vegne av Ensiferum beklage for at vi får inn gode søknader og at vi har en knapp der du kan sparke noen:O dvs. at vi skifter ut medlemmer, vil også beklage at vi har en diplomatisk ledelse som er positiv til nye medlemmer, og når jeg først er i gang vil jeg beklage at vi er en attraktiv allianse:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil da på vegne av Ensiferum beklage for at vi får inn gode søknader og at vi har en knapp der du kan sparke noen:O dvs. at vi skifter ut medlemmer, vil også beklage at vi har en diplomatisk ledelse som er positiv til nye medlemmer, og når jeg først er i gang vil jeg beklage at vi er en attraktiv allianse:p

Ja, utrolig hvor mye søppel som går inn og ut av den alliansen :)
 
Topp