Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at bålet lukter av olje og gassolin, hvem er det som heller på? o_O
 

DeletedUser1049

Guest
Ser du lærer av bytting. Missforstår med vilje. :)

Det er et ordtak som sier "Jeg er ansvarlig kun for det jeg sier, og ikke for det du forstår". At du har "foot-in-mouth" og har problemer med å koble hjernen til fingrene og få det som eventuelt foregår der oppe til å synes på skjermen, kan ikke lastes min evne til å tyde det som faktisk dukker opp på min skjerm fra deg. Du la merke til at jeg ikke kommenterte slutten på innlegget ditt, da jeg trolig ikke var veldig uenig i det.

Dette blir faktisk helt idiotisk.
 

DeletedUser823

Guest
Så CC. Siden du tydeligvis sliter med samme problem, da jeg ikke forstår hvorfor du kaller all kpen min for gullet kp. Hvorfor er all min kp "gullet kp"?
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Overraskende fengende den Drake-retorikken. Gir en merkelig frihetsfølelse å bare lire av seg noe totalt random i forhold til det man svarer på - for så å sykle plystrende vekk i troen på at man har debunka noe. Fascinerende.
 

bytting

Well-Known Member
Når skal du egentlig lage en byttingbørs bytting?
Når du slutter å torpedere alt av seriøse diskusjoner med non sequitur oppvisninger. Det er ikke sånn at inngangsbilletten for å ha en mening her inne skal være å måtte kverulere med deg over 5 sider over ingenting, for så å oppleve at alle har glemt hva det var snakk om likevel innen da. Det er som sagt en fiendtlig og respektløs måte å kommunisere på.

Trodde dette var byttingbørsen jeg :oops:
De sier så.
 

bytting

Well-Known Member
Bessynderlig å lese at en moderator omtaler diskusjoner sentrert rundt hva som kan evt gjøres for å holde et vaklende .no i live unødvendig, kanskje. Men er vel melket ut av den det det er å melke ut av den diskusjon, så kjør på med rykter. Underhold oss utenforstående med krigshistorier, bragdene og udådene, de store slagene! Blend oss, la oss føle verdenens puls på kroppen - som om vi var der selv - midt kampens hete!
 

DeletedUser1348

Guest
Bessynderlig å lese at en moderator omtaler diskusjoner sentrert rundt hva som kan evt gjøres for å holde et vaklende .no i live unødvendig, kanskje. Men er vel melket ut av den det det er å melke ut av den diskusjon, så kjør på med rykter. Underhold oss utenforstående med krigshistorier, bragdene og udådene, de store slagene! Blend oss, la oss føle verdenens puls på kroppen - som om vi var der selv - midt kampens hete!
Ser ikke på krangel som å "holde no i live". Kan vi ikke møtes på midten her? :)
Ryktes at Klubben har mista grepet?
 

bytting

Well-Known Member
At slike diskusjoner blir tvunget over i krangler istedetfor konstruktive diskusjoner er fort en del av det grunnleggende problemet.
 
Topp