Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
De 51,000 poengene kom utelukkende fra å ta Pattino sine 6 byer i dag.
Vil minne deg på at som du selv har sagt cc. Serveren har vart i 3 uker.

Drake50 den 14.06.20 kl. 22:25
Jeg har satt ban for oss å ta byer i nær fremtid, bare slik at alle har muligheten til å vokse fritt i starten.
Jeg vil påstå at nær fremtid er over. Har ikke noe å si hva du tenker, da det var jeg som kom med regelen. Og at siden du ikke er i vår allianse er ikke du noen del av våre beslutninger. Sorry.
 

DeletedUser823

Guest
Så det var jo bare ord uten noen reéll mening, litt sånn som jeg mistenkte. Og det er helt greit det, men da bør du ikke prøve å selge at du bryr deg om Grepolis og ikke bare tenker på deg selv.
Altså. Joda, vi kunne spilt hele serveren uten å ta noen byer. Dessverre ødelegger det poenget med spillet. Å ha det gøy. Som pantzi har kommentert et par ganger. Han spiller for å ha det gøy, og han spiller for å vinne.

Vi har holdt oss 3 uker uten å ta byer fra spillere. Du sier du vil spille 50 mot oss i deathwish CC. Når dere skal spille 50 mot oss, og vi ikke kan ta byer fra spillere... Høres gøy ut. :)
 

DeletedUser1049

Guest
Dessverre ødelegger det poenget med spillet. Å ha det gøy.

Vel, det er jo litt det vi andre også ønsker da, men vi tenker jo på at vi vil ha det gøy på den neste serveren og så den neste i tillegg. Erfaringene fra Tribal Wars som ble lagt ned nettopp på grunn av "måten du har det gøy på", betyr jo at den samme fremtiden venter for Grepolis.no også.

Et lite poeng som man kanskje ikke tenker så nøye igjennom. En nedleggelse av .no vil gjøre at forsiden til grepolis.no vil vise forskjellige flagg på land du kan velge å spille i siden .no ikke har en server. Med det så forsvinner også Hall of Fame og alle de legendariske bragdene til Drake og Pantzi som fikk oss i den situasjonen. Du kan dog se de som har vært flinke og oppnådd noe på .se og .dk da, og det er jo en liten trøst.
 

DeletedUser823

Guest
Vel, det er jo litt det vi andre også ønsker da, men vi tenker jo på at vi vil ha det gøy på den neste serveren og så den neste i tillegg. Erfaringene fra Tribal Wars som ble lagt ned nettopp på grunn av "måten du har det gøy på", betyr jo at den samme fremtiden venter for Grepolis.no også.

Et lite poeng som man kanskje ikke tenker så nøye igjennom. En nedleggelse av .no vil gjøre at forsiden til grepolis.no vil vise forskjellige flagg på land du kan velge å spille i siden .no ikke har en server. Med det så forsvinner også Hall of Fame og alle de legendariske bragdene til Drake og Pantzi som fikk oss i den situasjonen. Du kan dog se de som har vært flinke og oppnådd noe på .se og .dk da, og det er jo en liten trøst.
Sjakk matt. Er i hall of fame på .dk og .no og .se. :)
 

bytting

Well-Known Member
Vel, det er jo litt det vi andre også ønsker da, men vi tenker jo på at vi vil ha det gøy på den neste serveren og så den neste i tillegg. Erfaringene fra Tribal Wars som ble lagt ned nettopp på grunn av "måten du har det gøy på", betyr jo at den samme fremtiden venter for Grepolis.no også.
Get ready for nonsequitur response in ...three ...two ...one ...

Sjakk matt. Er i hall of fame på .dk og .no og .se. :)
...and we have lift off!
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier at jeg vurderer å skrive et innlegg som motsier meg og/eller Chuck, så får Pantzi i det minste trykket liker på ett velskrevet og velformulert innlegg.
 
Sist redigert:

DeletedUser1049

Guest
Lei av å svare CC når han snakker om det samme om og om igjen. Jeg har allerede snakket meg ferdig. :)

Og likevel så ser jeg gang på gang at det kommer mer tekst fra han. Ser du det også, bytting? Det er ikke bare noe som finnes inni hodet mitt?
 

bytting

Well-Known Member
Synes du sa det var frivillig for meg å svare deg?

Ja, jeg har ikke tenkt å dikkedere mer med behovet ditt for å gjøre deg interessant. Det svaret er så hinsides tåpent, som tilsvar, at jeg tar for gitt at det ikke er oppriktig ment, men bare atter en måte for deg å unngå å forholde deg til essensen i det som blir sagt.
 
Sist redigert:

DeletedUser823

Guest
Synes du sa det var frivillig for meg å svare deg?

Ja, jeg har ikke tenkt å dikkedere mer med behovet ditt for å gjøre deg interessant. Det svaret er så hinsides tåpent, som tilsvarer, at jeg tar for gitt at det ikke er oppriktig ment, men bare atter en måte for deg å unngå å forholde deg til essensen i det som blir sagt.
Jo jeg sa at du ikke er tvunget til å svare. Derimot så sa du at du alltid svarer på spørsmål. :)
 

bytting

Well-Known Member
Det jeg sa var at det aldri har vært en problemstilling at jeg ikke svarer på spørsmål. Spørsmål som man forventer en ville svart på.
 

DeletedUser1049

Guest
Vil påstå at det er i innogames sin interesse å ikke bare beholde spillerbasen, men å øke den. Uenig?

Nei, jeg er så enig. De pengene de tjente i dag på grepolis.no er helt uvesentlig for de, det eneste de bryr seg om er hvor mye penger de kan tjene i fremtiden, dvs hvordan spillerbasen utvikler seg. Hadde det vært jeg som var finansdirektør i Innogames og diskuterte utviklingen for .no med økonomisjefen for .no, så hadde ordren til han vært "fiks det, voks basen". Jeg hadde fått spørsmål tilbake, naturlig nok, om "hvilke virkemidler får jeg lov til å bruke"? Og svaret hadde vært "ALLE". Jeg hadde tillatt endringer i reglene kun for .no (nattbonus? 10000%), formater (kun opprør hvis det er det som virker) og til og med manipulasjon av spillere (fjerne spillere som skader inntjeningen, aka Drake og Pantzi). DET er måter Innogames kan øke spillerbasen sin på. Det er kanskje derfor noen av oss prøver å få spillerne til å ta ansvar og ikke overlate det til andre, men jeg ønsker begge alternativene velkommen.
 
Topp