Ryktebørs

DeletedUser1049

Guest
Ryktet sier at CC sa han skulle ta meg igjen i byer. Nå har jeg plass til 23 byer og cc er enda på 18 byer. Sånn kan det gå når alt man gjør er å gulle byplassene med ol. Trolig fordi han kjører alle de 20k kpene han fikk for litt siden kun gjennom orfeus. Kjør på cc du kan klare det!

Du ser litt hva du gjør her, ikke sant? Jeg skulle ta deg igjen i byer. Du hadde 18, jeg hadde 18. Jeg anser det løftet som levert på. Du prøver nå å lage en sak ut av hvor mange byplasser du har, opp mot hvor mange byplasser jeg har benyttet meg av... Du har plass til 23 byer, jeg har benyttet meg av 18 av mine tilgjengelige byplasser. Hva er det du prøver å sammenligne?

På første kvelden av serveren utvekslet vi noen tanker på PM hvor mitt poeng var at jeg ikke ville at overdreven gulling av flyvere i eventer skulle ødelegge serveren slik som den nesten ble ødelagt på Naxos. Jeg husker du sa at det ikke var noe problem, for du og KQ "hadde en plan". Etter å ha tredoblet kp'ene på 24 timer, hvordan går det med denne planen? Har dere svidd av 300 manti siste 24 timene? 400? :)
 

bytting

Well-Known Member
Duuuuu! ikke bring pistasj is inn i dette, det har faktisk en fantastisk fin smak.
Jo, men det er bare fordi du ikke tar med i beregningen at Bruce Springsteen skrev Born to run. I tillegg så er isbjørner hvite. Så .. må nok dessverre skuffe deg Bolt, men her tar du visst feil. Skivebom.
 

Bolt22

Active Member
Jo, men det er bare fordi du ikke tar med i beregningen at Bruce Springsteen skrev Born to run. I tillegg så er isbjørner hvite. Så .. må nok dessverre skuffe deg Bolt, men her tar du visst feil. Skivebom.
hva har isbjørner med dette å gjøre? (liker at vi snakker fint om is mens de andre har en opphetet diskusjon om ditten og datten)
 

bytting

Well-Known Member
At de er hvite beviser at pistasj-is ikke er godt. Nå har jeg tilogmed kommet med 2 bevis fo at pistasj-is ikke er godt, skjønner ikke hvorfor du ikke kan inrømme at du tok feil istedetfor å tro at du er bedre enn alle andre.
 

Bolt22

Active Member
At de er hvite beviser at pistasj-is ikke er godt. Nå har jeg tilogmed kommet med 2 bevis fo at pistasj-is ikke er godt, skjønner ikke hvorfor du ikke kan inrømme at du tok feil istedetfor å tro at du er bedre enn alle andre.
Men jeg har faktisk bevis på at is smaker godt, gresset er grønt nå og det er alt beviset du trenger.
 

Fabi2

Active Member
Jo, men det er bare fordi du ikke tar med i beregningen at Bruce Springsteen skrev Born to run. I tillegg så er isbjørner hvite. Så .. må nok dessverre skuffe deg Bolt, men her tar du visst feil. Skivebom.
Ryktes at også isbjørner har flere farger - at de også er sorte er viktig for å få ta imot varmen fra sola. :)
 

bytting

Well-Known Member
Pistasj-is er grønn, derfor blir gress utlignet. Dessverre. Pls innrøm at du tok feil og tror du er bedre enn alle andre.
 

bytting

Well-Known Member
maxresdefault.jpg

giphy.gif
 

DeletedUser823

Guest
Du ser litt hva du gjør her, ikke sant? Jeg skulle ta deg igjen i byer. Du hadde 18, jeg hadde 18. Jeg anser det løftet som levert på. Du prøver nå å lage en sak ut av hvor mange byplasser du har, opp mot hvor mange byplasser jeg har benyttet meg av... Du har plass til 23 byer, jeg har benyttet meg av 18 av mine tilgjengelige byplasser. Hva er det du prøver å sammenligne?

På første kvelden av serveren utvekslet vi noen tanker på PM hvor mitt poeng var at jeg ikke ville at overdreven gulling av flyvere i eventer skulle ødelegge serveren slik som den nesten ble ødelagt på Naxos. Jeg husker du sa at det ikke var noe problem, for du og KQ "hadde en plan". Etter å ha tredoblet kp'ene på 24 timer, hvordan går det med denne planen? Har dere svidd av 300 manti siste 24 timene? 400? :)
Nå har du ikke hørt om at fs er en ting også? :eek: Mistet 2 manti nukes om det har så mye å si for deg CC. Minner deg på at når du faktisk deltar i event så får du ekstra laurbær. Gratis forsøk + 50 gull = minst 9 manti. Også siden jeg faktisk har hørt om helter, så bruker jeg demokrit. Ryktet sier at etter jeg mistet min manti nuke, så satte jeg på nye manti forsterkninger. Faktisk så ble alle manti bonuser jeg satte på doblet. Veldig billig å få ny manti by.
Det vil si at 200 gull ble til 1 manti nuke. Mye billigere enn ol gullingen din eller hva? Spesielt når manti nuksene mine får så mye KP at du må klage på forum.

Skal også sies at om du sjekker statistikk så har jeg hatt en veldig lang periode hvor jeg har fått lite kp. Kunne vel tenke seg til at jeg har hørt om funksjonen havn og kasserne og vet hvordan man gjør om ress til tropper. Hvem vet...

Vel det var snakk om 4 byer som ble om til den 3 doblingen i kp du snakker. 2 fs nukes og 2 manti nukes. Så det skal vel ikke så mye til?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Av hele posten min så var ditt svar at jeg hadde tatt feil av hva dere hadde kjøpt i eventen? o_O
 

DeletedUser823

Guest
Skulle gjerne vist deg rapportene av hvordan manti nukene mine får så mye kp... Men da er jeg redd for at jeg lærer deg noe. Kaller 2 manti nukes overdreven gulling. Viste deg akkurat hvordan jeg fikk 1 manti nuke med 200 gull. Visste ikke at å bruke 200 gull var overdreven gulling. My bad.

200 gull er for deg 4 kulturpoeng. Skal holde meg til det selv jeg. Alt jeg hører er at du har mye gull, men ikke vet hvordan du bruker det.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Skulle gjerne vist deg rapportene av hvordan manti nukene mine får så mye kp... Men da er jeg redd for at jeg lærer deg noe.

Du stresset jo tidligere veldig mye hvordan jeg kunne ha så mange byer når jeg bare hadde en tredel av kp'ene dine. Jeg tok jo igjen hele det gapet på en ettermiddag, så et eller annet uhell må jeg jo ha hatt som tok igjen 3 ukers gullet kp på null tid? Ikke sikkert jeg lærte noe av det eller at det var noen plan bak det da.
 

DeletedUser823

Guest
Du stresset jo tidligere veldig mye hvordan jeg kunne ha så mange byer når jeg bare hadde en tredel av kp'ene dine. Jeg tok jo igjen hele det gapet på en ettermiddag, så et eller annet uhell må jeg jo ha hatt som tok igjen 3 ukers gullet kp på null tid? Ikke sikkert jeg lærte noe av det eller at det var noen plan bak det da.
Om du kaller det gullet kp kun fordi jeg gullet ol.... Så er jo all din kp gullet også??? Dette blir faktisk helt idiotisk.
 
Topp