Ryktebørs

DeletedUser1049

Guest
Har masse usagt om PI, men jeg blir vel sensurert for det hvis det er i feil tråd. :p

PI er vel så langt den mest vellykkede serveren jeg kan huske og jeg lærte 90% av alt jeg kan om Grepolis fra deg der. Jeg hadde ikke hatt noe imot å gjenta den serveren med hele gjengen der, både medspillere og motspillere. Som stor fan av Kåre Willock i sin storhetsstid så setter jeg pris på dine egenskaper med ordforråd og veltalenhet, men jeg har forstått at det nok er en "acquired taste" som ikke deles av alle.

Mitt poeng var vel bare at det man leser på forum sjelden er en god refleksjon av hvordan man vil oppleves som spiller i en allianse. Selv om jeg er en dritt på forum, så er jeg egentlig en ganske ålreit fyr å spille med altså... :)
 

bytting

Well-Known Member
Mitt poeng var vel bare at det man leser på forum sjelden er en god refleksjon av hvordan man vil oppleves som spiller i en allianse.
Null problem, takk for oppklaring.

PI er vel så langt den mest vellykkede serveren jeg kan huske
Vil jeg og si faktisk. Alliansen fungerte bra, motstanderen "fungerte" også bra, samt serveren som helhet. Var også en av de siste serverne på grepolis 2.0(Med da upsilon som en overgangsserver mellom grepolis 2.0 og grepolis 3.0 - Gold edition), så ville vel kalt det høydepunktt på grepolis 2.0 kanskje faktisk.



blir vel sensurert for det hvis det er i feil tråd. :p
Hold my beer.

Kåre Willock
Rakk akkurat å få med meg Kåre Willoch. Husker han mest som forløperen til Jan P. Syse. Som jeg husker mest pga hans avgang var første gang i mitt liv jeg følte meg gammel. Hadde nylig lært at en stortingsperiode varte i 4 år - så når han gikk av synes jeg de 4 årene siden valget hadde bare flydd forbi - som gamlingene sier det.
 

bytting

Well-Known Member
P.S. Noen som husker dette memet?

Sikkert ikke bare jeg som fikk assosiasjoner til det under den klengeseansen til Equinox.
 

DeletedUser1292

Guest
Bytting, du kan få lov å føle deg som kongen av et forum, vi kan sikkert gi deg det. Ingen tvil om at måten du henvender deg her, og referer til andre viser stor mangel på respekt. Hersketeknikker og nedladenhet er milde begreper for å beskrive din usmakelige tilnærming på diskusjoner.

Btw, jeg er Sikameister, om du lurte på hvem jeg er.
 

DeletedUser1348

Guest
Er ikke en for å diskutere, så tenker vi hopper tilbake til ryktene- eller hva tenker dere?

come-on-lads.jpg

Ryktes at nå som gullingen er over så kan spillere senke skuldrene og få en god natts søvn, inntil videre ...
 

bytting

Well-Known Member
Bytting, du kan få lov å føle deg som kongen av et forum, vi kan sikkert gi deg det. Ingen tvil om at måten du henvender deg her, og referer til andre viser stor mangel på respekt. Hersketeknikker og nedladenhet er milde begreper for å beskrive din usmakelige tilnærming på diskusjoner.

Btw, jeg er Sikameister, om du lurte på hvem jeg er.
Min tilnærming til diskusjoner er å svare med samme sinnelag som folk snakker til meg. Så et hot tip til de som er for sart til å tåle at jeg harselerer med dem: ikke by opp til dans med å være tøff i trynet med umotiverte nedlatende hersketeknikker i min retning så slipper man å få dem i retur. Når noen bruser med fjærene så regner jeg med de vet hva de begir seg utpå.

Veldig enkelt egentlig.
 

DeletedUser1342

Guest
Er ikke en for å diskutere, så tenker vi hopper tilbake til ryktene- eller hva tenker dere?

come-on-lads.jpg

Ryktes at nå som gullingen er over så kan spillere senke skuldrene og få en god natts søvn, inntil videre ...
NEINEINEI! Nå har jeg hentet popcornet og satt meg godt til rette
 

bytting

Well-Known Member
din tilnærming på diskusjoner
Men for å være mer presis. Er kanskje ikke så vanskelig å få en forståelse for min tilnærming om man observerer aktiviteten på forumet når jeg ikke er her, den består hovedsaklig av Chuck og Ali G som snakker med seg selv på hver sin kant(no offense) - med Elsis på slep med dressurhalbåndet klart.
Så hopper jeg inn og vipps så har man side på side fylt til randen av utsøkt underholdning, morsomheter som perler på en snor, et forjettede land i sin rikdom på sylskarpt vidd og krystallklare observasjoner - som en fest arrangert av Oscar Wilde mao.

Well, I'm back, na-na-na-na-na-na-na-na-na-na
Fix your bent antenna, tune it in, and then I'm gonna
Enter in, and up under your skin like a splinter
The center of attention, back for the winter
I'm interesting, the best thing since wrestling
Infesting in your kid's ears and nesting
Testing, "Attention please"

Now this looks like a job for me
So everybody, just follow me
‘Cause we need a little controversy
‘Cause it feels so empty without me

Now let's go, just give me the signal
I'll be there with a whole list full of new insults
I've been dope, suspenseful with a pencil

I said this looks like a job for me
So everybody, just follow me
‘Cause we need a little controversy
‘Cause it feels so empty without me


Når så 2 av gullguttene kommer subbende inn i den eneste finstasen de har - nyeste mote offerkofte, så gies atter et bevis på at jeg er treffsikker som Chris Kyle i mine observasjoner.
 
Sist redigert:

DeletedUser1049

Guest
Det at jeg snakker med meg selv er jo ikke min feil. At dere andre ikke svarer og følger opp kan ikke lastes meg. :p
 

Bolt22

Active Member
Men for å være mer presis. Er kanskje ikke så vanskelig å få en forståelse for min tilnærming om man observerer aktiviteten på forumet når jeg ikke er her, den består hovedsaklig av Chuck og Ali G som snakker med seg selv på hver sin kant(no offense) - med Elsis på slep med dressurhalbåndet klart.
Så hopper jeg inn og vipps så har man side på side fylt til randen av utsøkt underholdning, morsomheter som perler på en snor, et forjettede land i sin rikdom på sylskarpt vidd og krystallklare observasjoner - som en fest arrangert av Oscar Wilde mao.
Hvis jeg ikke tar helt feil var det jeg som satte fyr på dette forumet. Du komm bare med shitlodes med bensin
 
Topp