DeletedUser1302
Guest
Bare for å korrigere fake news. Det var Pettern som døpte det byttingbørsen, ikke jeg.
Ventet på svare til bolt jeg når du dro til med denne
Bare for å korrigere fake news. Det var Pettern som døpte det byttingbørsen, ikke jeg.
Equinox, lille venn, hva sa jeg? En samtale om gangen. Så snart du har bekreftet at du slutter å klenge på meg går jeg videre.
Men ble litt vanskelig kanskje, noen som har nummeret til typ støttegruppe for folk med klengeavhengighet?
Viktig med god herseteknikkherse teknikk
Men liker at du underkaster deg autoritet.din egen børs
Kanskje du bør spørre om nummeret til støttegrupper for folk som ikke klarer å avslutte en samtalenoen som har nummeret til typ støttegruppe for folk med klengeavhengighet?
Er du den samme Sebat som vi utslettet på Ithaca?
Good times! (Eller, gikk ganske enkelt og fort for seg så husker ikke så mye av det. Men regner med det var gøy. Alltid gøy å utslette gullerne.)
Hva heter du inngame bytting?
Du bør hive deg med på neste server! du høres ut som en morro fyr å spille med
Hvem er du? Åja, du er den jeg blokkerte for 4 uker siden. PS: Equinox, det er håpløst å snakke med den her fyren, han synes selv at han er interessant, men i virkeligheten han er som en irriterende mås.Du greier rett og slett ikke å la være klenge på meg, hehe.
Er et sånt kvinnfolk på ethvert utested, lolz.
Hva er en mås?Hvem er du? Åja, du er den jeg blokkerte for 4 uker siden. PS: Equinox, det er håpløst å snakke med den her fyren, han synes selv at han er interessant, men i virkeligheten han er som en irriterende mås.